Die ondertitel was een grap maar ik ben mn paswoord vergeten dus kan die niet meer veranderen, die heb ik al sinds ik weer op het forum ben. :/quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:04 schreef Inverted_World het volgende:
Jezelf zelfverzekerd noemen, maar dit soort topics aanmaken en als ondertitel hebben: ( single > pm )
Dit dusquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:04 schreef Inverted_World het volgende:
Jezelf zelfverzekerd noemen, maar dit soort topics aanmaken en als ondertitel hebben: ( single > pm )
Whahaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
Als ik in een waas van heroine, GHB, cocaine en LSD zou leven zou ik je mogelijk voor een levend wezen aanzien en derhalve per definitie neukbar vinden.
Post dan ook een normale foto uit mn foboquote:
Er zat natuurlijk sarcasme in de post, dat doet de boodschap echter niet minder serieus maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die ondertitel was een grap maar ik ben mn paswoord vergeten dus kan die niet meer veranderen, die heb ik al sinds ik weer op het forum ben. :/
Maar vanaf nu ff serieuze reacties aub.
En mij?quote:
quote:
Mij wel?quote:
ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:04 schreef Inverted_World het volgende:
Wij kleinere mannen compenseren dat meestal met een joekel van een lulquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:06 schreef LazyDave het volgende:
Je bent mooi lang, dat is een voordeel. Ik ken heel wat kleine mannen, die dat moeten compenseren met een grotere mond.
Nou, ik stel iig een serieuze vraag hier dus mensen die dit aangrijpen om leuke grappen te maken mogen elders gaan loltrappen, ik vraag het me toch eens af gezien ik nu toch de drang begin te krijgen om vrouwen te gaan ontmoeten, en dan is het handig te weten of je er doenbaar uitziet of ondoenbaar uitziet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Er zat natuurlijk sarcasme in de post, dat doet de boodschap echter niet minder serieus maken.
90% van de stemmen kwam van yvonnequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:06 schreef HPLC het volgende:
Je bent toch de hunk van dit jaar. Daar zullen vast wel serieuze stemmen tussen zitten lijkt mij. Dus voor sommige zal je wel doenbaar zijn.
Niet dat die nou superduidelijk zijn, die uit je fobo. Maar ik vind je gewoon een gemiddeld uiterlijk hebben, dus zeker niet lelijk oid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Post dan ook een normale foto uit mn fobo
Maar ja die zijn wel leuke fotos verder.
Weet niet of die doenbaarheid uitstralen tho.
Alsof vrouwen dat kunnen zien, lengte is een vrij doorslaggevende factor volgens mij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Wij kleinere mannen compenseren dat meestal met een joekel van een lul
Ik weet het, daarom moest dikke BG weg.quote:
Wow, voor het eerst geen directe afwijzingquote:
Nou dan weten we meteen wie het beste bij je pastquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
90% van de stemmen kwam van yvonne
Graag gedaan, dinnetjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Wow, voor het eerst geen directe afwijzingDank voor de egoboost! Makker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Wanneer je een goed formaat penis hebt is dat echt wel zichtbaar in broek en zwembroek. Buiten dat ruiken vrouwen gewoon wie goed zijn in bed. En met een forse lul heb je altijd een grote voorsprong. En meisjes hebben ook bangalijstjes. Iedere chick waar je het bed mee hebt gedeeld heeft de grootte van jouw fallus met tenminste zeven anderen gedeeld.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:09 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Alsof vrouwen dat kunnen zien, lengte is een vrij doorslaggevende factor volgens mij.
Ja, respect daarvoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom moest dikke BG weg.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Graag gedaan, dinnetje
Top. Vanavond effe een pint of vijf drinken tijdens het voetbal of zullen we elkaars nagels doen met een wit wijntje in onze nabijheid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Bedankt, koste me wel 2 jaar wandelen fietsen fitnessen en huilen.quote:
Dat probleem heb ik ook. Anders had jij allang boven op me gedoken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:13 schreef Kola het volgende:
qua uiterlijk zie je er wel prima uit, maar verder kom je een beetje raar over... wat misschien afstotend kan zijn, vooral voor mensen die je niet kennen. Ligt er ook aan bij wat voor vrouwen je het probeert, maar je bent zeker niet kansloos.
Jij zou me zo hard doen dat de vellen ervanaf vliegen?quote:
Dit is jouw topic niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Anders had jij allang boven op me gedoken.
Het meest rare aan mij is dat ik sandalen + korte broek draag in de zomer (ik haat schoenen in de zomer) Maar in de winter ben ik wel ok gekleed en verder weet ik niet wat raar aan me isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:13 schreef Kola het volgende:
qua uiterlijk zie je er wel prima uit, maar verder kom je een beetje raar over... wat misschien afstotend kan zijn, vooral voor mensen die je niet kennen. Ligt er ook aan bij wat voor vrouwen je het probeert, maar je bent zeker niet kansloos.
Daar heb je gelijk in. Excuses. Ik zal mij nu koest houden.quote:
Iedereen zit wel met iets in de knoop, en ik zei al dat ik zelfverzekerd en sociaal overkom naar andere mensen, dat heb ik me ook wel laten vertellen. Enige minpunt is dat ik moeilijk uit mn woorden kom soms omdat ik ADD heb (concentratie stoornisquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
Je zult wel weer tegen mij gaan roepen maar aantrekkelijk of niet zit voor een heel groot deel in houding, uistraling en karakter
en als je met jezelf in de knoop zit dan hebben vrouwen dat zo door
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:15 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Je gedraagt je vaak als een zeurend klein meisje. Aangezien die rol voor vrouwen weggelegd is denk ik dat je eeuwigmaagd blijft..
Mn fokforum typetje is niet mn echte leven persona hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:17 schreef hoink581 het volgende:
Hoe kan je er zo normaal uit zien en toch als een complete, contactgestoorde mongool overkomen op een anoniem forum.
Sowieso die machtige chest van je kortwieken. Chicks raken daarin verdwaald, verstrikken en sterven uiteindelijk van honger en dorst. Zou me niet verbazen als er allemaal verschrompelde lijkjes van chicks uitvallen als je eens jouw torso kamtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het meest rare aan mij is dat ik sandalen + korte broek draag in de zomer (ik haat schoenen in de zomer) Maar in de winter ben ik wel ok gekleed en verder weet ik niet wat raar aan me is
Mogen mensen me vertellen.
Tevens zou ik willen weten wat vrouwen aantrekkelijk vinden qua gezichtsbeharing, of iig wat het sexiest bij mij zou staan. Stoppeltjes vind ik beetje meh, ringbaartje lang gehad, atm heb ik dat ook maar als je elke week een nieuw model kunt maken maakt dat niet uit.
Ik hoop dat dat met de meeste mensen zo is. Anders heb ik geen vertrouwen meer in de mensheidquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[..]
Mn fokforum typetje is niet mn echte leven persona he
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:17 schreef hoink581 het volgende:
Hoe kan je er zo normaal uit zien en toch als een complete, contactgestoorde mongool overkomen op een anoniem forum.
Misschien dat je gespleten persoonlijkheid dan wat in de weg ligt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[..]
Mn fokforum typetje is niet mn echte leven persona he
tja je hebt kleine knoopjes en grotequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Iedereen zit wel met iets in de knoop, en ik zei al dat ik zelfverzekerd en sociaal overkom naar andere mensen, dat heb ik me ook wel laten vertellen. Enige minpunt is dat ik moeilijk uit mn woorden kom soms omdat ik ADD heb (concentratie stoornis) maar dan praat ik gewoon wat rustiger.
Die trim ik tegenwoordig zodra het te lang word, ben ik ook niet blij mee hoor en als er een middel bestond en betaalbaar was dat het permanent weghaalde zou ik het doen. Maar ik schaam me er niet voor oid, ben me er enkel bewust van dat andere mensen er wss wat tegen zullen hebben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso die machtige chest van je kortwieken. Chicks raken daarin verdwaald, verstrikken en sterven uiteindelijk van honger en dorst. Zou me niet verbazen als er allemaal verschrompelde lijkjes van chicks uitvallen als je eens jouw torso kamt
Ja, zoiets inderdaad, mensen die zwelgen in zelfmedelijden zijn vaak niet zo aantrekkelijk...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang je je mond dichthoudt en/of mensen je topics niet lezen zullen er genoeg dames zijn die niet van je weg zouden rennen...
ik ben helemaal realquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat met de meeste mensen zo is. Anders heb ik geen vertrouwen meer in de mensheid
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Zolang je je mond dichthoudt en/of mensen je topics niet lezen zullen er genoeg dames zijn die niet van je weg zouden rennen...
1000x ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:17 schreef hoink581 het volgende:
Dat is een vergrootglas, zo zwaar als dat leek was het ook weer niet. Maar goed dit topic gaat niet over mijn beslommeringen maar of ik doenbaar overkom, van mijn part on first and second glance etc.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:21 schreef Baran09 het volgende:
Zelfverzekerd? Na dat reunietopic vind ik je zeker niet zelfverzekerd overkomen.... Vooral dat zelfmedelijden was erg off-putting
Altijd sennheisers gekocht, gaan mischien niet eeuwen mee maar ze zijn goedkoop en kwalitatief.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef Azorius het volgende:
[..]
Goede keus. Ik heb hem zelf ook. Sowieso dat je kans maakt bij de dames!
Effe laten laserenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die trim ik tegenwoordig zodra het te lang word, ben ik ook niet blij mee hoor en als er een middel bestond en betaalbaar was dat het permanent weghaalde zou ik het doen. Maar ik schaam me er niet voor oid, ben me er enkel bewust van dat andere mensen er wss wat tegen zullen hebben.
Ik dacht het, jij zegt het.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Als je vlugge vingers en een rauwe stem hebt welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik speel trouwens tegenwoordig gitaar.
Dat moest toch ook punten geven aan je sexyheid?
Die heb ik atm.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Effe laten laserenWat ik nooit zou doen trouwens. Ben zelfs een beetje jaloers. Zou graag een Bon Jovi borst hebben
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
al reed je in 3 porches.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Wel vlugge vingers, geen rauwe stem.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je vlugge vingers en een rauwe stem hebt wel
tja als jij niet wil dat dingen als je karakter mee worden genomen moet je hobbies ook niet mee tellenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Wil je relaties of wil je een ONS/rondneuken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit gaat over doenbaar overkomen, niet over of ik de ideale 'laten we trouwen' man ben.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
al reed je in 3 porches.
Innerlijk is wat telt, niet uiterlijk of wat je doet in dit geval.
Ja klopt, kwalitatief goed geluid en met de vorige HD 202 heb ik toch zeker 3 jaar gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Altijd sennheisers gekocht, gaan mischien niet eeuwen mee maar ze zijn goedkoop en kwalitatief.
Geen id wat ONS is maar het mag er een beetje tussenin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wil je relaties of wil je een ONS/rondneuken?
Schouders en rug moet wel weg jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die heb ik atm.
Vind alleen het (wel mindere maar dan nog) haar op mn schouders klote.
als je een kut innerlijk hebt dan ben je niet doenbaar. Echt, echt niet. Ook zwelgen in zelfmedelijden vaklt daar onder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dit gaat over doenbaar overkomen, niet over of ik de ideale 'laten we trouwen' man ben.
Is toch niet altijd helemaal het gevalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
al reed je in 3 porches.
Nou goh wat triest allemaal dat je gewoon een vraag steltquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Sorry hoor maar ik vind dit best een beetje triest overkomen op een forum vragen of je doenbaar bent of niet. Een beetje man met ballen heeft daar schijt aan, heeft karakter en heeft zoiets niet nodig. Ook al zou ik je do-able vinden dan zou ik enorm op je afknappen vanwege dit zielige topic.
Dan gewoon je mond dichthoudenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wel vlugge vingers, geen rauwe stem.
Dit is constructief want mensen kunnen me tips geven hoe ik mijn sexy-gehalte kan verbeteren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:26 schreef rhubarbje het volgende:
maar even serieus,
waarom kies je er voor om tijd in dit soort topics te steken ipv constructief iets aan jezelf te doen?
Zijn wekelijkse portie aandachtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je een kut innerlijk hebt dan ben je niet doenbaar. Echt, echt niet. Ook zwelgen in zelfmedelijden vaklt daar onder.
Jew roept zelf om het hardst dat je a-seksueel bent, dus wat je nou wil is me een raadsel.
Een onenightstand.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geen id wat ONS is maar het mag er een beetje tussenin.
Innerlijk is wat telt als je verder niks te bieden hebt als het op zuiver neuken aankomt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
al reed je in 3 porches.
Bij mn ex deed ik juist meer met mn mond dan met mn vingers.;(quote:
Ik heb nadrukkelijk gezegd dat ik 'niet asexueel ben, heb ik nog een heel topic aan geweid omdat juist andere mensen het bleven roepen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je een kut innerlijk hebt dan ben je niet doenbaar. Echt, echt niet. Ook zwelgen in zelfmedelijden vaklt daar onder.
Jew roept zelf om het hardst dat je a-seksueel bent, dus wat je nou wil is me een raadsel.
maar de serieuze tip van 80% van de vrouwen in dit topic ('doe wat aan je problemen/innerlijk') doe je meteen afquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dit is constructief want mensen kunnen me tips geven hoe ik mijn sexy-gehalte kan verbeteren.
Ik heb uitgelegd dat ik geen 'pomp-drang' heb, dat is niet hetzelfde als geen behoefte aan seks hebben want ik word ook (vaak genoeg) geil.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:29 schreef zarGon het volgende:
Oh ja, je hebt eerder aangegeven dat je weinig behoefte hebt aan dat seksgebeuren. Hoe zit het nu dan? Je wil er iets tussendoor... Dat rijmt niet zo.
Omdat dat gericht is op relaties onderhouden, daar ben ik niet naar op zoek. ik ben op zoek naar meningen en tips of ik doenbaar overkom op eerste en tweede gezicht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar de serieuze tip van 80% van de vrouwen in dit topic ('doe wat aan je problemen/innerlijk') doe je meteen af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |