abonnement Unibet Coolblue
pi_174855308
Dank jongens voor jullie berichten! 🙏🏻☺👈🏼.... Jaco😄😄 grappig reden om hem niet te benaderen. Ik lag een aantal seconden in een deuk van het lachen. Best lang geleden😏 Nielsch, dank voor de moeite🙏🏻 We horen wel hoe ver hij gekomen is met zijn ideeën en plannen. Ieder ervaring en advies is welkom voor mij😊
  Boks-Chick zaterdag 4 november 2017 @ 08:25:00 #102
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_174858973
wanneer TS echt 'in the wild' is gaan leven, zou het best kunnen zijn dat hij helemaal geen email meer gebruikt/leest.
lolwut
pi_175037587
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:53 schreef NinoB het volgende:
Ik ben allerlei landen aan het onderzoeken, wat is mogelijk en wat niet. Ik zou best 1 of 2 jaar willen werken om zoiets te kunnen gaan kopen, maar het geen wat voor mij het belangrijkst is dat er maar weinig mensen in de buurt zijn. Het liefste zou ik alleen een stuk grond kopen in een bossig gebied en in de buurt van een meer, want ik zou zo min mogelijk grote dieren willen doden, want dat is teveel voor 1 a 3 personen. Voor mij gaat het om de vis-voorziening. Een eigen huis te bouwen van hout, want ik ben wel opzoek naar een leven dat je vanaf de grond af aan opbouwt.

Is dat wel mogelijk? Om alleen een stuk grond te kopen?
Tuurlijk is dat mogelijk.

Vriend van me heeft overigens in het noorden van Zweden een vrij knap huis gekocht voor ¤20k, een leuke auto voor ¤800 (redelijk nieuwe Ford Mondeo, nog 4WD ook geloof ik), alleen je zit wel in de "arctic circle" - het is dus tyfuskoud, in de winter wordt het amper licht en in de zomer amper donker. Je kan er wel jagen enzo, en de dichtsbijzijnde supermarkt was op iets van 60km. Zweden is echt spotgoedkoop.
pi_175037667
TS heeft niet meer gereageerd op mijn mail... wellicht issie echt Into The Wild gegaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175037793
Oh, fuck, zit ik op een fucking oud topic te reageren. :')
  maandag 13 november 2017 @ 09:42:58 #106
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175038018
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 09:14 schreef illusions het volgende:

[..]
Zweden is echt spotgoedkoop.
om grond te kopen ja. of een huis.
Maar een komkommer kost 5 euro, je moet er vaak ook nog eens 10-15km voor rijden en dan ben ik nog niet eens begonnen over wat een biertje kost.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_175038906
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 09:42 schreef Sosa het volgende:

[..]

om grond te kopen ja. of een huis.
Maar een komkommer kost 5 euro, je moet er vaak ook nog eens 10-15km voor rijden en dan ben ik nog niet eens begonnen over wat een biertje kost.
Deze gozer wou z'n eigen groenten verbouwen en z'n vlees jagen.
  maandag 13 november 2017 @ 10:45:51 #108
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175038987
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:41 schreef illusions het volgende:

[..]

Deze gozer wou z'n eigen groenten verbouwen en z'n vlees jagen.
er is vast een reden waarom groentes zo duur zijn. vlgs mij wil het allemaal niet zo groeien daar.

Anders zette ik er zelf wel een kas neer en begon een groentewinkel.

Maargoed, hoop niet dat TS ergens ligt te creperen in een busje...

I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_175039075
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:45 schreef Sosa het volgende:

[..]

er is vast een reden waarom groentes zo duur zijn. vlgs mij wil het allemaal niet zo groeien daar.

Anders zette ik er zelf wel een kas neer en begon een groentewinkel.

Maargoed, hoop niet dat TS ergens ligt te creperen in een busje...

[ afbeelding ]
Nou, het zal inderdaad wat moeilijk gaan bij -30. Maarja, electriciteit kost volgens mij ook niet zoveel, ga je toch gewoon binnen kweken? Doe je er gelijk wat white widow bij, heb je ook een flinke klap geld elke 2 maanden. :D
  maandag 13 november 2017 @ 10:52:46 #110
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_175039106
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 09:42 schreef Sosa het volgende:

[..]

om grond te kopen ja. of een huis.
Maar een komkommer kost 5 euro, je moet er vaak ook nog eens 10-15km voor rijden en dan ben ik nog niet eens begonnen over wat een biertje kost.
Gewoon zelf brouwen toch. Into the Beer
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_175039217
Je kan van bijna alles vodka maken, dat doen ze daar dan ook veelvuldig. Vriend van me woont in Haparanda en vermaakt zich er kostelijk.
  maandag 13 november 2017 @ 12:17:24 #112
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175040989
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:52 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Gewoon zelf brouwen toch. Into the Beer
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou, het zal inderdaad wat moeilijk gaan bij -30. Maarja, electriciteit kost volgens mij ook niet zoveel, ga je toch gewoon binnen kweken? Doe je er gelijk wat white widow bij, heb je ook een flinke klap geld elke 2 maanden. :D
Into the white widow :7
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 13 november 2017 @ 12:18:13 #113
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175041002
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 10:59 schreef illusions het volgende:
Je kan van bijna alles vodka maken, dat doen ze daar dan ook veelvuldig. Vriend van me woont in Haparanda en vermaakt zich er kostelijk.
Ja maar het punt is, daar gaan nog wel eens hele dorpen aan dood. Vlgs mij is zelf wodka stoken niet heel verantwoordelijk.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_175041543
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 12:18 schreef Sosa het volgende:

[..]

Ja maar het punt is, daar gaan nog wel eens hele dorpen aan dood. Vlgs mij is zelf wodka stoken niet heel verantwoordelijk.
Ach, Chris McCandless had ook niet een heel lange levensverwachting. ;) Overigens is het echt niet heel ongezond hoor, als je het goed filtert blijft er alleen ethanol over, beetje water erbij en je hebt vodka.
pi_175229182
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 18:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zijn laatste openbare share is van oktober 2016. Het zou kunnen.
Ik heb nog iets van 30 juli 2017 gevonden. Zoek op z'n naam + "Manon". Dan blijkt dat hij op die datum ¤ 15,00 heeft gedoneerd aan Manon, die een Alpentocht gaat maken. Je moet hiervoor in de google results de "Cached" versie selecteren. Het origineel is al verwijderd. De donatie kan natuurlijk vanuit de wildernis zijn gedaan, via een sattelliet verbinding... hoewel zulke luxe niet binnen de opzet van z'n plan valt.
pi_175229606
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:40 schreef Kokervisie het volgende:

[..]

Ik heb nog iets van 30 juli 2017 gevonden. Zoek op z'n naam + "Manon". Dan blijkt dat hij op die datum ¤ 15,00 heeft gedoneerd aan Manon, die een Alpentocht gaat maken. Je moet hiervoor in de google results de "Cached" versie selecteren. Het origineel is al verwijderd. De donatie kan natuurlijk vanuit de wildernis zijn gedaan, via een sattelliet verbinding... hoewel zulke luxe niet binnen de opzet van z'n plan valt.
Blijkbaar steunt hij nu het waarmaken van dromen van anderen :P

Zijn er serieus mensen die geld inzamelen om reizen te kunnen maken? :{
Somebody that I used to know
pi_175230896
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:52 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Zijn er serieus mensen die geld inzamelen om reizen te kunnen maken? :{
Ik geloof dat de bedragen via die site naar cliniclowns gaan. Dus zeg maar het sponsorloop principe.
pi_175424970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 november 2017 22:40 schreef Kokervisie het volgende:

[..]

Ik heb nog iets van 30 juli 2017 gevonden. Zoek op z'n naam + "Manon". Dan blijkt dat hij op die datum ¤ 15,00 heeft gedoneerd aan Manon, die een Alpentocht gaat maken.
Chris McCandless is de Amerikaanse hiker op wiens leven het boek en de film Into the Wild zijn gebaseerd. Gezien de titel van dit topic is hij ook een inspiratiebron voor NinoB.

McCandless doneerde het grootste deel van zijn spaargeld aan goede doelen voordat hij vertrok. Dit is natuurlijk uiterst genereus, maar het is tegelijkertijd een symbolisch gebaar: alsof je de rekening met de burgerlijke maatschappij vereffent voordat je deze achter je laat. Dit dwingt bij mij respect af als je bedenkt dat sommige westerse backpackers op geld van de ouders teren of zelfs bedelen in landen die veel armer zijn als hun land van herkomst.

Anyways... misschien heeft NinoB het voorbeeld van McCandless willen volgen en was die 15 euro donatie aan Manon/Cliniclowns zijn laatste civiele daad voordat hij z'n rugzak omgespte en in de wildernis is verdwenen.
  vrijdag 1 december 2017 @ 15:14:04 #119
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175426469
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 14:12 schreef jaco het volgende:

[..]

Chris McCandless is de Amerikaanse hiker op wiens leven het boek en de film Into the Wild zijn gebaseerd. Gezien de titel van dit topic is hij ook een inspiratiebron voor NinoB.

McCandless doneerde het grootste deel van zijn spaargeld aan goede doelen voordat hij vertrok. Dit is natuurlijk uiterst genereus, maar het is tegelijkertijd een symbolisch gebaar: alsof je de rekening met de burgerlijke maatschappij vereffent voordat je deze achter je laat. Dit dwingt bij mij respect af als je bedenkt dat sommige westerse backpackers op geld van de ouders teren of zelfs bedelen in landen die veel armer zijn als hun land van herkomst.

Anyways... misschien heeft NinoB het voorbeeld van McCandless willen volgen en was die 15 euro donatie aan Manon/Cliniclowns zijn laatste civiele daad voordat hij z'n rugzak omgespte en in de wildernis is verdwenen.
Volgens mij deed McCandless het niet om een rekening met de maatschappij te vereffenen maar omdat die vond dat geld paranoïde en voorzichtig maakt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_175469320
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2017 15:14 schreef Quotidien het volgende:
Volgens mij deed McCandless het niet om een rekening met de maatschappij te vereffenen maar omdat die vond dat geld paranoïde en voorzichtig maakt.
Ik heb het boek er even bij gepakt en ik denk dat we er beiden naast zitten....

quote:
Perhaps the greatest paradox concerned his feelings about money. Walt and Billie had both known poverty when they were young and after struggling to rise above it saw nothing wrong with enjoying the fruits of their labor. “We worked very, very hard,” Billie emphasizes. “We did without when the kids were little, saved what we earned, and invested it for the future.” When the future finally arrived, they didn’t flaunt their modest wealth, but they bought nice clothes, some jewelry for Billie, a Cadillac. Eventually, they purchased the townhouse on the bay and the sailboat. They took the kids to Europe, skiing in Breckenridge, on a Caribbean cruise. And Chris, Billie acknowledges, “was embarrassed by all that.”
Her son, the teenage Tolstoyan, believed that wealth was shameful, corrupting, inherently evil—which is ironic because Chris was a natural-born capitalist with an uncanny knack for making a buck.
INTO THE WILD, Jon Krakauer, ebook druk april 1995. Accentuering door mij zelf.
  zondag 3 december 2017 @ 14:27:57 #121
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_175470002
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2017 13:58 schreef jaco het volgende:

[..]

Ik heb het boek er even bij gepakt en ik denk dat we er beiden naast zitten....

[..]

INTO THE WILD, Jon Krakauer, ebook druk april 1995. Accentuering door mij zelf.
Dan zit ik er niet zo ver naast heb ik het idee.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_190642448
Er is een teken van leven van NinoB !

Zijn video over het overlevingskamp bij de Nederrijnse Plassen van destijds is inmiddels weer online:

In een reaktie van Nino onder een van zijn andere clips, geeft hij aan dat hij niets meer met zijn plannen heeft gedaan. Hij lijkt zich tegenwoordig meer op z'n muziek interesses te richten.

Dus helaas geen spannend vervolg. Misschien heeft Sara T. meer gedaan met haar plannen ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')