SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ze zijn tegenwoordig al blij als je wat simpele woordjes aan elkaar kan ouwe hoerenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat leer je toch al op de basisschool bij je spreekbeurt..
"Het is een spreekbeurt, geen leesbeurt." Dat kreeg iedereen bij ons al te horen met meer dan 10 woorden op zijn/haar blaadje hoor
Kan ik me goed voorstellen ja en dat is ook geen schande. Maar in het Nederlands doe je het ook zo bij je filmpjes toch? Ik zou me gewoon op het Nederlands focussen en zorgen dat je daar eerst beter in wordt en het wat meer vloeiend kan doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen in het engels is dat wel moeilijk voor me.
Die pace van Ivanovic kan echt niet op RB.ook al is het een baas. Probeer Johnson eensquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Thoughts? Ik wil Jovetic mettertijd inwisselen voor Van Persie en voor Hernandez weet ik eigenlijk geen betere optie op Hazard na, maar die kan ik nooit betalen.
En Ivanovic probeer ik even uit omdat ik het IRL een baas vind. Sagna vond ik vrij ruk op RB.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig al blij als je wat simpele woordjes aan elkaar kan ouwe hoeren
Dit voor mijn gevoel ging het gewoon normaal.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zijn tegenwoordig al blij als je wat simpele woordjes aan elkaar kan ouwe hoeren
Dan ben je al goed bezig als je nu nog meer ervaring op doet gaat het vanzelf soepelerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit voor mijn gevoel ging het gewoon normaal.
Maar veel klappen al dicht als ze 1 zin hebben gezegd en praten te zacht.
Dus een goeie presentatie neerzetten is zo gedaan
Alleen wil ik nu engels, omdat je dan veel meer mensen bereik en jullie weten hoe mijn engelse zinnen zijn nou niet echt super dus als ik het dan ook nog moet verzinnenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je al goed bezig als je nu nog meer ervaring op doet gaat het vanzelf soepeler
Gewoon door gaan je zal toch echt moeten oefenenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen wil ik nu engels, omdat je dan veel meer mensen bereik en jullie weten hoe mijn engelse zinnen zijn nou niet echt super dus als ik het dan ook nog moet verzinnen
anders walker op RBquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen ja en dat is ook geen schande. Maar in het Nederlands doe je het ook zo bij je filmpjes toch? Ik zou me gewoon op het Nederlands focussen en zorgen dat je daar eerst beter in wordt en het wat meer vloeiend kan doen.
[..]
Die pace van Ivanovic kan echt niet op RB.ook al is het een baas. Probeer Johnson eens
*bereiktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen wil ik nu engels, omdat je dan veel meer mensen bereik en jullie weten hoe mijn engelse zinnen zijn nou niet echt super dus als ik het dan ook nog moet verzinnen
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die boven het budget lag als ik naar de rest van het team keekquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
anders walker op RBook altijd op de brommer
Jammer van je betsquote:
Ik stop ook nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon door gaan je zal toch echt moeten oefenen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had me rijk kunnen maken.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je had me rijk kunnen maken.
[ afbeelding ]
Die RP's met racen is echt bizarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vannacht nog even doorgegaan met racen en ben van 36 naar 41 gegaan met levelen.
alleen de absolute basisquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
Wie weet er hier iets van boekhouden?
Beter ga je Carmageddon spelen danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die RP's met racen is echt bizar
Soms gewoon 2500 voor 1 lap
Ik moet me wat meer focussen op de race winnen ipv iedereen omver beuken.
Ik heb het gevoel dat je echt iedere lap 2500RP krijgt en dan nog een bonus van 1800RP als je 1e eindigt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die RP's met racen is echt bizar
Soms gewoon 2500 voor 1 lap
Ik moet me wat meer focussen op de race winnen ipv iedereen omver beuken.
Weet je hoe leuk het is om Ozz en Wieisboos omver te beuken.quote:
Om vervolgens Lindgren laatste zien worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk het is om Ozz en Wieisboos omver te beuken.
Wieisboos beukt mij altijd..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je hoe leuk het is om Ozz en Wieisboos omver te beuken.
Niet in een automaat lessen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Het meisje dat mij naar huis moet brengen vond het raar dat de auto niet ging rijden. Zij flink gas geven, staat ie nog in zijn vrij
Hoelang moet je ongeveer leren voor je theorie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Het meisje dat mij naar huis moet brengen vond het raar dat de auto niet ging rijden. Zij flink gas geven, staat ie nog in zijn vrij
Ik heb trouwens een paar gastoeters gekocht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Om vervolgens Lindgren laatste zien worden.Ookal speelt die FIFA!
TOETERUHH JONGUHH!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een paar gastoeters gekocht.
En deze:
[ afbeelding ]
je kan het waarschijnlijk prima in twee avonden leren maar ik heb het toen uitgesmeerd over twee weken in de vakantiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hoelang moet je ongeveer leren voor je theorie?
Die schoenen maken het wel afquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een paar gastoeters gekocht.
En deze:
[ afbeelding ]
Zo heb ik dat altijd gedaan. Maar dat is misschien dan ook een talent ofzo. Heb ik tenminste nog ergens talent voorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zit op de middelbare school gast
Ik had genoeg aan een dag van te voren. Heb toen een boekje gekocht bij de ANWB voor 18 euro geloof ik. Die gewoon helemaal doorlezen met enkele belangrijke feitjes goed onthouden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja de zwarte mamba zal duidelijk zichtbaar zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
TOETERUHH JONGUHH!!![]()
Met je snikkel duidelijk zichtbaar.
Toetsje aant maken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
Wie weet er hier iets van boekhouden?
Jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toetsje aant maken?
Ik had 97 punten (a)
Tis fucking onduidelijk, maar in principe is het meeste wel logischquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Vind het best pittig hoor ... die ''sheets'' zijn ook onduidelijk
Ik had zo'n oefenboekje gekocht en op de wc gelegd en na 10x poepen zat het er wel in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb morgen tentamen, niet zeikenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
En ik wil dit niet doen ik heb godverdomme vakantie
boehoe wat heb je het zwaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:17 schreef Kamikazie het volgende:
En ik wil dit niet doen ik heb godverdomme vakantie
quote:
Deze steun zocht ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb morgen tentamen, niet zeikenHad je het net als ik vrijdag moeten doen
Ja, en onnodig duur ook wmb. Rennen doe ik niet zo veel, ik verdedig liever goed en val graag aan met mijn aanvallers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ging er eigenlijk vanuit dat die boven het budget lag als ik naar de rest van het team keek
Ik heb ooit gymles van hem gehadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:30 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zie die gast om de week...
Die is echt niet goed snik, die gozer.
DS2 pas maar op!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb ooit gymles van hem gehad
sjenks for watsjingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb ooit gymles van hem gehad
Die gast komt dus uit mijn dorp en die gast in dat roze shirt ken ik ookquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die gast komt dus uit mijn dorp en die gast in dat roze shirt ken ik ook!!!!!!!!1
Heb ik ook vaak gehad ja. Ene dag lukt het moeiteloos t/m de finale en daarna kan je zelfs in de 2e ronde amper iemand vinden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:33 schreef BDIL het volgende:
Geen tegenstander kunnen vinden in Silver Cup
Mag het ook een keer niet over mij gaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:35 schreef Tim86 het volgende:
http://instagram.com/p/fd_-4eOv5a/#
Die reacties
Dit dus !!quote:Jeetje wat een negativiteit allemaal mensen. Love, peace and happiness. Probeer het eens, gaat een wereld voor jullie open. Yolanthe en Sabia, hoop dat jullie het heel gezellig hebben gehad!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mag het ook een keer niet over mij gaan?Ik klikte inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuttekop.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mag het ook een keer niet over mij gaan?Hoge bomen vangen veel wind mattie, laat de haters maar praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Iets met slecht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef Toefjes het volgende:
Kampioen in divisie 4, nu 4 wedstrijden op rij verloren in divisie 3
Ik begon D4 ook slecht (2 losses en een draw), maar werd alsnog kampioen. Zo vaag ineens hoe alles omslaat. Het is bij mij vanaf D7 ofzo steeds in van die fases. OF ik begin mega goed en op het einde kan ik ineens niks meer OF ik begin mega slecht en eindig ineens met een dikke run waarin alles wel goed gaat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef Toefjes het volgende:
kutventquote:
huh?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef BDIL het volgende:
Die Johnson lijkt op een kanker pacient in dit spelEA
Ik zit nu in Divisie 2 maar ben al sinds divisie 7 geen kampioen gewordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:39 schreef Toefjes het volgende:
Vaagquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zit nu in Divisie 2 maar ben al sinds divisie 7 geen kampioen gewordenElke keer gewoon gepromoveerd
Van QPRquote:
Ik pas 2 keer kampioen en wel telkens promotiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag
Ik wel steeds kampioen, maar ben ook 2 keer blijven hangen in een divisie.
h Andrew Johnson bedoel jequote:
Ik sta meestal na 7 wedstrijden al op promotie en daarna krijg ik alle shit over me heen. Je leert er mee levenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag
Ik wel steeds kampioen, maar ben ook 2 keer blijven hangen in een divisie.
Hij lijkt in dit spel op een kankerpacient mongool. Begrijpend lezenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:47 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus elke kale kerel is een kankerpatient...?
ik wil je niet aanraken, ik wil wel het nummer van de worstenbroodjeskoerierquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb het nummer van Mathijs wie wil me aanraken?
http://www.uwkwaliteitsbakker.nl/worstenbroodjes-bezorgenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil je niet aanraken, ik wil wel het nummer van de worstenbroodjeskoerier
Hij ziet er normaal uit..?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij lijkt in dit spel op een kankerpacient mongool. Begrijpend lezen
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://www.uwkwaliteitsbakker.nl/worstenbroodjes-bezorgen
Niet eens korting geven bij zon bestellingquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gelijk een aantal besteld
[ afbeelding ]
Ja jij hebt hem dus net ingame gezienquote:
kk gierenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet eens korting geven bij zon bestelling
Weinig vrouwelijke aandacht dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs heeft geen foto op zijn whatsapp. Dat is meestal een slecht teken
Hij is nog niet aan de tinder wssquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Weinig vrouwelijke aandacht dus.
Kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is nog niet aan de tinder wss
Een rage die van mij snel weer over mag waaien iddquote:
Navasquote:
Nasi!quote:
Geldt meer voor de tegenstanders. Net iemand die alleen maar de lange steekpass hanteerde. En 2 keer succesvol. Niks tegen te beginnen. Dit spel is verziekt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:43 schreef BDIL het volgende:
Die Johnson lijkt op een kanker pacient in dit spelEA
Ja maar de gasten die ik ken die dat hebben (ik ben heel braaf monogaamquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb wel tinder
Maar dat werkt op je facebook foto niet je whatsapp
dan wordt het navasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gebruik je skills --> Navas
Ben je een peeshoer --> Wallcott
Ben je goed in Fifa --> Nani
Leuk lettertiepquote:
Als je skills gebruikt pak je wel Nani of Ben Arfa..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gebruik je skills --> Navas
Ben je een peeshoer --> Wallcott
Ben je goed in Fifa --> Nani
Nee johquote:
Oh ik heb standaard die Gothische letters in formaatje chocoladeletter.quote:
Weet niet eens waar je dat kan instellen eigenlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh dat van Litmanen was serieus
Ik dacht van niet vanwege [ afbeelding ]
Tinderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb wel tinder
Maar dat werkt op je facebook foto niet je whatsapp
Fifa 14 doet me meer wanhopen dat het fenomeen daten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lekker internetdaten maar net doen alsof je niet wanhopig bent
Krijg je foto's te zien van een meisje of jongen en dan kan je liken of niet.quote:
Oorspronkelijk seksdating via je telefoon en facebook, nu een overhypte soort chatroulettequote:
Dat is op sites als badoo toch ook zo?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Krijg je foto's te zien van een meisje of jongen en dan kan je liken of niet.
En als hij/zin jou ook terug liked kan je chatten met elkaar
Het is exact hetzelfde als Badoo, maar daar is het nog echt seksdating en hier niet meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is op sites als badoo toch ook zo?
Ik heb het wel gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:12 schreef Fuszy het volgende:
Ook gedacht om een account te maken voor Tinder, maar uiteindelijk niet gedaan. Wel een grappig concept.
Volgens mij heb jij niet eens een kruis dus dat is onmogelijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan.
De meiden hangen nu aan me kruis net als jezus
Ken ik nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is op sites als badoo toch ook zo?
Zeker fake profiel gebruiktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan.
Wat praat je over mijn zus! Vieze djingerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan.
Zal ik eens kijken hoeveel succes ik heb met mijn GJV fotoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het is exact hetzelfde als Badoo, maar daar is het nog echt seksdating en hier niet meer
Ik niet snap niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zal ik eens kijken hoeveel succes ik heb met mijn GJV foto
Jij moet zeker nog een chat krijgen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Krijg je foto's te zien van een meisje of jongen en dan kan je liken of niet.
En als hij/zij jou ook terug liked kan je chatten met elkaar
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oorspronkelijk seksdating via je telefoon en facebook, nu een overhypte soort chatroulette
Badoo heb ik ooit gedaan, maar kon door de negerinnen het bos niet meer zienquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik niet snap niet?
Blijkbaar staan er wel vooral dikke vrouwen op Badoo, dus wees gewaarschuwd
Oh Gert jan Verbeek, laat maar
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan.
Tjah ik moet zeggen dat de verhalen die ik heb gehoord en de mensen die het deden die ik heb gezien me nou niet echt enthousiast maken om daar een kijkje te nemenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Badoo heb ik ooit gedaan, maar kon door de negerinnen het bos niet meer zien
kan je wel een keer van bilquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik moet zeggen dat de verhalen die ik heb gehoord en de mensen die het deden die ik heb gezien me nou niet echt enthousiast maken om daar een kijkje te nemen
Heb absoluut geen klagen daaroverquote:
ja ik ken al die mannen niet waar je het mee doetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb absoluut geen klagen daarover
Je hoeft je penis er toch niet uit te halen elke keer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oorspronkelijk seksdating via je telefoon en facebook, nu een overhypte soort chatroulette
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:21 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja ik ken al die mannen niet waar je het mee doet
Chatroulette voor het alleen aftrekkende bejaarden was iddquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Je hoeft je penis er toch niet uit te halen elke keer.
Beetje respect voor aftrekkende bejaarden hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook niet
[..]
Chatroulette voor het alleen aftrekkende bejaarden was idd
bij kevin krijgt tie alleen nooit de balquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mitroglou was zo goed bij mij in 4-3-3 (4)
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Beetje respect voor aftrekkende bejaarden he
Sorry zie je post nu pas. Zet hem net weer uit, moet weer verder aan de studiequote:
Jezus, als je ouder wordt duurt het 60 minuten langer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb m'n happy hour voor vandaag nog tegoed.
Paar potjes maar en toen viel hij tegen. Maar dat was toen ik dacht dat hij nog med/high workrates had ook en hij stond steeds verkeerd voor mijn gevoel. Wellicht zat het dus tussen de oren en moet hij een herkansing krijgen. Qua stats is hij vergelijkbaar met de Casta van 2 jaar geleden en die was ook gruwelijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:34 schreef Nickskuh het volgende:
Iemand castaignos al geprobeerd dit jaar?
hilarischquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
bij kevin krijgt tie alleen nooit de bal
Stoppen met fappen voordat er blaren op staanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jezus, als je ouder wordt duurt het 60 minuten langer?
Niet janken en gewoon doen. Bootcampen is chillquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:50 schreef Djeetje het volgende:
Vanavond een of andere bootcamp met voetbal
Is Eriksen zo goed? Hij was wel best duur in het begin. Weet niet hoe het nu isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team![]()
Passing op het middenveld is ook zooooveel beter dan bij mijn andere teams..dat merk je echt goed
Jammer dat die dinsdagwedstrijden nooit meetellen, want Fer gaat vanavond 3x scoren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:53 schreef Djeetje het volgende:
Lahm krijgt een IF als het goed is valt wel wat op te verdienen
[ afbeelding ]
Per 10 jaar 60 minuten inderdaadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jezus, als je ouder wordt duurt het 60 minuten langer?
Ben je met die 2 CDM's beter gewapend tegen de lange steekbal?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team![]()
Passing op het middenveld is ook zooooveel beter dan bij mijn andere teams..dat merk je echt goed
In mijn 433(4) BPL team was hij helemaal niet zo goed. Hij is wel de man met de beste corners en indirecte vrije trappen waar ik mee heb gespeeld en zijn passing is echt goed, maar hij zit nu op 22 goals in 3 wedstrijden...dit is echt weinigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is Eriksen zo goed? Hij was wel best duur in het begin. Weet niet hoe het nu is
22 goals in 3 wedstrijden weinig noemen stoer manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In mijn 433(4) BPL team was hij helemaal niet zo goed. Hij is wel de man met de beste corners en indirecte vrije trappen waar ik mee heb gespeeld en zijn passing is echt goed, maar hij zit nu op 22 goals in 3 wedstrijden...dit is echt weinig
Nu ik er een nieuwe team omheen heb staan wil ik hem wel een nieuwe kans geven alleen. Als het weer tegenvalt gaat het Nasri of Santi worden.
De Bruyne heb ik in mijn Belgenteam, maar die zou ik dan eerder adviseren..die biedt veel betere value for money.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
Net in die bus van die typische ps3 gassies
'Jaaaa ik ben nu aan het sparen voor een gouden pakket van 7500 munten, dan krijg ik allemaal spelers en 3 legendaries).'
[..]
22 goals in 3 wedstrijden weinig noemen stoer man
Tot nu toe wel ja..Vorig jaar waren het meer lange steekballen, dit jaar komen ze meer vanuit het middenveld en zijn het kortere lob-balletjes..Omdat ik nu veel meer grip op het middenveld heb kan ik dat vaak voorkomen en de counter eruit halen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Per 10 jaar 60 minuten inderdaad
[..]
Ben je met die 2 CDM's beter gewapend tegen de lange steekbal?
Oepsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
22 goals in 3 wedstrijden weinig noemen stoer man
tijdens college hadden mensen het er ook al overquote:
populair denk ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
tijdens college hadden mensen het er ook al over
ik weet niet of fut nou zo populair is tegenwoordig of dat het toeval is
Ze praten wel allemaal onzin erover
'Jaaaa ik ben nu aan het sparen voor een gouden pakket van 7500 munten, dan krijg ik allemaal spelers en 3 legendaries).'
Het is wel veel groter dan het eerder was. Bijna iedereen die FIFA speelt kent het nu en heeft het in ieder geval al weleens gedaan..en veel blijven dan vanzelf hangen. Vorig jaar kwam je nog vaak mensen tegen die vaak FIFA speelden en geen idee hadden wat dat Ultimate Team nou was..die zagen het alleen in het menu staanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
tijdens college hadden mensen het er ook al over
ik weet niet of fut nou zo populair is tegenwoordig of dat het toeval is
Ze praten wel allemaal onzin erover
Waren het buitenlanders of nepturken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
Nederlanders met een blackberry en nickelson jasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waren het buitenlanders of nepturken?
Hoe kun je nu niet genoeg hebben voor een premium goud-pakketquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
Niet iedereen heeft een iq boven de 100quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu niet genoeg hebben voor een premium goud-pakket
Typisch PS tuig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nederlanders met een blackberry en nickelson jas
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu niet genoeg hebben voor een premium goud-pakket
Met die 4 gratis pakketten kom je al boven de 7.5k uit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:11 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een iq boven de 100
Timmy.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hou gewoon je kop kut vent
Maar jij hebt nog teams.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hou gewoon je kop kut vent
quote:
kan je toch niet betalenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:16 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet eigenlijk gewoon een team maken met Totti, Del Piero, Di Natale en Pirlo deze FIFA.![]()
omg Thye gaat een fatsoenlijk team makenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:16 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet eigenlijk gewoon een team maken met Totti, Del Piero, Di Natale en Pirlo deze FIFA.![]()
#hipstertheoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:16 schreef TBakkert het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
omg Thye gaat een fatsoenlijk team maken
Met 3 legendaries!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij koopt gewoon een premium-goudpakket en hij haalt daar winst uit.
Ik heb nog maar 1 keer winst uit een gold pack gehaald vorig jaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij koopt gewoon een premium-goudpakket en hij haalt daar winst uit.
Dat is al 1 keer meer dan ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 keer winst uit een gold pack gehaald vorig jaar.
Wel Maicon toen.
Ik heb dit jaar 1 goud-pakket met munten gekocht. De rest brons/zilver.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 keer winst uit een gold pack gehaald vorig jaar.
Wel Maicon toen.
I agree with Dr. Dre Jrquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ziet er echt uit als aids op een voetbalveld
Alleen Totti en Del Piero hebben geen pace, maar die moeten er sowieso in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ziet er echt uit als aids op een voetbalveld
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou ga maar sparen zien we je wel terug over een jaar of twee à drie. groeten thuis
Los van het feit dat je ze allemaal nog een Looprekje chemboost moet geven: Een rechtsbenige LB met 2* weak foot is nooit een goed ideequote:
Nesta lijkt me wel een baas, gaat ook wat coins schelen, alleen ik weet niet voor wie ik Camoranesi zou moeten doen...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Camoranesi en nesta er ook bij dan
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom is Di Natale 84 rated op Wefut? Houden jullie er een eigen ratingssysteem op na?
Shit, verkeerde gedaan, ik wil Criscito daar neerzetten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Los van het feit dat je ze allemaal nog een Looprekje chemboost moet geven: Een rechtsbenige LB met 2* weak foot is nooit een goed idee
hoaxquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
Ik zou nu genoeg hebben, alleen dan kan Totti nog niet IF. Het kutte is dan wel dat hij een position change heeft gehad, maar dan kan de chem mij even gestolen worden.
Pirlo achter de spits ofzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nesta lijkt me wel een baas, gaat ook wat coins schelen, alleen ik weet niet voor wie ik Camoranesi zou moeten doen...
Misschien dan Pirlo op CAM en Camo op CDM?
En ze zijn allebei beter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Tim86 het volgende:
Del Piero en IF Totti hebben samen net iets meer pace dan Abate in zijn eentje trouwens![]()
Ooit zal ik die dekselse smurfen vangen kampioen worden in D1, al is het het laatste wat ik doequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:26 schreef Toefjes het volgende:
Nou, als het meezit ben ik in 3 wedstrijden gedegradeerd uit divisie 3. Pak dan de bonus mee, en dan stop ik met dat vreselijke seasons
Als die CAM dan inderdaad, maar Diamanti lijkt me ook niet slecht dit jaar.quote:
Maar op wefut dus nietquote:
Genarro Gatusso niet te vergeten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Diamanti is echt baas op CAM!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als die CAM dan inderdaad, maar Diamanti lijkt me ook niet slecht dit jaar.
Buffonquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:24 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nee dit!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar op wefut dus niet![]()
Is dit wat er met mijn donatie wordt gedaan![]()
![]()
Die zit niet meer in het spel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Genarro Gatusso niet te vergeten.
Niet in fut helaasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Genarro Gatusso niet te vergeten.
Vorig jaar heb ik hem wel even gebruikt, was wel oké, niks speciaals, maar wel goed.quote:
Wow dat zijn er nog best veelquote:
Maakte hij niet de late goal tegen PSV in 2005?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef DutchSL het volgende:
Ambrosini zit er nog wel in, maar dat is geen held
Ja. Klootzak.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maakte hij niet de late goal tegen PSV in 2005?
Toni wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:31 schreef DutchSL het volgende:
Ambrosini zit er nog wel in, maar dat is geen held
In 2005 of 2006 had Alex 87 en Cocu ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:32 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maakte hij niet de late goal tegen PSV in 2005?
Dat was ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Sprinter Groningen-Zwolle. Hij zet vrolijk het volgende nummer op
Dat jij dat nog weet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 2005 of 2006 had Alex 87 en Cocu ook.
En terecht. Eindbazenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 2005 of 2006 had Alex 87 en Cocu ook.
Die zou ik ook nog kunnen gebruiken. Dan Di Natale op CAM en Totti op de centrale CAM. Dan Toni in de spits en Diamanti eruit.quote:
Alleen de formatie is al kutquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog kunnen gebruiken. Dan Di Natale op CAM en Totti op de centrale CAM. Dan Toni in de spits en Diamanti eruit.
marco di vaioquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die zou ik ook nog kunnen gebruiken. Dan Di Natale op CAM en Totti op de centrale CAM. Dan Toni in de spits en Diamanti eruit.
Hij is nieuw en ik heb hem nog niet gebruikt. Sowieso even proberen.quote:
Gotze Jakub en op links ook een duitser? Oh nee dat is niet genoegquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die een team met Gomez en Lewandowski kan maken 3-5-2?
Dat past niet meer.quote:
Dat werkt niet, dan moet je er één van Fiorentina op links hebben...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Gotze Jakub en op links ook een duitser?
Ja dat zei Thorb ook al. Maar ik dacht misschien weet iemand een andere.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat werkt niet, dan moet je er één van Fiorentina op links hebben...
Je kunt wel een sterke link voor Lewan maken aan de linkerkant en dan op rechts Joaquin om met Gomez te linken.
Meh, lijkt me helemaal niks die Joaquinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat werkt niet, dan moet je er één van Fiorentina op links hebben...
Je kunt wel een sterke link voor Lewan maken aan de linkerkant en dan op rechts Joaquin om met Gomez te linken.
Hoeveel zou zoiets kosten?quote:
Nee mij ook niet. Daarom dat ik even vraag.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Meh, lijkt me helemaal niks die Joaquin
Sorry, niet gelezen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja dat zei Thorb ook al. Maar ik dacht misschien weet iemand een andere.
ohquote:
Dat lijkt me vrij prijzig.quote:
Wel jammer dat je Depay hier niet bij hebt, al is Drenthe voor deze formatie wel wat beter geschikt. 3-4-3 kan je zel wel allebei gebruiken, maar dan zit je weer met luxeproblemen in de spits..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:42 schreef wonton het volgende:
Heb het een beetje veranderd. Kastanje is echt een beest .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel tofquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij is nieuw en ik heb hem nog niet gebruikt. Sowieso even proberen.
Perisic.quote:
Speelt prima tot nu toe. Ook al werd ik gister dik ingemaakt door jou.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel jammer dat je Depay hier niet bij hebt, al is Drenthe voor deze formatie wel wat beter geschikt. 3-4-3 kan je zel wel allebei gebruiken, maar dan zit je weer met luxeproblemen in de spits..
http://wefut.com/squad/1856quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die ziet er wel goed uit Thorb!
Heb je linkie voor me?
Wat een behulpzame knul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Duarte is wel een held, maar ook niet ideaal daar..dan heb je echt 2 dwergen. Holla is wel goed als je maar niet teveel met hem gaat lopen..totaal niet wendbaar ook, maar wel een heerlijk schot. Verder weinig opties voor die positiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:46 schreef wonton het volgende:
[..]
Speelt prima tot nu toe. Ook al werd ik gister dik ingemaakt door jou.
Ik vind Holla ook best kut. Misschien dat ik Duarte op CDM ga zetten maar dan wordt het iets te aanvallend.
Gundo is het wel echt waard..die is zoooo geniaal goed dit jaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gundogan 34k? w00t
Schweni 84k?? W0000t.
Ben je pauperrr?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gundogan 34k? w00t
Schweni 84k?? W0000t.
Ja man. Je weet toch.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben je pauperrr?
Mja dan moet je Großkreutz op LM doen en kan je een Bayern CAM nemen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja man. Je weet toch.
Gundogan kan ik wel betalen. Maar die dikke duitser op cdm niet.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gundo is het wel echt waard..die is zoooo geniaal goed dit jaar
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:56 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
quote:
Pak ze!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Stelletje pannenkoeken hoor daar bij FUTHEAD HQ.
Pascal, bij de filters in de database staat links Techincal ipv Technicalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Stelletje pannenkoeken hoor daar bij FUTHEAD HQ.
Scherrup.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:02 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Pascal, bij de filters in de database staat links Techincal ipv Technical
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
We maken ze af! Helemaal kapot moeten ze!
Gelukkig hebben we backup van onze homies.
[ afbeelding ]
Die gasten van Futhead houden hun paupervolgers ook alleen maar zoet met giveaways.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
aan die eckte followers heb je veel meer hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Concurrentie is altijd goed. Kijk eens hoe FUTHEAD is veranderd sinds FUTWIZ en WeFUT.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die gasten van Futhead houden hun paupervolgers ook alleen maar zoet met giveaways.
Kutsite.
En als het goed is, gaat die gast van UTT14 ook nog aan de slag met Wefut squads.
UTT14-ondersteuning van wefut squads zou echt super zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die gasten van Futhead houden hun paupervolgers ook alleen maar zoet met giveaways.
Kutsite.
En als het goed is, gaat die gast van UTT14 ook nog aan de slag met Wefut squads.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:05 schreef Djeetje het volgende:
Giovinco
11 goals uit 10 wedstrijden en 4 assistsKnap hoor, bal afgepakt bij de uittrapt. Hier heb je een sticker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Jup. Alleen een eigen pricetracker zou nog beter zijn. Helaas is die hele loginprocedure veranderd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:07 schreef Jorwol het volgende:
[..]
UTT14-ondersteuning van wefut squads zou echt super zijn
Gaat toch om het lobjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Knap hoor, bal afgepakt bij de uittrapt. Hier heb je een sticker.
ok okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |