Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: voor de slakjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sardu op 15-10-2013 02:42:04 ]I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Een OP chick met een dick is niet echt een OP chick.quote:
Wie was het ook alweer? Zac Efron...? Ik kan het even niet bedenken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Een OP chick met een dick is niet echt een OP chick.
Geen idee, blij dat het verdwenen is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wie was het ook alweer? Zac Efron...? Ik kan het even niet bedenken.
Ian Somerhalder denk ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zac Efron really????quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik wou nog zeggen, laat Krul dat maar niet zien..quote:
Zacquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou nog zeggen, laat Krul dat maar niet zien..Zac Efron haha!
Ik vind dat er een lekkere chick in moet en een lekkere kerelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:34 schreef Sardu het volgende:
Zo, keuze voor iedereen. En de OP is dickvrij.
Ziet er toch niet uit man. Lijkt net alsof zijn kin op zijn hals doorloopt.quote:
Dat kan zijn maar de OP spreekt toch echt van een OP chick en tetten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat er een lekkere chick in moet en een lekkere kerel
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat er een lekkere chick in moet en een lekkere kerel
Ik houd van wel van een ruige look.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 02:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ziet er toch niet uit man. Lijkt net alsof zijn kin op zijn hals doorloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |