gewoon naar de auto kijken, zie je het er vanzelf boven staan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:41 schreef RickoKun het volgende:
Hey piemels.
Kan ik ook ergens de stats van mijn auto's in de garage in zien? Wil natuurlijk niet de allerzwaktste compleet gaan oppimpen.
Linkertoets naar beneden indrukkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:41 schreef RickoKun het volgende:
Hey piemels.
Kan ik ook ergens de stats van mijn auto's in de garage in zien? Wil natuurlijk niet de allerzwaktste compleet gaan oppimpen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
gewoon naar de auto kijken, zie je het er vanzelf boven staan.
THanks!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:46 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Linkertoets naar beneden indrukken
Oke, logisch als ze niet bij elkaar kunnen spelen.. opzich..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
GAM / [GTA ONLINE] [PS3 ONLY] #1 CHROME
Van mij welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een zooitje.Kan dit topic op slot dan? Het is namelijk erg inefficiënt om twee topics te volgen.
Ik zit nog op werk, maar op de Social Club zit ik nog in de FOKF crew.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben eruit gekickt, maar zie nog wel mensen met de tag fokf?
Hehequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:04 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik zit nog op werk, maar op de Social Club zit ik nog in de FOKF crew.
Ik heb yeps al gevraagd jou te inviten..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef Mani89 het volgende:
Ja en omdat de ene helft nog in de andere crew zit kan ik die niet meer invitenSlaat nergens op dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |