abonnement Unibet Coolblue
pi_142236008
jaja
pi_143227508
Alex Jones is wel slim man
"Governing stricture, they can see the modulation and off of the projection of the time time-space continuum off of just one of the readings, these cosmic rays, they continue to see particles that should be flowing at at at, at dfferent rates and modulations with an overall modulation and they can tune it and begin to see the structure or the containment system"
"Full spectrum overall integrated systems analysis integration field theory unification overlay. Okay?
"See, 666 is a doubling of 33. And 33 is pi."
"Right, yeah."

[ Bericht 4% gewijzigd door NickGrouwen op 09-08-2014 11:24:46 ]
pi_143240975
Goede uitleg van AJ. ^O^
  zondag 10 augustus 2014 @ 10:32:56 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_143253432
quote:
goeie uitleg maar klopt niet ten eerste ISIS heeft nooit wapens ontvangen van een Westers land dat pens uit westerse landen mogelijk in hun handen zijn gevallen is niet zo vreemd, het is ontstaan uit een al_queda in syrie en waren in eerste instantie betrokken bij de rebellen, maar door hun opvattingen en ideologie werden ze al snel uit de rebellen groep gegooid.

De manier van strijders werven voor hun heilige strijd is simpel doe mee of sterf, vandaar dat ze zovelen executeren en zo hard groeien en daardoor veel gebied veroveren.

Ander punt waarom bombaredeerd VS hun nu pas, simpel Obama had belooft zich volledig uit Irak te halen dat was een van zijn grootste agenda punten, dit komt ook naar voren in de show.
Ja dat konden ze eerder doen, maar wat is het nu eerst is iedereen kwaad van jullie moeten weg en niet meer mee bemoeien, nu bemoeien ze zich er eindelijk mee en is iedereen boos omdat het nu pas gebeurt, Ja het maakt eigenlijk geen zak uit, Als ze eerder lucht aanvallen hadden uitgevoerd was iedereen daar weer over gevallen, het is feite NOOIT goed,
En ja Oekraine en Rusland zijn ook grote issues misschien wel groter dan die regio want om eerlijk te zijn! Het is daar altijd al een grote brandhaard.
En daarna kaarte gewoon pc achtergondje nieuws berichtjes wat specifieke quotes niet volledige bericht of een berichtje van een achterliggend nieuws krantje zonder enige verdere onderbouwing.

Ow en ja gelijk weer op in gaan dat het niet op BBC of CNN komt, daar komt het wel maar die vonden dat niet zo'n groot aandachtspunt als GAZA of Rusland Ebola neerschieten MH17 allemaal zeer grote en belangrijke nieuws berichten, dus dat het iets op de achtergrond verdwijnt ja, dat kan best.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_143449192
Ferguson Fire Department

Leader said Obama is Kenyan and allowing Africans to be killed in the streets

Hashim Nzinga, the leader of the New Black Panthers, and his followers marched into the Ferguson Fire Department on Thursday and preempted a news conference by Ferguson Police Chief Tom Jackson.


Nzinga used the spotlight to engage in a tirade against Obama.

“This is a shame that as we speak the president of United States is talking to Russia, he’s talking to China, he’s talking to North Korea, he’s talking to Iraq and the Middle East about treating their people better,” he said. “But as he look out the window at 1600 Pennsylvania Avenue, he’s watching the black man, who built the White House, shot down like dogs.”

Nzinga said Obama is from Kenya. He called him a “Mau Mau” and said he needs “to go back to his roots and stop people from killing Africans in the streets.”

Unlike the original Black Panthers, the New Black Panther Party for Self-Defense (NBPP) is not Marxist in its ideology. Instead, it draws from Maulana Karenga’s Kawaida theory, a pan-African communitarian philosophy. It is also influenced by the Nation of Islam. Nzinga was the personal assistant of Nation of Islam minister Khalid Abdul Muhammad who was the national chairman of the NBPP from the late 1990s until his death in 2001.

On Wednesday, the FBI issued an alert over the presence of the New Black Panthers in Ferguson, according to Fox News:


http://www.infowars.com/b(...)son-fire-department/

Infowars, dus past wel hier in Alex Jones-topic.
pi_143769107
Hij heeft wel gelijk met zijn airborn ebola.
pi_143769345
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 13:22 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:
Hij heeft wel gelijk met zijn airborn ebola.
Daarom belangrijk om het buiten de grenzen te houden, al zal dat moeilijk zijn. De wereld is zo klein geworden, we reizen overal naartoe en van de andere kant van de wereld doen de mensen dat ook.
pi_143928137
On the explosive Thursday, August 28 edition of the Alex Jones Show, Jones continues examining the growing tensions in East Ukraine, as Russian troops reportedly cross the border in a “marked aggravation of the situation,” according to the Ukrainian president. Jones also analyzes how more local police departments are facing scrutiny over their procurement of used military equipment, and looks at Sen. Rand Paul's rebuke of President Obama's promise to circumvent Congress, this time regarding climate change policy. Paul recently asserted that Obama “is not a king.” On today's show, Alex welcomes occult historian and researcher and author of the book Bloodlines of the Illuminati, Fritz Springmeier, to break down the various globalist population reduction models currently at play, and to discuss mass media and government mind control techniques. We'll also take your calls on today's worldwide broadcast.

http://www.infowars.com/

benieuwd!
pi_144408292
Ik werd toch wel een beetje emotioneel hier
pi_144414431
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:25 schreef NickGrouwen het volgende:
Ik werd toch wel een beetje emotioneel hier
Denk ook dat hij het echt allemaal meent.
pi_144421775
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk ook dat hij het echt allemaal meent.
Haha de mensen die hem een agent noemen voor Israel, het Vaticaan, Stratfor, CIA, etc. zijn allemaal shills, trolls, of gewoon mensen nog gestoorder dan Jones
pi_144460029
Helemaal mee eens

Als deze kinderen een gemeenschap hadden die zen oog op ze hield dan was dit niet gebeurd.
http://www.dailymail.co.u(...)-jailed-neglect.html

Waar komt ook alweer die onzin vandaan dat jouw kinderen eigendom zijn van de staat? Oh a Alex Jones:
http://www.infowars.com/your-children-belong-to-the-state/

Alex Jones heeft haar woorden totaal kromgedraaid en veranderd in iets totaal anders. Idioot
  vrijdag 12 september 2014 @ 19:10:26 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144462834
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_144466970
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:25 schreef NickGrouwen het volgende:
Helemaal mee eens

Als deze kinderen een gemeenschap hadden die zen oog op ze hield dan was dit niet gebeurd.
http://www.dailymail.co.u(...)-jailed-neglect.html

Waar komt ook alweer die onzin vandaan dat jouw kinderen eigendom zijn van de staat? Oh a Alex Jones:
http://www.infowars.com/your-children-belong-to-the-state/

Alex Jones heeft haar woorden totaal kromgedraaid en veranderd in iets totaal anders. Idioot
Dat zegt ze toch dat ze wil dat kinderen niet onder de verantwoordelijkheid van de ouders vallen maar van het collectief cq de alles beheersende staat (nieuwe godsdienst, de staat weet alles).
pi_144468115
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:09 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:

[..]

Dat zegt ze toch dat ze wil dat kinderen niet onder de verantwoordelijkheid van de ouders vallen maar van het collectief cq de alles beheersende staat (nieuwe godsdienst, de staat weet alles).
Nou ik heb dat niet gehoord, sinds wanneer zijn "collectief" en "gemeenschap" gelijk aan "staat"? Dat is gewoon wat complotdenkers en MSNBC haters willen horen. En ik ben geen MSNBC fan trouwens. Er moet gewoon een betere gemeenschapsbesef tot stand komen, ik wou dat ik in een goede gemeenschap opgroeide, maar de buren en en de andere buurtbewoners gaven geen fuck om mij, die lieten mij maar gewoon hangen toen ik nog een kutjochie was met waardeloze ouders. Gewoon even naar mij toe lopen en zeggen dat ik van de straat af moet en iets moet gaan zoeken om te doen. En als ik brutaal ging doen sla me dan gewoon op de bek of bel de politie. Dat zijn tekenen dat je om mij geeft in plaats van mij op de straat te laten hangen. Helaas is iedereen tegenwoordig teveel met zichzelf bezig op het internet en met hun smartphones en zo.
pi_144469963
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:36 schreef NickGrouwen het volgende:

[..]

Nou ik heb dat niet gehoord, sinds wanneer zijn "collectief" en "gemeenschap" gelijk aan "staat"? Dat is gewoon wat complotdenkers en MSNBC haters willen horen. En ik ben geen MSNBC fan trouwens. Er moet gewoon een betere gemeenschapsbesef tot stand komen, ik wou dat ik in een goede gemeenschap opgroeide, maar de buren en en de andere buurtbewoners gaven geen fuck om mij, die lieten mij maar gewoon hangen toen ik nog een kutjochie was met waardeloze ouders. Gewoon even naar mij toe lopen en zeggen dat ik van de straat af moet en iets moet gaan zoeken om te doen. En als ik brutaal ging doen sla me dan gewoon op de bek of bel de politie. Dat zijn tekenen dat je om mij geeft in plaats van mij op de straat te laten hangen. Helaas is iedereen tegenwoordig teveel met zichzelf bezig op het internet en met hun smartphones en zo.
Daar heb je wel een beetje gelijk in.

Wel ellendig voor je dat je zo moest opgroeien.
pi_144471079
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 21:36 schreef NickGrouwen het volgende:
Dat zijn tekenen dat je om mij geeft in plaats van mij op de straat te laten hangen. Helaas is iedereen tegenwoordig teveel met zichzelf bezig op het internet en met hun smartphones en zo.
Ik ben een individu en wens geen deel te zijn van jouw gemeenschap en collectieve gemeenschap, en nu?
pi_144471539
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:40 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:

[..]

Ik ben een individu en wens geen deel te zijn van jouw gemeenschap en collectieve gemeenschap, en nu?
Ik denk dat je niet begrijpt wat Nick bedoelt. Hij had graag wat aandacht van zijn ouders gehad in de jaren dat hij opgroeide en hij had behoefte aan structuur. Dat heeft elk kind nodig lijkt mij. Als dat er niet is groei je op zonder duidelijke richtlijnen . Richtlijnen, normen en waarden die ouders je horen bij te brengen.
pi_144471672
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Normen en waarden .... die ouders je horen bij te brengen. (en niet het collectief, de staat of "gemeenschap")
Fixed
pi_144471873
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:54 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:

[..]

Fixed
mee eens. De eerste verantwoording ligt bij de ouders.
pi_144473838
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar heb je wel een beetje gelijk in.

Wel ellendig voor je dat je zo moest opgroeien.
Bedankt voor jouw begrip :D
pi_144475173
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 22:40 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:

[..]

Ik ben een individu en wens geen deel te zijn van jouw gemeenschap en collectieve gemeenschap, en nu?
Niemand ontneemt hier jouw het recht om een individu te zijn en als dat wel zo is dat moet je daar uiteraard tegen vechten.
Het punt is dat gemeenschap (buren, vrienden, kennissen, buurtbewoners...) heel belangrijk is voor veel mensen wiens ouders hun geen aandacht geven, en dat zijn er aardig wat. Daarom dat dailymail artikel om aan te geven dat niemand een fuck om die kinderen gaf, het is belachelijk hoe ver dat is gekomen! Dat dit kan gebeuren!
Teveel mensen zitten maar binnen, altijd op het internet, altijd met de smartphone in de hand, niemand praat meer met elkaar...tenminste in de buurten waar ik heb gewoond en woon.
Ik geef een fuck om de straatjongeren, ik ga naar buiten en ik sla ze vaak wanneer ze irritant doen en ik zeg dat ze niet op de straat moeten hangen en iets van hun leven moeten maken, nou is dat voor mij redelijk makkelijk want ik ben een jongeman van bijna 2 meter, maar het gaat om het idee. Ik bel de politie wanneer ze overlast maken diep in de nacht. Waarom staan ze tot 3, 4, 5 uur 's nachts buiten te hangen op het plein? Omdat hun ouders geen fuck geven waar ze uithangen!! en daarom is het aan mensen zoals ik om dat wel toe doen, anders geven ze mij overlast en gebeurt er verder niets met die jongens.
Ik wou graag dat de buurt de politie belde en dat die met mijn ouders ging praten. Ik wou dat dat gebeurde, maar zelfs de politie doet nauwelijks wat, er komt misschien anderhalf uur na het bellen een agentje met z'n wagen het plein op rijden, vertelt je dat je overlast veroorzaakt en dat je moet vertrekken, en dan gaan ie weer snel weg. Half uurtje later zijn we gewoon weer terug op het pleintje. Wanneer ik de politie bel wil ik dat ze om IDs vragen, telefoonnummers, de ouders bellen en afspraken maken voor gesprekken, er eindelijk eens wat aan doen! Gewoon keihard aanpakken en weg met knuffelgedoe zoals gratis kickbox lessen en vakanties voor probleemjongeren :') een gerichte aanpak is op zijn plaats en als het niet met de ouders begint, dan begint het maar bij de gemeenschap. Want bij anders dan??
En wat een onzin van Alex Jones, "jouw kinderen zijn eigendom van de staat". Totaal overdreven. Niemand gaat jouw kinderen afpakken. Kinderen hebben aandacht nodig van de gemeenschap, vooral kinderen uit grote gezinnen waarbij niet iedereen evenredige aandacht krijgt. Tja de ouders zitten hier dus fout, die hebben het verpest, dus wie is het dan om ervoor te zorgen dat die kinderen/jongeren niet de fout in gaan, dat is aan de gemeenschap, want als de gemeenschap er niets aan doet, dan verpesten zij het ook voor zichzelf en gaat hun eigen buurt naar de klote. Ja het is even lastig en het kost je een beetje werk, maar zulke jongeren heb je nu eenmaal.
Wees niet bang voor straatjongeren en geef ze harde aandacht en maak het ze duidelijk dat je hun gedrag niet tolereert. Trek het probleem bij de wortel uit de grond. Ik zei laatst nog in mijn topic over het groeiende antisemitisme, als je een probleem hebt, ren dan niet weg, maar ren er naar toe en doe er wat aan!
pi_144475766
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:23 schreef NickGrouwen het volgende:

[..]

Niemand ontneemt hier jouw het recht om een individu te zijn en als dat wel zo is dat moet je daar uiteraard tegen vechten.
Het punt is dat gemeenschap (buren, vrienden, kennissen, buurtbewoners...) heel belangrijk is voor veel mensen wiens ouders hun geen aandacht geven, en dat zijn er aardig wat. Daarom dat dailymail artikel om aan te geven dat niemand een fuck om die kinderen gaf, het is belachelijk hoe ver dat is gekomen! Dat dit kan gebeuren!
Teveel mensen zitten maar binnen, altijd op het internet, altijd met de smartphone in de hand, niemand praat meer met elkaar...tenminste in de buurten waar ik heb gewoond en woon.
Ik geef een fuck om de straatjongeren, ik ga naar buiten en ik sla ze vaak wanneer ze irritant doen en ik zeg dat ze niet op de straat moeten hangen en iets van hun leven moeten maken, nou is dat voor mij redelijk makkelijk want ik ben een jongeman van bijna 2 meter, maar het gaat om het idee. Ik bel de politie wanneer ze overlast maken diep in de nacht. Waarom staan ze tot 3, 4, 5 uur 's nachts buiten te hangen op het plein? Omdat hun ouders geen fuck geven waar ze uithangen!! en daarom is het aan mensen zoals ik om dat wel toe doen, anders geven ze mij overlast en gebeurt er verder niets met die jongens.
Ik wou graag dat de buurt de politie belde en dat die met mijn ouders ging praten. Ik wou dat dat gebeurde, maar zelfs de politie doet nauwelijks wat, er komt misschien anderhalf uur na het bellen een agentje met z'n wagen het plein op rijden, vertelt je dat je overlast veroorzaakt en dat je moet vertrekken, en dan gaan ie weer snel weg. Half uurtje later zijn we gewoon weer terug op het pleintje. Wanneer ik de politie bel wil ik dat ze om IDs vragen, telefoonnummers, de ouders bellen en afspraken maken voor gesprekken, er eindelijk eens wat aan doen! Gewoon keihard aanpakken en weg met knuffelgedoe zoals gratis kickbox lessen en vakanties voor probleemjongeren :') een gerichte aanpak is op zijn plaats en als het niet met de ouders begint, dan begint het maar bij de gemeenschap. Want bij anders dan??
En wat een onzin van Alex Jones, "jouw kinderen zijn eigendom van de staat". Totaal overdreven. Niemand gaat jouw kinderen afpakken. Kinderen hebben aandacht nodig van de gemeenschap, vooral kinderen uit grote gezinnen waarbij niet iedereen evenredige aandacht krijgt. Tja de ouders zitten hier dus fout, die hebben het verpest, dus wie is het dan om ervoor te zorgen dat die kinderen/jongeren niet de fout in gaan, dat is aan de gemeenschap, want als de gemeenschap er niets aan doet, dan verpesten zij het ook voor zichzelf en gaat hun eigen buurt naar de klote. Ja het is even lastig en het kost je een beetje werk, maar zulke jongeren heb je nu eenmaal.
Wees niet bang voor straatjongeren en geef ze harde aandacht en maak het ze duidelijk dat je hun gedrag niet tolereert. Trek het probleem bij de wortel uit de grond. Ik zei laatst nog in mijn topic over het groeiende antisemitisme, als je een probleem hebt, ren dan niet weg, maar ren er naar toe en doe er wat aan!
Oh man er zitten zoveel denkfouten in jouw hoofd dat is echt niet normaal. Ten eerste haal je al door de war dat je het zelf over criminele en overlastgevende jongeren hebt, als ze iets crimineels doen kunnen ze altijd al aangepakt worden.
Het filmpje heeft het echter helemaal niet over crimineel gedrag, maar zet mensen erop aan om andere burgers in de gaten te houden en aan de staat aan te geven als zij zich anders als "normaal" gedragen.
Zo krijg je dus een NSB samenleving waar iedereen op elkaar let en anoniem gaat aangeven bij de staat zonder dat er ook maar sprake is vran criminelen.
Uiteindelijk worden de verschillen steeds kleiner en krijg je vanzelf een collectief waar iedereen hetzelfde moet doen uit angst om iets anders te zijn of doen en je jezelf moet verantwoorden bij .... de "gemeenschap", de staat, of wat dan ook de huidige hype is.
Je hebt het zelf over aangeven van crimineel gedrag maar bij mij komt de politie al aan de deur als de buren anoniem bij de staat klaagt als ze vinden dat de planten in mijn tuin te hoog zijn!
Nee bedankt zo enn gemeenschap hoeft van mij niet hoor.

Verder beweer je stellig dat niemand je kinderen af zal pakken en al helemaal de staat niet.......
Maar er is al lang een leerplicht en die leerplicht stelt dat jouw kind zoveel uur op school moet zijn en dat je zelf die scholing niet mag geven. De staat pakt jouw kinderen dus al lang en breed van jou af voor een x aantal uur per jaar!
pi_144486289
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 00:39 schreef Crazy_like_Alex_Jones het volgende:

[..]

Oh man er zitten zoveel denkfouten in jouw hoofd dat is echt niet normaal. Ten eerste haal je al door de war dat je het zelf over criminele en overlastgevende jongeren hebt, als ze iets crimineels doen kunnen ze altijd al aangepakt worden.
Het filmpje heeft het echter helemaal niet over crimineel gedrag, maar zet mensen erop aan om andere burgers in de gaten te houden en aan de staat aan te geven als zij zich anders als "normaal" gedragen.
Zo krijg je dus een NSB samenleving waar iedereen op elkaar let en anoniem gaat aangeven bij de staat zonder dat er ook maar sprake is vran criminelen.
Uiteindelijk worden de verschillen steeds kleiner en krijg je vanzelf een collectief waar iedereen hetzelfde moet doen uit angst om iets anders te zijn of doen en je jezelf moet verantwoorden bij .... de "gemeenschap", de staat, of wat dan ook de huidige hype is.
Je hebt het zelf over aangeven van crimineel gedrag maar bij mij komt de politie al aan de deur als de buren anoniem bij de staat klaagt als ze vinden dat de planten in mijn tuin te hoog zijn!
Nee bedankt zo enn gemeenschap hoeft van mij niet hoor.

Verder beweer je stellig dat niemand je kinderen af zal pakken en al helemaal de staat niet.......
Maar er is al lang een leerplicht en die leerplicht stelt dat jouw kind zoveel uur op school moet zijn en dat je zelf die scholing niet mag geven. De staat pakt jouw kinderen dus al lang en breed van jou af voor een x aantal uur per jaar!
Dat vind ik echt onzin. Wat is er op tegen om verplicht naar school te gaan? Nog genoeg uren over om met je kinderen te spelen . Trouwens, de meeste mensen werken dus wat moeten de kinderen doen in die tijd?
pi_145370560
quote:
Dat is wel heel erg :o
  donderdag 9 oktober 2014 @ 20:40:21 #80
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_145375675
Is de VS nu ook al verantwoordelijk voor ebola :o
:')
pi_145376508
"Libs claim using the term obola is racist"
http://www.infowars.com/l(...)erm-obola-is-racist/

Is deze man nu echt helemaal doorgeslagen?? Ik ben geen liberaal maar zelfs ik vind dit totaal over-the-top met dat constante Obama bashen van Alex Jones en zijn hele crew.

Echt de HELE tijd Obama dit Obama dat, Obama vergelijken met Hitler en hem op een poster zetten met Hitler, Obama als de Joker, op Infowars.com waren er soms advertenties met Michelle en een banaan of zoiets!

Echt niet normaal meer. OBOLA?? WTF heeft Obama hiermee te maken?

MOET JE DIT GODVERDOMME EENS ZIEN MENSEN:
Limited Edition Blood Splattered Obola T-Shirt

http://store.infowars.com(...)-T-Shirt_p_1412.html

Jones geeft Obama OVERAL de schuld van. Als hij met een melk knoeit dan roept ie vast, "OBAMAAAAAA!"

En ja de term suggereert inderdaad iets racistisch, Jones. Ebola - dode Afrikanen - Obama - Afrikaans

Hij ging ooit om met en interviewde Ted Pike en Jeff Rense, beiden bekende blanke suprematisten en antisemieten. Hij gebruikte vaak informatie van rense.com, die de joden de schuld geeft van alles. Hij is vrienden met en interviewt geregeld Jerome Corsi, een lelijke ouwe man met een tomatenkop en sneeuwwit haar


:r
Deze man is ook zo'n Obama basher typetje en hij verscheen op een blanke suprematisten radio kanaal

Ron Paul neemt geld aan van blanke suprematisten maar Jones zegt er niets over. Oh en blijkbaar is Paul zelf een blanke suprematist volgens enkele nieuwssites

Paul Craig Robertson, ook regelmatig te gast op zijn show, schrijft voor VDARE, een racistische publicatie

Hij heeft het constant over zwarte racisten en interviewt alleen maar Uncle Tom's die het altijd met hem eens zijn

Zwarte racisten, ja in de tussentijd zijn de comments op zijn website en videos altijd vol met n-woord dit n-woord dat jood dit jood dat blanke landen voor blanke mensen en shit

Ik geloof niet dat Alex Jones zelf een racist of blanke suprematist is zoals sommigen hen noemen, immers welke blanke suprematist trouwt er nou met een vrouw met joods bloed, en huurt een blanke vrouw in die een zwarte vriend heeft (Lee Ann Macadoo, die chick met die grote borsten) en een boel Mexicanen en zo. Vele gekkies zeggen juist dat ie voor de joden werkt en shit, Alex Jewnes, Alex Jonestein, Alex Jonesberg, etc.
http://alexjonesexposed.info/

Naar hij is heel onwetend over met hij omgaat en wie hij steunt.

[ Bericht 1% gewijzigd door NickGrouwen op 09-10-2014 22:57:21 ]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 21:29:20 #82
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_145377146
Waarom luister je hier allemaal naar joh?
pi_145377193
Emtertainmemt
pi_145397827
Hoe Infowars Obama afbeeldt:
pi_145529084
Infowars gaat er lekker tegenaan:

Ebola Fears Prompt Hazmat Crews At Logan Airport

http://www.infowars.com/s(...)zmat-crews-on-scene/
pi_145648285
quote:
the Rant-Meister _O-
pi_145661464
Ergens spoort hij niet helemaal. Maar er zitten ook wel goede stukken tussen, zoals die over FEMA camps vond ik wel bizar. De Amerikaanse schreeuwende manier waar het dan op gaat is wel een beetje jammer :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_146043235
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 09:51 schreef DuTank het volgende:
Ergens spoort hij niet helemaal. Maar er zitten ook wel goede stukken tussen, zoals die over FEMA camps vond ik wel bizar. De Amerikaanse schreeuwende manier waar het dan op gaat is wel een beetje jammer :P
Alex Jones is controlled opposition....gewoon nog 'n karakter in de hele toneelspel.
Paar dingen dat ie zegt zijn waar,maar tis niks dat de meeste mensen al weten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:22:05 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146057512
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 18:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Alex Jones is controlled opposition....gewoon nog 'n karakter in de hele toneelspel.
Paar dingen dat ie zegt zijn waar,maar tis niks dat de meeste mensen al weten.
Vertel?
Hoe miljoenen te verdienen door schreeuwen op tv?
En angst inboezemen en geld aan verdienen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:18:55 #91
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_146063342
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 09:51 schreef DuTank het volgende:
Ergens spoort hij niet helemaal. Maar er zitten ook wel goede stukken tussen, zoals die over FEMA camps vond ik wel bizar. De Amerikaanse schreeuwende manier waar het dan op gaat is wel een beetje jammer :P
FEMA camps zijn al meer dan 50 jaar een 'bedreiging' voor de vrije Amerikaan. :') en nog nooit heeft er 1 iemand in gezeten ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_146121858
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 09:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

FEMA camps zijn al meer dan 50 jaar een 'bedreiging' voor de vrije Amerikaan. :') en nog nooit heeft er 1 iemand in gezeten ;)
Niemand die het kan navertellen iig. Dus je weet maar nooit :N
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:05:19 #93
273885 m0j0
01101000 01101111 01101001
pi_146287053
Ik heb dat uilskuiken iets van een jaar gevolgd, rond de tijd van de olie ramp bij Florida.

Z`n show zat vol met gasten die beweerden dat de wereld zou vergaan vanwege reden A., reden B. etc etc.

En in plaats van er sceptisch tegen over te staan dook hij vol in de illusie van die gasten.. toen heb ik het maar opgegeven.

Nu als er iets fucked up gebeurt in de wereld wil in nog wel `s naar zijn site gaan om te kijken wat zij er van denken.

Maar daar blijft het bij.
The humans are dead, The humans are dead, We used poisonous gases
And we poisoned their asses,It had to be done, So that we could have fun
pi_146658293


[ Bericht 100% gewijzigd door NickGrouwen op 14-11-2014 20:08:13 ]
pi_146694754
Nu we toch in BNR zitten, hoe stop je iets het beste weg?

Juist maak het belachelijk, en dat lukt heel goed met lui als Kat en Jones.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_146699108
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 november 2014 22:35 schreef raptorix het volgende:
Nu we toch in BNR zitten, hoe stop je iets het beste weg?

Juist maak het belachelijk, en dat lukt heel goed met lui als Kat en Jones.
Katt?
wooblabalurg
pi_146699584
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 00:23 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Katt?
Miauw.
pi_146708830
quote:
Hij ging ooit om met en interviewde Ted Pike en Jeff Rense, beiden bekende blanke suprematisten en antisemieten. Hij gebruikte vaak informatie van rense.com, die de joden de schuld geeft van alles. Hij is vrienden met en interviewt geregeld Jerome Corsi, een lelijke ouwe man met een tomatenkop en sneeuwwit haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:r
Deze man is ook zo'n Obama basher typetje en hij verscheen op een blanke suprematisten radio kanaal

Looks like Alex Jones' dad.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_146709582
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 14:20 schreef GroningseGast het volgende:
Lijkt me ook best frustrerend als je de waarheid weet (of er iig dicht bij zit) en de meerderheid wil je niet geloven.
Alex Jones verkondigt halve waarheden. Waar AJ het nooit over zal hebben is hoe ontwaking werkt en hoe het een bevolking tot een kan smeden, als in een meerderheid dezelfde houding of gedachtegangen ontstaan. Dit moet haast wel het grote geheim zijn van de 'illiminati' (machthebbers)
Eenheid, of anders wel via verdelen en heersen, of via orde uit chaos. Zo zijn er een aantal mogelijkheden om een bevolking onder de duim te krijgen.
  Moderator zondag 16 november 2014 @ 16:21:49 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_146711990
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 14:33 schreef Synthercell het volgende:

[..]

Alex Jones verkondigt halve waarheden. Waar AJ het nooit over zal hebben is hoe ontwaking werkt en hoe het een bevolking tot een kan smeden, als in een meerderheid dezelfde houding of gedachtegangen ontstaan. Dit moet haast wel het grote geheim zijn van de 'illiminati' (machthebbers)
Eenheid, of anders wel via verdelen en heersen, of via orde uit chaos. Zo zijn er een aantal mogelijkheden om een bevolking onder de duim te krijgen.
Een soort Quinsy Gario. Verdeeldheid zaaien vanuit rancune.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')