Ik vind elke suggestie een overweging waard hoor. Ook al was het een grapjequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:48 schreef Lienekien het volgende:
Ja, mensen. En P. Mijn opmerking over vinyl met houtmotief was maar een grapje.
Ik vind zwart-wit geblokt veel leuker.
Het zal ook wel een deel cognitieve dissonantie zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik geloof je direct. Ik heb alleen mijn eigen mening en aangezien ik in mijn huis moet wonen hoef ik echt niet overtuigd te worden over zeil met een houtpatroon erinNiet lullig bedoeld dit.
Ik denk ook dat de discussie rondom het zeil een tikkie off-topic aan het worden is.
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:02 schreef Deshain het volgende:
Toch denk ik nog steeds dat je deuren inkorten minder werk is dan je vloer te frezen
Tja, jij moet er wonenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eensNog minder werk is een ander novilon uitzoeken. Iets in deze geest:
[ afbeelding ]
Dat weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Het zal ook wel een deel cognitieve dissonantie zijn
Toch denk ik nog steeds dat je deuren inkorten minder werk is dan je vloer te frezen
Ja maar dan moet je ze wel weer opnieuw lakken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:00 schreef plintladdertje het volgende:
Deuren inkorten kost je een uurtje
Dat gaat sowieso gebeurenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je ze wel weer opnieuw lakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |