oh wat schattiggggg.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:31 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat ineens hard met het babydekentje waar een uil in komt.
Nee, daar was ik wel mee begonnen maar dat werd veel te vast.quote:
Bij Tunisch haken pak ik meestal minimaal een maat grotere haaknaald, omdat het anders inderdaad al snel te strak wordt. Misschien helpt dat voor een volgende keer?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nee, daar was ik wel mee begonnen maar dat werd veel te vast.
Dus doe t nu gewoon met vasten
dat had ik idd gedaan. Maar ook dan naald tekort. Dit ging snellerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:39 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Bij Tunisch haken pak ik meestal minimaal een maat grotere haaknaald, omdat het anders inderdaad al snel te strak wordt. Misschien helpt dat voor een volgende keer?
Maar je dekentje wordt zo ook leuk!Ben benieuwd!
Heb zelf toevallig van de week nieuwe Tunische haaknaalden besteld, die je op een kabel kan schroeven, om zo meer steken op te kunnen nemen! Moet ze nog uitproberen, maar ze zien er handig uit!
het ziet er uit als een flinke deken, daar zijn vast geen tunische naalden voor die lang genoeg zijn iddquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat had ik idd gedaan. Maar ook dan naald tekort. Dit ging sneller
Haha, da's wel een beetje erg jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:00 schreef Angelof9 het volgende:
Ja, die had ik ook gezien en ik wilde ze meteen kopen ook al vond ik dat Tunisch haken niet leuk.Ik ben echt triest.
Ik heb ze (nog) niet gekocht trouwens. Er is nog hoop.
Haha, dan heb je gelijk ook!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat had ik idd gedaan. Maar ook dan naald tekort. Dit ging sneller
Die kabels heb je tot 150cm, dus dan kun je nog even doorhakenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het ziet er uit als een flinke deken, daar zijn vast geen tunische naalden voor die lang genoeg zijn idd
ik ben heel benieuwd naar 't eindresultaat
die wordt mooi...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:31 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat ineens hard met het babydekentje waar een uil in komt.
haha nee.. Dan ben ik druk met projecten in de tuin, mijn moestuin.. gewoon buiten genieten etcquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Ben ik toch niet de enige met een zomerdip.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
haha nee.. Dan ben ik druk met projecten in de tuin, mijn moestuin.. gewoon buiten genieten etc
Buiten haak ik niet zo fijn.. en ik vind het ook een beetje warm in de zomer (als we echt zomerweer hebben) met een haakwerkje op schoot
wat zit er in? een steen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde.Zomer's druk bezig met het balkon vol planten en gewoon te warm om bezig te zijn met haken/breien, hoort voor mij meer bij het koudere deel van het jaar.....dat hebben we overigens dan weer genoeg in Nederland dus tijd zat in het hele jaar.
![]()
Ik heb een projectje afgemaakt waarmee ik dus maanden geleden begonnen ben, voordat het warme weer toeslag.
Presse papier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Let even niet op de blonde haar, dat ben ik....soms haak ik mijn haar mee....zag ik pas op de foto.
quote:
tofquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:17 schreef trovey het volgende:
[..]...gejat uit de tuin van de buurman....met toestemming.
Ik heb er nog meer.quote:
Gewoon je hele kenniskring voorzien van onderzetters.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
Woei! Ik heb iets afgemaakt!Afgewerkt en al!
[ afbeelding ]
En ik vind het leuk om te doen. Maar ja... Ik kan moeilijk 100 onderzetters maken.![]()
Mss dan maar granny squares ofzo. Maar dan in 1 kleur, want dat wisselen en afwerken vind ik bagger.
/dagboek
Dankje Bietelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:53 schreef bietel het volgende:
Mirjam: Als je je dekentje met 100% acryl gemaakt hebt, zou je het gewoon op 30 graden moeten kunnen wassen. Het zal in ieder geval niet vervilten. Daarna zou ik het plat en liggend laten drogen. Je zou het ook kunnen blocken: Zie hier hoe.
Holyme: Voor jou hetzelfde advies. Vooral het blocken. Misschien dat de deken daardoor weer wat recht trekt.
Beetje febreeze doet wonderen voor muffe luchtjes trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |