Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: voor de slakjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sardu op 15-10-2013 02:42:04 ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Een OP chick met een dick is niet echt een OP chick.quote:
Wie was het ook alweer? Zac Efron...? Ik kan het even niet bedenken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een OP chick met een dick is niet echt een OP chick.
Geen idee, blij dat het verdwenen is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer? Zac Efron...? Ik kan het even niet bedenken.
Ian Somerhalder denk ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zac Efron really????quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wou nog zeggen, laat Krul dat maar niet zien..quote:
Zacquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou nog zeggen, laat Krul dat maar niet zien..Zac Efron haha!
Ik vind dat er een lekkere chick in moet en een lekkere kerelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:34 schreef Sardu het volgende:
Zo, keuze voor iedereen. En de OP is dickvrij.
Ziet er toch niet uit man. Lijkt net alsof zijn kin op zijn hals doorloopt.quote:
Dat kan zijn maar de OP spreekt toch echt van een OP chick en tetten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat er een lekkere chick in moet en een lekkere kerel
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik houd van wel van een ruige look.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit man. Lijkt net alsof zijn kin op zijn hals doorloopt.
Voor deze keer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Fixedquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik houd van wel van een ruige look.
Ruiger dan dat krijg je ze niet.quote:
Ik vind persoonlijk Matt Bomer een zeer aantrekkelijke man.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet wel toegeven ja dat Ian een hottie is. Even nadenken wie ik nou een ongelooflijke hottie vind
Klopt. Ik heb Moira al hele betogen horen houdenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:50 schreef Amarantha het volgende:
Hij zou perfect zijn voor 50 tinten grijs. Maar volgens mij roepen veel mensen dat
Goede smaakquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk Matt Bomer een zeer aantrekkelijke man.
Nadat ik aan je wensen tegemoet kwam? Het is ook nooit goed met vrouwen.quote:
Ach, zo wordt ie niet kapot gemaakt door random neuksletjes die uit zijn op geld en/of fame.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Goede smaakjammer dat ie gay is
Nope en ik snap echt niet waarom niet. Hij is perfect voor de rol van Christian Grey.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb Moira al hele betogen horen houden
Hij is het niet geworden meen ik
Nee echt? Ik zou hem best wel hard doen nmlquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Goede smaakjammer dat ie gay is
Ik hang daar tussenin zeg maar. Baardje hoort er gewoon bij vind ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:55 schreef Sardu het volgende:
Al die gladgestreken jochies.![]()
Vroeger toen een berevel en een dikke tak nog genoeg was om de halve grot onder water te zetten.
Ik denk het is een platte hanenkam.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:58 schreef Monopoly het volgende:
Dat haar, wtf_!
Tattoos kan ik wel begrijpen en piercings ook nog wel.... maar vrijwillig je zo'n kapsel laten aanmeten gaat er echt niet in bij mij
Ik wilde meer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:51 schreef Sardu het volgende:
Nadat ik aan je wensen tegemoet kwam? Het is ook nooit goed met vrouwen.![]()
Zou kunnen nu je het zegt. Maar alsnog op die foto iig vind ik het maar vreemd, sorryquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk het is een platte hanenkam.
Snap ik maar nu ik dat zeg weet ik wel 100% zeker dat het een platte hanenkam isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zou kunnen nu je het zegt. Maar alsnog op die foto iig vind ik het maar vreemd, sorry
Ik heb een straight razor dus ben sowieso glad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hang daar tussenin zeg maar. Baardje hoort er gewoon bij vind ik.
En ik loop regelmatig in een berenpak rond. Gewoon omdat het kan.
Dat laatste is zo waarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb een straight razor dus ben sowieso glad.![]()
![]()
Nu loop ik ook geregeld in een berepak en te weinig in een 'net' pak. Beide zijn wel aanwezig in de kast maar niks fijner dan in je blote reet door het huis banjeren.
Ik heb het nu over uiterlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echter is zijn innerlijk na een partij drank niet zo knap
Oh, in dat geval sorry...quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het nu over uiterlijkZijn innerlijk kan soms wel wat beter ja
Snap ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]Moest het gewoon even plaatsen terwijl ik zat te gniffelen
Jeugdtrauma?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh, in dat geval sorry...![]()
Jeugdtraumas die meteen weer opspelen.
Zijn dingen waar ik liever niet over nadenk volgens mijquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:07 schreef Monopoly het volgende:
Las trouwens wat verontrustende artikelen over Fukushima vanavond.
Schijnt dat als één van die reactoren instort (en dat gaat gebeuren, de vraag is wanneer), dat er zo ontzettend veel straling vrij komt (18500 keer zo sterk, ja achtienduizendvijfhonderd) als de kernbom op Hiroshima.
Dat wil zeggen dat het hele noordelijke halfrond zo'n beetje uitgeroeid wordt.
De oplossing is om dit te voorkomen is een project om de enorme hoevelheid splijtdelen te verwijderen. Spul mag niet in aanraking komen met lucht omdat de boel dan in de hens vliegt.
Gaat enorm spannend worden, geen marge om te falen. Bizar dit.
Ik ook niet, maar het is wel goed om te weten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn dingen waar ik liever niet over nadenk volgens mij
Zanger Gavin Rossdale:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet werkelijk niet welke acteur ik nou super hot vind
Ik heb die arme jongen getraumatiseerd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk dat Sardu nu een nat broekje heeft
Ontevreden vrouwen terwijl ik zo mijn best doe.quote:
Vrouwen zijn gewoon bitches.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:19 schreef Sardu het volgende:
Ontevreden vrouwen terwijl ik zo mijn best doe.![]()
Was al druk een nieuwe voor moemoe aan het zoeken, om het een beetje goed te maken.
Speciaal voor jou dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:24 schreef moemoe het volgende:
En het gaat om de intentie, dus wat je ook mocht vinden Sardu... Ik vind het lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 metershoge rock iconen.
en nu kijken hoe jong moemoe eigenlijk is
[ Bericht 3% gewijzigd door Sardu op 15-10-2013 03:33:46 ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Tjah, al een tijdje dat er steeds meer duidelijk werd dat het daar niet goed zat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:07 schreef Monopoly het volgende:
Las trouwens wat verontrustende artikelen over Fukushima vanavond.
Schijnt dat als één van die reactoren instort (en dat gaat gebeuren, de vraag is wanneer), dat er zo ontzettend veel straling vrij komt (18500 keer zo sterk, ja achtienduizendvijfhonderd) als de kernbom op Hiroshima.
Dat wil zeggen dat het hele noordelijke halfrond zo'n beetje uitgeroeid wordt.
De oplossing is om dit te voorkomen is een project om de enorme hoevelheid splijtdelen te verwijderen. Spul mag niet in aanraking komen met lucht omdat de boel dan in de hens vliegt.
Gaat enorm spannend worden, geen marge om te falen. Bizar dit.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:27 schreef Sardu het volgende:
Speciaal voor jou dan.Moeite. I likeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 metershoge rock iconen.
en nu kijken hoe jong moemoe eigenlijk is.
Kan je ze beide ook plaatsen zonder de link te bekijken?quote:
Ze zijn allebei niet mijn types qua uiterlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kan je ze beide ook plaatsen zonder de link te bekijken?
Zoniet zal ik zo aanvullend youtube materiaal posten.
Hubba hubba, dat word lekker slapen zometeen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze zijn allebei niet mijn types qua uiterlijk... Maakt verder niet uit! En nee, ik kan ze niet plaatsen
.
[ afbeelding ]
De dochter van Gavin Rossdale om je tegemoet te komen.
Ja ik val niet op mannen dus heb er maar een paar opgezocht op basis van charisma.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:55 schreef moemoe het volgende:
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut...
Ok, daar schaam ik me best wel voor.
Ik zou de stem van Eddie Vedder heel misschien wel herkennen, maar zijn foto nee.
Ze zijn zo'n leuk stelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 03:51 schreef Sardu het volgende:
Hubba hubba, dat word lekker slapen zometeen.Tevens is de vrouw van Rossdale al jaren favoriet. Die benen
![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja ik val niet op mannen dus heb er maar een paar opgezocht op basis van charisma.![]()
Liefquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:00 schreef Sardu het volgende:
Ja ik val niet op mannen dus heb er maar een paar opgezocht op basis van charisma.![]()
Ach, die van mij zijn ook zo divers dat er geen touw aan vast te knopen valt. Het enige wat ze allemaal gemeen hebben zijn Vans schoenen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:09 schreef moemoe het volgende:
Als ik kijk naar mijn exen komt er echter maar 1 de buurt van mijn voorliefde voor ruige types.
Uiterlijk is ook zo sjah, minder relevant.
Je moet ervan houden, denk ik. Vooral dat nummer is blijven hangen van 'vroeger'.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:04 schreef moemoe het volgende:
Ik ken de muziek van Type O Negative verder niet, even luisteren.
NiNquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trent Reznor is op deze foto niet heel boeiend. Toen ik hem echter live zag.
Dat ben ik.quote:
Vans schoenenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach, die van mij zijn ook zo divers dat er geen touw aan vast te knopen valt. Het enige wat ze allemaal gemeen hebben zijn Vans schoenen.
[..]
Je moet ervan houden, denk ik. Vooral dat nummer is blijven hangen van 'vroeger'.
[..]
NiNDaar heb ik al menig cd van versleten.
Hoewel Reznor wel een rare donder schijnt te zijn.
[..]
Dat ben ik.![]()
![]()
Truste!quote:
Vans zolen waren ideaal voor het skateboarden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vans schoenen.
Wanneer is vroeger? Ik heb Type O Ngeative net 2 keer geluisterd, maar is tot nog toe niet echt mijn smaak.
Ik vind het leuk dat ze weer dat ze weer terug zijn. NIN
. Wat heb je gehoord over hem?
Lief is oké.
Chicks zoals Avril Lavigne?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:48 schreef Sardu het volgende:
Vans zolen waren ideaal voor het skateboarden.![]()
Vroeger als in, toen ik 11/12 was. Dus ongeveer 15 jaar geleden.Dat hele nummer, die clip het heeft een indruk achtergelaten. (Net als the doors)
Van Reznor wist ik nooit zoveel, vroeger wel vaak gelezen dat het een moeilijk man was om mee te werken, en dat ie een beetje een eigengedraaide was. Zijn muziek komt steevast voorbij in de playlist.![]()
Stoners zijn altijd lief.
Moggeh stönersquote:
Mwoah, Avril zelf zou ik nog wel een keer voorbij lopen, maar als ik mijn ogen samenknijp en door mijn wimpers kijk, dan kan ik er wel bepaalde dingen uit halen.quote:
De kans op halloween is zeker met een paar procent gestegen.quote:
Chill chillquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
De kans op halloween is zeker met een paar procent gestegen.
Nu nog even een date regelen voor bij jullie in de kelder. Toevallig een idee of er een telefooncel op z'n kant in past?quote:
Uuh..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nu nog even een date regelen voor bij jullie in de kelder. Toevallig een idee of er een telefooncel op z'n kant in past?
[ afbeelding ]
Niet bekend met dit verhaal?quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet bekend met dit verhaal?
http://www.dailymail.co.u(...)chamber-Germany.html
Zou voor halloween heel wat toevoegen.
![]()
Mja, waar is tegenwoordig nog een telefooncel te vinden.quote:
Er stond altijd één in Emmen, volgens mij nog steeds.. of hij is inmiddels weg gehaaldquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, waar is tegenwoordig nog een telefooncel te vinden.
Die citroen en vanille zijn niet te zuipen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:05 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook een keer Absolut Vodka proberen met een smaakje
Vanille leek me juist chillquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die citroen en vanille zijn niet te zuipen.
Betere flesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe flessen
Deze ken ik niet. Vorig jaar wel een slok zelfgestookte wietka gehad, was ook geen succes.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:26 schreef Dven het volgende:
Gewoon Marja Jane vodka drinken. Swek
[ afbeelding ]
Nog best een redelijke vodka trouwens
Lijkt me inderdaad niet al te lekkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze ken ik niet. Vorig jaar wel een slok zelfgestookte wietka gehad, was ook geen succes.
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:37 schreef Dven het volgende:
Superdag vandaag!Al 7000 euro aan offertes binnen
bijna m'n maandtarget in 1 dag
![]()
![]()
En de helft van m'n persoonlijk target
Dikke vette bonus eind dit kwartaalquote:
Effe afkloppen want straks scoor ik helemaal niets meerquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Effe afkloppen want straks scoor ik helemaal niets meer
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:37 schreef Dven het volgende:
Superdag vandaag!Al 7000 euro aan offertes binnen
bijna m'n maandtarget in 1 dag
![]()
![]()
En de helft van m'n persoonlijk target
Is ie gestopt dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Vraag me af wanneer Uns weer terugkomt
Jaloerse blikken van mannelijke collega's, druipende vrouwelijke collega's allesquote:
Nooitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Ama welquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Maar vertel, ik ben één en al oog.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nooit![]()
![]()
Dat was tenminste de belofte.
[..]
Ama welzie:
[..]
Awesomequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nou het blijkt dat ik geen maagtyfus heb
Krijg wss nog een echo en röntgen, maar wat er is weten we nog niet en dat is kut.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome![]()
En nu? E.coli, salmonella, spastische darm?
Oh, das nog wel fucked up... Hoe lang loop je er nu al mee en problemen ook niet minder geworden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Krijg wss nog een echo en röntgen, maar wat er is weten we nog niet en dat is kut.
Snöwie.quote:
Who gives a shit about Bulgaria.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:49 schreef Dven het volgende:
wooooooojooooo net de plannen gezien voor de stad hier.. Gaat echt bizar veel op de schop rondom het monument. Weet niet of ik blij of ontevreden ben..
Komt er ruimte voor een vooruitstrevende Nederlandsche ondernemer die daar een shop kan beginnen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:49 schreef Dven het volgende:
wooooooojooooo net de plannen gezien voor de stad hier.. Gaat echt bizar veel op de schop rondom het monument. Weet niet of ik blij of ontevreden ben..
Ik wil de boel wel bevoorraden met ékte NL'se shit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt er ruimte voor een vooruitstrevende Nederlandsche ondernemer die daar een shop kan beginnen?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Who gives a shit about Bulgaria.
Coffeeshop? Momenteel zal dat niet lang duren maar wie weet in de toekomstquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt er ruimte voor een vooruitstrevende Nederlandsche ondernemer die daar een shop kan beginnen?
Als het een bmw is dan liever niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik wil de boel wel bevoorraden met ékte NL'se shit.
Kan ik die 300PK'tjes ook eens met een goed doel loslaten op de weg
Yesch, met heerlijke voorgedraaide pietjes om te poppen en natuurlijk fatsoenlijke wiet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Coffeeshop? Momenteel zal dat niet lang duren maar wie weet in de toekomst
Niks mis met BMWquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als het een bmw is dan liever niet.![]()
Alle andere is al een stuk beter te accepteren voor mijn shopwindow.
Ah, een man met smaak. Dat ze die wagen een Silvia noemen zegt genoegquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niks mis met BMW![]()
Maar nee, het is geen BMW. 200SX ftw
Friekiequote:
Jullie gaan trouwen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:07 schreef Dimens het volgende:
Wie kent hier dat verhaal van mijn ex die vreemd ging?
Goed verhaal.quote:
Lijkt me een prima doelgroep voor mijn ondernemersplan. Zal de Rabobank meteen even bellen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:18 schreef Dven het volgende:
Ze gaan ook nog een studentenstad bouwen1350 eenheden met twee tot drie kamers per eenheid. Studentigrad
Sodom en Gomorra
Ik heb nog wel een paar goede woningen waar je kan kweken hier. Verder zetten we nog een handeltje op door sigaretten naar NL en coke naar BG te smokkelen per treinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lijkt me een prima doelgroep voor mijn ondernemersplan. Zal de Rabobank meteen even bellen.
Ziet er bijna uit als de fatality van scorpion.quote:
Die was wel baasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ziet er bijna uit als de fatality van scorpion.
Geen idee, ik zie ook nergens comic sans.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Die was wel baas
Maar hoe zet ik die comic sans uit
Druk even die toetsencombinatie in dan, dan zoeken we het daarna samen uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie ook nergens comic sans.![]()
Zag laatst wel bij een maat dat hij z'n hele mobiele text in comic sans had staan.![]()
Sindsdien spreken we elkaar maar even niet.
N00bquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Druk even die toetsencombinatie in dan, dan zoeken we het daarna samen uit
Voor dat laatste hebben we Monoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar goede woningen waar je kan kweken hier. Verder zetten we nog een handeltje op door sigaretten naar NL en coke naar BG te smokkelen per trein
Ik heb mensen op het hbo gezien die het voor elkaar kregen hele documenten in comic sans te typen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:29 schreef Life2.0 het volgende:
hahaha was ik bij moeders thuis, moest ik wat nakijken voor dr werk, had ze een verslag van paar blaadjes in comic sans getypt
ja maar het hbo is het neiuwe vmboquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb mensen op het hbo gezien die het voor elkaar kregen hele documenten in comic sans te typen.
n3rdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
N00b
settings->overig->comic sans weergeven uit
Effe met hem praten dan, ik wil de grootste druglord van het oblast wordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voor dat laatste hebben we Mono
Helaas welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja maar het hbo is het neiuwe vmbo
Ik heb nog wel wat lijntjes in Kroatiëquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Effe met hem praten dan, ik wil de grootste druglord van het oblast worden
Ik zoek meer wat rondom de bron. Ergens in Napoli ofozquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:34 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat lijntjes in Kroatië
gewoon in de colombiaanse jungle jwtzquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zoek meer wat rondom de bron. Ergens in Napoli ofoz
Zo lastig transporterenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gewoon in de colombiaanse jungle jwtz
Ga weg met je wiggertaalquote:
Napoliquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zoek meer wat rondom de bron. Ergens in Napoli ofoz
wel creatief daar altijdquote:
Mooie stad man! Die havenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Napolidaar is een kennis van me gekidnapped voor losgeld. Wat uiteindelijk ook betaald is.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wel creatief daar altijd
en dan vliegen ze met een heli eroverheen om te raiden en dan schieten ze die heli stuk
Dát welquote:
Leccequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dát welmaar ik heb sowieso wel veel met zuidelijke steden/gebieden.
daar heb je toch arme colombiaantjes voorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Maarja, ik zie het niet zitten om met een kilo coke een vliegtuig in te stappenEn het is ook zo ver roeien
Die vertrouw ik niet. Gelijk al m'n coke wegquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
daar heb je toch arme colombiaantjes voor
Ik ken iemand die aan het eind van zijn grafische hbo opleiding zijn diploma in comic sans kreeg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb mensen op het hbo gezien die het voor elkaar kregen hele documenten in comic sans te typen.
familie gijzelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vertrouw ik niet. Gelijk al m'n coke weg
Wil jij importeur voor mij wordenquote:
Politie hoef je niet te slim af te zijn, gewoon netjes omkopenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zie mijzelf meer als mad professor die de politie altijd te slim af is
zonde van je winstquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Politie hoef je niet te slim af te zijn, gewoon netjes omkopen
Politie te slim af zijn is dikwijls ook niet gratisquote:
he, ik ben geen amateurquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Politie te slim af zijn is dikwijls ook niet gratis
Kom mij trainen dan. Kost en inwoningquote:
dan mijn positie als mad professor innemen zekerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom mij trainen dan. Kost en inwoning
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan mijn positie als mad professor innemen zeker![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet zo op pad gaan
Mad professor?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee joh gewoon partners. Beide ons eigen oblastquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar jij wou de grote baas worden, die positie ambieer ik namelijk weer nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh gewoon partners. Beide ons eigen oblast
Dan doen we het zo ja. Nu alleen nog effe wat pakezels hier op FOK! vindenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:27 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar jij wou de grote baas worden, die positie ambieer ik namelijk weer niet
kunnen stieren veel dragen? er zit een colombiaanse stier op fokquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan doen we het zo ja. Nu alleen nog effe wat pakezels hier op FOK! vinden
Die vind ik toch niet aardig dus die kunnen we mooi als lokaas inzetten tegen politiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
kunnen stieren veel dragen? er zit een colombiaanse stier op fok
paar lappen aan hangen en op blokkades afsturenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Die vind ik toch niet aardig dus die kunnen we mooi als lokaas inzetten tegen politie
Hij vond het hier niet meer leuk omdat we o.a over The Vampire Diaries aan het praten warenquote:
Niet lullen, FL kwam met de daadwerkelijke reden en toen was het gauw afgelopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij vond het hier niet meer leuk omdat we o.a over The Vampire Diaries aan het praten waren
Huh?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niet lullen, FL kwam met de daadwerkelijke reden en toen was het gauw afgelopen.
Denk je nu dat het hem ook maar ene biet interesseert dat het een uur over the vampire diarys ging?quote:
Wat was dan de reden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk je nu dat het hem ook maar ene biet interesseert dat het een uur over the vampire diarys ging?
Even begin van vorige topic teruglezenquote:
quote:
Ik kom je slopen met mijn school hamerbroedersquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:55 schreef Sardu het volgende:
[..]hola
Na zwaardvis ben jij het eerstvolgende zeedier op de menukaart.![]()
Ik zit aan een tafeltje te wachten totdat het duitse meisje klaar is met de bereiding. Hoop dat je tegen die tijd niet meer in staat bent om te slopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik kom je slopen met mijn school hamerbroeders
Ik ga liever altijd zitten wanneer ik tv kijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:25 schreef Amarantha het volgende:
Opgelicht aan het kijken. Sta er toch elke keer weer van te kijken
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga liever altijd zitten wanneer ik tv kijk.
Zeker. Pareltje van een OP ook.quote:
jij altijd met je emo lyrics.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:40 schreef Trollscience het volgende:
maybe some day you will looooooove meeeeeeeeeeee
but i don't think that iiiiiiiii caaaaaaan waaaaaaaait
niet hatequote:
oke manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet hate
pull out my fucking hair
i'll die alone and not care
niet echt fijn voor je hartjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat nummer verscheurt mijn hartje man
rip mijn hartje
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
troll ik ga trouwens in februari naar the boxors rebellion
quote:
Hoop dat je broer er wel bekend mee is.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoop dat je broer er wel bekend mee is.
Nee sorry.quote:
Ik hou van chipsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee sorry.![]()
Ook niet echt een liefhebber van chips, maar er zijn betere te vinden.
Hij heeft het uitgekozenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hoop dat je broer er wel bekend mee is.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
oja ben trouwens niet single meer.
einde bericht.
Oh, kut voor je man. Daar gaat je mooie leventje zonder verplichtingen en vrije keuze wat je in het weekend gaat doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
einde bericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
eens zien hoe lang ze het uithoudt met jouquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
einde bericht.
RIP vrij levenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
einde bericht.
Bad case of the crybabies.quote:
Ik hoop toch eigenlijk wel tot de dood eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:11 schreef Beach het volgende:
[..]
eens zien hoe lang ze het uithoudt met jou![]()
![]()
ga je trouwenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk wel tot de dood eigenlijk.
Met jou heb ik helemaal medelijden man. Kan jij ook niks aan doen dat je zonder ruggegraat bent geboren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Monopoly het volgende:
Sinds ik met Moira heb is mijn vrije leven voorbij.
Ik moet allemaal dingen voor haar doen, en als ik het niet doe dan slaat ze me met een zweep en mattenklopper. Ik voel mij misbruikt.
Kan geregeld worden. Voor 3000 krijg je een hoop voor elkaar in een Oost Europesche louche bar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Not to burst your bubble. Maar gevaarlijke uitspraken dit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nou dank je wel hé weet ik ook meteen hoe je over me denktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:21 schreef FL_Freak het volgende:
Zij is het beste wat mij is overkomen.
Neuk zequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:03 schreef FL_Freak het volgende:
einde bericht.
Fixed.... Dacht toch wel dat we met z'n allen het leven van FL naar een nieuw niveau hebben getilt zodat hij dit soort dingen voor zichzelf waar kon maken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:21 schreef Beach het volgende:
[..]
nou dank je wel hé weet ik ook meteen hoe je over ons denkt
Nog even en hij kent ons niet eens meer omdat hij het te druk heeft met zijn nieuwe aanwinst.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fixed.... Dacht toch wel dat we met z'n allen het leven van FL naar een nieuw niveau hebben getilt zodat hij dit soort dingen voor zichzelf waar kon maken.
sorry beach voor haar was je mijn leven, mijn lust.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:21 schreef Beach het volgende:
[..]
nou dank je wel hé weet ik ook meteen hoe je over me denkt
Zo gaat dat altijd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog even en hij kent ons niet eens meer omdat hij het te druk heeft met zijn nieuwe aanwinst.
Wat zit jij naar over mij te praten terwijl ik vreedzaam een jointje voor je draai?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Monopoly het volgende:
Sinds ik met Moira heb is mijn vrije leven voorbij.
Ik moet allemaal dingen voor haar doen, en als ik het niet doe dan slaat ze me met een zweep en mattenklopper. Ik voel mij misbruikt.
Zo moest ik ook al een ps3 kopen voor final fantasy.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bad case of the crybabies.![]()
Puberstruggles
Maar waarom deze keer dan?quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met jou heb ik helemaal medelijden man. Kan jij ook niks aan doen dat je zonder ruggegraat bent geboren.![]()
Gelukkig heb je je humor nog en kan je lachend al die lijfstraffen ondergaan.![]()
Spijker op z'n kop meid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Maar waarom deze keer dan?
Omdat hij het een kuttopic vond omdat het niet over de gewenste onderwerpen ging?
final fantasy heeft mij nooit aangetrokkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo moest ik ook al een ps3 kopen voor final fantasy.![]()
Kutnintendo.
IK WEET LEKKER WIE HET IS HIHIHIquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
komt vanzelf wel wanneer de relatie status over ene tijdje ofzo wordt aangepast.
linkje in dmquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
IK WEET LEKKER WIE HET IS HIHIHI
FL heeft je eens flink uitgewoond en nu hebben jullie samen een relatie?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat kan. Ik probeer altijd onder die rokjes te kijken tijdens combat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
final fantasy heeft mij nooit aangetrokken
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oei en nu?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ah ja, wij houden niet zo van drama hier.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop meid.
Oh en bitchen op mijn Fok!pool.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
FL heeft je eens flink uitgewoond en nu hebben jullie samen een relatie?
Wat romantisch
Ik doe mijn best om het ontopic te houden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah ja, wij houden niet zo van drama hier.
Wellicht komt 'ie weer eens terug als 'ie dat achterwege kan houden.
Zou wel een stuk chiller zijn tho, 't is een beste jongen.
Tevens lurk ik vaak zat dat ik dingen gewoon niet interessant vind en denk "wheee m'n topic verandert langzaam in de nieuwe JNG SC![]()
"
Maar dan post ik gewoon ff niet, en post ik weer mee als het over iets gaat waar ik wél over mee kan praten of ik kom er gewoon doorheen banjeren en dan reageert er vanzelf wel iemand
Je bent een baasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om het ontopic te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |