Vind je dat nou echt mooi of probeer je zo hard mogelijk om de lelijkste garage van de hele playerbase te hebben?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef kensei het volgende:
En ook een chrome Bati![]()
Chrome teller staat nu op 6 #CHROMETEAM
[ afbeelding ]
Al die conjo's hier met hun chrome bakkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt mooi of probeer je zo hard mogelijk om de lelijkste garage van de hele playerbase te hebben?
chrome lelijk vinden, ben jij wel goed in je hoofd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Vind je dat nou echt mooi of probeer je zo hard mogelijk om de lelijkste garage van de hele playerbase te hebben?
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Al die conjo's hier met hun chrome bakken
Ik heb zelf ook 1 chrome auto, maar om alles nou chrome te maken, nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:13 schreef kensei het volgende:
[..]
chrome lelijk vinden, ben jij wel goed in je hoofd?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:52 schreef kensei het volgende:
En ook een chrome Bati![]()
Chrome teller staat nu op 6 #CHROMETEAM
[ afbeelding ]
Jij gebruikt glitches om 30 miljoen bij elkaar te harken, dat is nog veel meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:16 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook 1 chrome auto, maar om alles nou chrome te maken, nee.
Op een motor is het sowieso teringlelijk, maar goed
Al jouw geld, met al dat chroom, is natuurlijk 100% legit. Kneusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Jij gebruikt glitches om 30 miljoen bij elkaar te harken, dat is nog veel meer
jup allesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:20 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Al jouw geld, met al dat chroom, is natuurlijk 100% legit. Kneus
Jij bent Wiwatron toch, had jij gisteren die actiefoto's gemaakt van mij in m'n f16'tje? Zo ja heb je ze nog?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Jij gebruikt glitches om 30 miljoen bij elkaar te harken, dat is nog veel meer
Veel mensen hier doen wel die race 1 om 1 om zo chrome te krijgen...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Kijk dan naar mn profiel joh mongooltje, al mijn geld komt van jobs
Hij ook.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Veel mensen hier doen wel die race 1 om 1 om zo chrome te krijgen...
Ja, 100% van je 'jobs' zijn races. Mongooltje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Kijk dan naar mn profiel joh mongooltje, al mijn geld komt van jobs
Jij bent Wiwatron toch, had jij gisteren die actiefoto's gemaakt van mij in m'n f16'tje? Zo ja heb je ze nog?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:30 schreef kensei het volgende:
Gelukkig weet ik dat de rest van jullie om op te eten zijn
Yep, dat ben ik. Ik had je zien overvliegen ja maar helaas geen foto's gemaaktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:31 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Jij bent Wiwatron toch, had jij gisteren die actiefoto's gemaakt van mij in m'n f16'tje? Zo ja heb je ze nog?
Oh je zei nog dat je foto's had gemaakt, maar geeft niet was benieuwdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:32 schreef kensei het volgende:
[..]
Yep, dat ben ik. Ik had je zien overvliegen ja maar helaas geen foto's gemaakt
Dan vergis je me met iemand anders denk ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:33 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Oh je zei nog dat je foto's had gemaakt, maar geeft niet was benieuwd
Heb vanmiddag wel een foto langs zien komen dat iemand op mt chiliad staat en er een f16 overvliegtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:33 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Oh je zei nog dat je foto's had gemaakt, maar geeft niet was benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |