Oh, nog bedankt voor je linkje trouwens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, maar ik zal de link doorsturen naar de persoon die het meest in aanmerking komt, dan heb je via via toch nog een goede daad verricht
Tegenwoordig wordt de term curvy inderdaad gebruikt door dikke vrouwen die hun figuur omschrijven.quote:
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Curvy = / = mollig. Juist slank met rondingen ala krachttraining. Mollige vrouwen die zichzelf curvy noemen
ik haal mijn scheermes uit het vetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:41 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Oh, nog bedankt voor je linkje trouwens.Ze zijn aangeschaft.
volslankquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:57 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Tegenwoordig wordt de term curvy inderdaad gebruikt door dikke vrouwen die hun figuur omschrijven.
Curvy heeft helemaal niks met krachttraining te makenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Curvy = / = mollig. Juist slank met rondingen ala krachttraining. Mollige vrouwen die zichzelf curvy noemen
Krachttraining (of andere sport waarbij krachtinspanning vereist is) is wel de meest effectieve manier om curves te krijgen, indien je die niet of onvoldoende hebt. De meeste vrouwen hebben het niet van nature, maar alle vrouwen kunnen het wel krijgen, met enige moeite.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:06 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Curvy heeft helemaal niks met krachttraining te maken
Dat slaat op de lichaamsvormen die je hebt, niet hoe je eraan gekomen bent.
Ik zou ze allemaal fakking hard geven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef kThxByex0r het volgende:
[..]
Ik zou die linker sowieso fakking hard geven
Als je in de categorie zit waar je een grote boezem hebt en een hele smalle omvang zit je ook in de categorie Curvy Kate. Mijn vriendin heeft 65F/G en dat verkopen ze niet bij de HEMA, Hunkemuller etc.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:44 schreef HotSummerNight het volgende:
Aan onze receptie zit zo'n hork, in de pauze zat ze aan iedereen die het niet wilde horen te verkondigen dat ze een nieuwe merk had wat ontzettend lekker zat.
Als je in de categorie van Curvy Kate zit dan haal je je slipjes en bh's maar gewoon bij de hema, niemand wil het zien
Nu mss nog mooi maar binnen een paar jaar hangen ze op haar knieenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:03 schreef Ruif het volgende:
[..]
Als je in de categorie zit waar je een grote boezem hebt en een hele smalle omvang zit je ook in de categorie Curvy Kate. Mijn vriendin heeft 65F/G en dat verkopen ze niet bij de HEMA, Hunkemuller etc.
Ja, want ik ben ook echt zo bekrompen dat ik me daar druk om maak. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:25 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Nu mss nog mooi maar binnen een paar jaar hangen ze op haar knieen
Je zou kunnen stellen dat die linker best op mijn lans zou mogen zitten.quote:
Krijg je daar brede heupen en dikke tieten van ja?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:14 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Krachttraining (of andere sport waarbij krachtinspanning vereist is) is wel de meest effectieve manier om curves te krijgen, indien je die niet of onvoldoende hebt. De meeste vrouwen hebben het niet van nature, maar alle vrouwen kunnen het wel krijgen, met enige moeite.
Ik weet dat het kut is om te horen voor alle luie zolderkamerautisten hier, maar dat is de leven nou eenmaal.
Dan leg je het accent op je heupen en borst, natuurlijk zit er een limiet aan en zal het bij de één wat zwaarder wegen dan de ander.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg je daar brede heupen en dikke tieten van ja?
Het probleem is dat 80% van de vrouwen boven de zeg 22 dikker is dan dit.quote:
Mwoah, dat is bij die blonde, ietwat domme tokkie van 1,58 m uit Limburg toch ook niet zo!?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:58 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
JA! tot de BH uit gaat, dan hangen die tieten aan hun tenen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mwoah, dat is bij die blonde, ietwat domme tokkie van 1,58 m uit Limburg toch ook niet zo!?
Wel bredere bovenbenen, wat de illusie geeft van bredere heupen. En strakkere tieten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Krijg je daar brede heupen en dikke tieten van ja?
Jij bent te klein voor Curvy Katequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef J.James het volgende:
TS is jaloers want zij is te groot voor Curvy Kate?
Is dat iets negatiefs dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij bent te klein voor Curvy Kate
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |