Je hebt mijn volledige steunquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is er een ps3 crew?? Ik solliciteer naar de functi voor commisioner. Omdat ik een looping heb gemaakt met een titan. En omdat ik een met een tank die aan mijn cargobob zat een helikopter uit de lucht geslagen heb.
Meer redenen zijn niet nodig.
Hoe graag ik het ook zou willen, ik denk niet dat de andere commissioners er blij mee zullen zijn.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:44 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is er een ps3 crew?? Ik solliciteer naar de functi voor commisioner. Omdat ik een looping heb gemaakt met een titan. En omdat ik een met een tank die aan mijn cargobob zat een helikopter uit de lucht geslagen heb.
Meer redenen zijn niet nodig.
Wat houden al die ranks eigenlijk in? Wie doet wat? En wat moet je doen om een hogere rank te krijgen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:51 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Hoe graag ik het ook zou willen, ik denk niet dat de andere commissioners er blij mee zullen zijn.
Je moet heel lief zijn voor meneer Roemeenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:56 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat houden al die ranks eigenlijk in? Wie doet wat? En wat moet je doen om een hogere rank te krijgen?
Om een hogere rank te krijgen binnen de crew moet je je inzetten voor de crew, denk aan bijvoorbeeld events organiseren, actief meedoen online, aardig en behulpzaam zijn, inzet tonen en vooral wat niet mag ontbreken aardig zijn tegen mij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:56 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat houden al die ranks eigenlijk in? Wie doet wat? En wat moet je doen om een hogere rank te krijgen?
Ahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:00 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Om een hogere rank te krijgen binnen de crew moet je je inzetten voor de crew, denk aan bijvoorbeeld events organiseren, actief meedoen online, aardig en behulpzaam zijn, inzet tonen en vooral wat niet mag ontbreken aardig zijn tegen mij.![]()
Roemeen is de crewleaderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:05 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Aha![]()
Wat is jouw naam op social club dan?
Jij bent domme muscle die opdrachten uitvoertquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:07 schreef kensei het volgende:
Aan mijn positie mag ook wel iets gedaan worden
Komt voor elkaar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:07 schreef kensei het volgende:
Aan mijn positie mag ook wel iets gedaan worden
Geen invloed van in gta neequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:13 schreef kawa4 het volgende:
en die ranks binnen de crew, hebben toch nix met het spel zelf te maken denk ik hé?
Nee, die doen niets. Was CLVL 68 en je krijgt alleen een titel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:13 schreef kawa4 het volgende:
en die ranks binnen de crew, hebben toch nix met het spel zelf te maken denk ik hé?
Oke, jij je zin!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:36 schreef PicoMMP het volgende:
Hé en ik dan!? Ik ben al vanaf het begin representative en stijg nooit![]()
En dat als trouwe Fok!ker op zolderkamer, mét headset en levenloos veel online-uren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |