Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.
iOS 7 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 7 is sinds 18 september 2013 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4 en hoger en de vijfde generatie iPod touch.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Goh..1 van de weinige keren dat ik iemand het niet over de belachelijke hoge prijs als rechtgeaarde Nederlander hoor hebben. Nee...of de iPhone locked of unlocked is,het uiterlijk en het gewicht.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Telefoon is een investering voor de mensen die niet elk jaar een nieuwe halen en voor de mensen die dat wel doen maakt het kennelijk geen kut uit want geld als water.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Op woensdag 16 oktober 2013 09:27 schreef Iwanius het volgende: Goh..1 van de weinige keren dat ik iemand het niet over de belachelijke hoge prijs als rechtgeaarde Nederlander hoor hebben. Nee...of de iPhone locked of unlocked is,het uiterlijk en het gewicht.
Op woensdag 16 oktober 2013 09:44 schreef Skull-splitter het volgende: Telefoon is een investering voor de mensen die niet elk jaar een nieuwe halen en voor de mensen die dat wel doen maakt het kennelijk geen kut uit want geld als water.
Op de manier dat een halfje witbrood ook een investering is ja. Het is een uitgave geen investering.
Investeringen betalen zich uit op de lange termijn. Een smartphone is gewoon een aankoop.
Lees mijn eerste commentaar nog eens: als ik daar 3 jaar mee wil doen, dan is het een investering en wil ik dat ik die drie jaar daar ook geen last van heb.
Als ik een aankoop wil doen, haal ik wel een budget android
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Op maandag 14 oktober 2013 22:30 schreef GodsSon het volgende: Beide toestellen vastgehouden op vakantie in VS. Baal echt dat 5S nergens unlocked te krijgen was.
5C wel maar gewicht en uiterlijk hielden me toch echt tegen.
Lees mijn eerste commentaar nog eens: als ik daar 3 jaar mee wil doen, dan is het een investering en wil ik dat ik die drie jaar daar ook geen last van heb.
Als ik een aankoop wil doen, haal ik wel een budget android
Als je er drie jaar mee doet, is het een aankoop waar je drie jaar mee doet.
Nooit economie gehad op school?
quote:
Een investering is een opoffering in tijd, geld (hierbij spreek men vaak van een kapitaalsinjectie) of mankracht (personeel) ten behoeve van een doel dat pas op lange termijn wordt behaald.
Als je er drie jaar mee doet, is het een aankoop waar je drie jaar mee doet.
Nooit economie gehad op school?
Een aankoop is het per definitie Echter is het voor mensen met minder geld wel iets waar een afweging aan vast zit, wat tijd X mee moet gaan en waar je geen spijt van wil hebben. Als je geld als water hebt maakt het allemaal minder uit.
Magoed, tegen wie heb ik het nu eigenlijk
Een aankoop is het per definitie Echter is het voor mensen met minder geld wel iets waar een afweging aan vast zit, wat tijd X mee moet gaan en waar je geen spijt van wil hebben.
Dat maakt het nog steeds geen investering. Het is dan alleen geen impulsaankoop.
Een aankoop is het per definitie Echter is het voor mensen met minder geld wel iets waar een afweging aan vast zit, wat tijd X mee moet gaan en waar je geen spijt van wil hebben. Als je geld als water hebt maakt het allemaal minder uit.
Magoed, tegen wie heb ik het nu eigenlijk
Je kan wel verontwaardigd gaan doen dat je de verkeerde termen gebruikt om je uit te drukken maar daar leer je niks van.
Er is gewoon een definitie voor het woord investering. Jij past het op een manier toe die niet correct is. Dat is geen kwestie van een mening.
Dan kan je net zo goed zeggen: Telefoon is een banaan voor de mensen die niet elk jaar een nieuwe halen en voor de mensen die dat wel doen maakt het kennelijk geen kut uit want geld als water.
Je kan wel verontwaardigd gaan doen dat je de verkeerde termen gebruikt om je uit te drukken maar daar leer je niks van.
Er is gewoon een definitie voor het woord investering. Jij past het op een manier toe die niet correct is. Dat is geen kwestie van een mening.
Dan kan je net zo goed zeggen: Telefoon is een banaan voor de mensen die niet elk jaar een nieuwe halen en voor de mensen die dat wel doen maakt het kennelijk geen kut uit want geld als water.
Dat klopt namelijk ook niet.
Een JSF wordt ook een investering genoemd maar levert je niets op, een computer wordt ook een investering genoemd maar kost alleen geld. Dat het economisch gezien de verkeerde term is, soit.
Maar ga niet doen alsof het een aankoop is die verwaarloosbaar is voor iedereen.
Een JSF wordt ook een investering genoemd maar levert je niets op, een computer wordt ook een investering genoemd maar kost alleen geld.
Jij en een paar andere onwetenden zijn de enige mensen die dit een investering noemen.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it." ― Albert Einstein
Een JSF wordt ook een investering genoemd maar levert je niets op, een computer wordt ook een investering genoemd maar kost alleen geld. Dat het economisch gezien de verkeerde term is, soit.
Maar ga niet doen alsof het een aankoop is die verwaarloosbaar is voor iedereen.
Dat wordt ook niet gedaan. Maar dat verandert er niets aan dat het geen investering is. Jij doet net alsof mensen een hypotheek af moeten sluiten om maar een iPhone te kunnen kopen. Dat slaat gewoon nergens op. Elke debiel met een salaris kan een iPhone kopen. Sommigen moeten er alleen even voor sparen.
Heel veel groetjes, Catch22 En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa.. Met GHB nooit meer nee Storneren een optie?
Heel veel groetjes, Catch22 En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa.. Met GHB nooit meer nee Storneren een optie?