er is een grote kans dat ik morgen een headset ga kopen....quote:
Ik heb die ene goedkope headset van 18 euro bij de Bart Smit gekocht, ik heb er spijt vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
er is een grote kans dat ik morgen een headset ga kopen....
daarom zat ik steeds te twijfelen. Heb een hele goede headset voor de PC.. Ben bang dat die voor de PS gigantisch tegen gaat vallen. Helemaal omdat ik ook een bril opheb.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb die ene goedkope headset van 18 euro bij de Bart Smit gekocht, ik heb er spijt vanwat een baggerding.
Is die voor de PC een USB headset? Kans is groot dat hij dan ook op de PS3 werkt. Als het een speaker is die op de traditionele manier aangesloten is (zoals die van mij) heb je inderdaad pech.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
daarom zat ik steeds te twijfelen. Heb een hele goede headset voor de PC.. Ben bang dat die voor de PS gigantisch tegen gaat vallen. Helemaal omdat ik ook een bril opheb.
waarom een andere? op social club xbox en ps3 door elkaar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef SanAnt het volgende:
Yes Vakantie GTAV
Nu online aan het proberen snap er nog niet veel van ,,wel een portje darts van medefokker gewonnen .![]()
![]()
Level 7 nu![]()
Krijgen we een andere fok crew voor ps3 ????
nou ik heb zo'n oor ding gekocht,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:34 schreef Marco001 het volgende:
[..]
daarom zat ik steeds te twijfelen. Heb een hele goede headset voor de PC.. Ben bang dat die voor de PS gigantisch tegen gaat vallen. Helemaal omdat ik ook een bril opheb.
roccat kave, dus USB powered maar normale connector.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:37 schreef Lisker het volgende:
[..]
Is die voor de PC een USB headset? Kans is groot dat hij dan ook op de PS3 werkt. Als het een speaker is die op de traditionele manier aangesloten is (zoals die van mij) heb je inderdaad pech.
Je kan er veel aan customizen, hij ziet er awesome uit en hij rijd lekkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:42 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wat is er zo epic aan die ratloader?
Is die snel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Je kan er veel aan customizen, hij ziet er awesome uit en hij rijd lekker
een auto word toch niet sneller als je hem max upgrade,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:45 schreef kensei het volgende:
Ik heb nu alle performance upgrades erin gegooid,
uhu, maar hij heeft wel een prima topspeedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:47 schreef kawa4 het volgende:
[..]
een auto word toch niet sneller als je hem max upgrade,
alleen de acceleratie gaat toch omhoog?
maar dat zal ook wel, vind het alleen jammer dat je een auto dus niet sneller kunt makenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:47 schreef kensei het volgende:
u, maar hij heeft wel een prima topspeed
Zou idd leuk zijn, maar dan moeten ze niet het tunen van de motor binden aan het winnen van races want anders is het voor de nieuwkomers bijna onmogelijk om races te winnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:49 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar dat zal ook wel, vind het alleen jammer dat je een auto dus niet sneller kunt maken
anders ging ik een faggio helemaal tot de max opfokken en er mee gaan racen
Daar heb je skill matched races voorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef Lisker het volgende:
[..]
Zou idd leuk zijn, maar dan moeten ze niet het tunen van de motor binden aan het winnen van races want anders is het voor de nieuwkomers bijna onmogelijk om races te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |