Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
wtfquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
star wars nog nooit gezien
Over there en generation kill waren ook wel sterk imo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef Viro het volgende: Band Of Brothers, wat een bazenserie was dat. Eigenlijk vind ik docu's/films/series over WW2
![]()
Ik heb er een neusje voor.quote:
In de serie, zijn dochter is bloedje mooiquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik zag hem ook in castle voor het eerst
Omdat ik niets heb met ruimteschepen? Sci-fi kan ook zoals Lost en Fringe zijn. Dat spreekt mij meer aan dan ruimteschepen.quote:
Firefly wil ik wel een kans geven maar weet nu al dat ik het niet lang zal volhouden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat dacht ik totdat ik firefly zagEn daarna de nieuwe star trek films
Zowaar laatst een vage interesse voor star trek gekregen.quote:
Deze man, als jij een vrouw was geweest was ik direct op mijn knieën gegaan en had ik je ten huwelijk gevraagdquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Over there en generation kill waren ook wel sterk imo.
Kijk alle afleveringen, echt, you shall not be disappointed!!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef Viro het volgende:
[..]
In de serie, zijn dochter is bloedje mooi
[..]
Omdat ik niets heb met ruimteschepen? Sci-fi kan ook zoals Lost en Fringe zijn. Dat spreekt mij meer aan dan ruimteschepen.
[..]
Firefly wil ik wel een kans geven maar weet nu al dat ik het niet lang zal volhouden.
Ik geef het een kans, kan niet veel beloven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Kijk alle afleveringen, echt, you shall not be disappointed!!!
kirk in de nieuwe filmsquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zowaar laatst een vage interesse voor star trek gekregen.![]()
Dat terwijk ik al een keer een Vulcan gesekst heb zonder echt te weten wat een Vulcan was.![]()
Ik had het eerste half uur heeel veel moeite om de acteurs serieus te nemen.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, vroeger was roken ook gezond en werd het overal aangeprezen. Ik kan me nog herinneren dat mijn huisarts gezellig zat te paffen in zijn praktijk. Ik zeg niet dat het zo is, maar dat e-paffen lijkt opeens aangeprezen te worden als de nieuwe 2 ons groente per dag en ik ben sceptisch.
Stiekem ben je heel jaloers op mijn kat.quote:
ik zal wel even een leuke ian foto zoekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
Krul deze OP valt me tegen!
Had Damon & Stefan gehooptBeide even lekker, though.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Deze man, als jij een vrouw was geweest was ik direct op mijn knieën gegaan en had ik je ten huwelijk gevraagd![]()
Ben in de serie stiekem net iets meer voor Stefanquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik zal wel even een leuke ian foto zoeken
Ga lekker in je eigen sc bitchen over de OP.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:36 schreef VeerEli het volgende:
Krul deze OP valt me tegen!
Had Damon & Stefan gehooptBeide even lekker, though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |