http://www.rtl.nl/reality/joey/quote:Vanaf maandag 28 oktober gaat Joey bij RTL 5 de grote uitdaging aan om een ‘een dekseltje op zijn potje’ te vinden.
Met de hulp en onder streng toezicht van twee duo’s, aan de ene kant moeder Danielle en zus Mandy en aan de andere kant maatjes Tony ‘Sterretje’ en Ricardo, wordt de eerste schifting worden gemaakt.
Om Cupido een handje te helpen en een hoop gekkigheid mee te maken, vertrekt Joey samen met zijn eigen commissie en zeven prachtige dames voor een paar weken naar Ibiza. Lukt het één van de meiden om Joey in te pakken en op de knieën te krijgen?
Ze weten het wel al overdreven lang op te rekken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 08:19 schreef Copycat het volgende:
Wanneer zijn we eindelijk van die Haagse pauperzooi verlost?
Ik ga wel kijken, altijd lachen dit soort programma'squote:ZOETERMEER - Joey Spaan, beter bekend als Matsoe Matsoe uit het televisieprogramma Oh Oh Cherso, is vanaf maandag 28 oktober wekelijks te zien op RTL5. In het programma Everybody Loves Joey wordt gezocht naar een vriendin voor de 22-jarige inwoner van Zoetermeer.
Spaan gaat met zeven geselecteerde dames vakantie vieren op feesteiland Ibiza. Uit deze vrouwen moet hij de ware zien te vinden. Zijn moeder en zus hebben uit de meer dan 500 aanmeldingen een voorselectie gemaakt. Ook zijn vriend Tony, beter bekend als Sterretje, en jeugdvriend Ricardo hebben een rol in het programma.
Joey was verrast dat er zoveel aanmeldingen waren. 'Ik ben toch een rare jongen.' Als hovenier heeft hij een rustig bestaan, maar als reality-ster heeft hij, zoals hij dat zegt in zijn programma, 'vijf lullen nodig om iedereen tevreden te stellen'.
Naar huis sturen het moeilijkst
'Het moeilijkste was om de meisjes naar huis te sturen. Ik wil ze niet kwetsen en ze naar huis sturen omdat ze te kleine tieten heeft', zei hij donderdag tegen Omroep West. Spaan heeft nooit een vaste vriendin gehad.
Ik zou zeggen probeer het eens! Grote kans dat niemand interesse heeft in je middelmatige leven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:48 schreef Iwanius het volgende:
Je zou bijna, als je ziet hoe snel men de grootste klapmongolen van de samenleving een podium geeft om zich te etaleren, je reguliere baan opzeggen en ook je gaan aanmelden bij de Eyework studio's om geld binnen te harken.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:43 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het eens! Grote kans dat niemand interesse heeft in je middelmatige leven.
Dus dat!quote:
Mooie UIquote:
Ja idd, leuke moederquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:59 schreef NotGuilty het volgende:
Die moeder is echt lief, zegt ook niks kuts als ze duidelijk maakt wat er allemaal niet goed aan is
quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:11 schreef vencodark het volgende:
Rietje lijkt ook op Adele (sorry, Adele).
Je ouders kunnen volgens mij veel minder goed je smaak inschatten dan je vrienden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:11 schreef MissJ het volgende:
jemig wat een wijven heeft die moeder uitgezocht zeg
dat denk ik ook jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je ouders kunnen volgens mij veel minder goed je smaak inschatten dan je vrienden.
Inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je ouders kunnen volgens mij veel minder goed je smaak inschatten dan je vrienden.
inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
en ze heeft nog paardentanden ookquote:
Zo te zien, kijken er nu ook een boel klapmongolen naar dit programma.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:48 schreef Iwanius het volgende:
Je zou bijna, als je ziet hoe snel men de grootste klapmongolen van de samenleving een podium geeft om zich te etaleren, je reguliere baan opzeggen en ook je gaan aanmelden bij de Eyework studio's om geld binnen te harken.
Kijken is wat anders dan meedoen natuurlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:50 schreef Deckard het volgende:
[..]
Zo te zien, kijken er nu ook een boel klapmongolen naar dit programma.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:06 schreef maxmit het volgende:
Laura vind ik heel erg lekker.
Mag ik dat zeggen? Ik vind van wel.
Welke?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:53 schreef Tim86 het volgende:
Dat ene meisje was wel mooi zeg
Rietje niet.
Die al een kind had? Dat was gewoon het broertje ofzo van haar vriendin toch?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke?
Denk dat ik "the one" ookal gespot heb. En nee niet die overdreven knappe die al een kindje heeft.
Waarschijnlijk dat meisje waarvan moeder van zei "gewoontjes" of zo. Helemaal rechts zat ze bij het tweede keuzemoment in die strandtent.
Niet haar kind?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die al een kind had? Dat was gewoon het broertje ofzo van haar vriendin toch?
Deze bedoelde ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bedoelde deze denk ik? Ook niks mis mee..en bi![]()
[ afbeelding ]
Ze was een paar dagen logeren bij een vriendin zeiden ze. En ze is 22..hoe oud is dat kind? Lijkt het me echt niet hoor..dat jochie wilde gewoon aandachtquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 14:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet haar kind?
Ze woonde bij die vriendin toch, is later niks over gezegd dus misschien heb je gelijk is het idd een broertje of kind van die andere chick..... Wel apart dat het zo prominent in beeld was een paar keer.
Dacht inderdaad Laura dat die een hele goede kans maakt. Die onderste vind ik trouwens persoonlijk vele malen interessanter.
Ik weet niet of wij over hetzelfde hebben maar ik zag 1 meisje met een licht bruine? korte jurk de trap afkomen en niet veel later van de bank opstaan na het gesprek met die "Joey" Welke is dat? Zag er best goed uit. Had m.i.ook donkerblond? lang haar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 12:53 schreef Tim86 het volgende:
Dat ene meisje was wel mooi zeg
Rietje niet.
zie post van mij daarna met de picsquote:Op maandag 11 november 2013 12:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij over hetzelfde hebben maar ik zag 1 meisje met een licht bruine? korte jurk de trap afkomen en niet veel later van de bank opstaan na het gesprek met die "Joey" Welke is dat? Zag er best goed uit. Had m.i.ook donkerblond? lang haar.
"Maar Joey is zoooo leuk"!quote:Op maandag 11 november 2013 21:00 schreef MissJ het volgende:
Oh jee, een mediageil wijf dus die Daisy.
Hoewel, dat zijn ze allemaal wel een beetje natuurlijk, want anders zouden ze niet aan dit programma meedoen![]()
omg er gaat er dus zo 1 ontzettend janken.quote:
quote:Op maandag 11 november 2013 21:28 schreef Revanches het volgende:
''Die met een vlakke hand een kalf kan doodslaan''
Dat ben je al als je naar dit soort progamma's kijkt. Geeft niets, maar je kan het niet meer worden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:57 schreef female81 het volgende:
Als dit programma een beetje een realistisch beeld van Joey geeft, ontstijgt 'ie maar net het niveau neanderthaler. Typisch geval van 'al was het de laatste man op aarde' (zelfs al val ik op blond).
Tieten zus, tieten zo.
Ik word er zo simpel van.
Haha waar?quote:Op woensdag 13 november 2013 17:55 schreef Revanches het volgende:
Er is een hele Facebook rel ontstaan nadat joey had ontdekt dat daisy mee had gedaan aan dames in de dop.
Ja het is alweer verwijderd zie ik net. Daisy legde uit waarom ze huilde bij de eliminatie: " ja ik was overspannen en had een burn outquote:
Eenschquote:Op maandag 18 november 2013 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Shannon eigenlijk wel het leukste tot nu toe
Zijn zus is het met je eens.quote:Op maandag 18 november 2013 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Shannon eigenlijk wel het leukste tot nu toe
Daarom denk ik......quote:Op maandag 25 november 2013 21:31 schreef Revanches het volgende:
Nee gaat Marieke wegDe enige down to earth in dat huis
![]()
Dat mensen überhaupt daar kaarten voor gaan kopen om ze te gaan zien.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:36 schreef W00fer het volgende:
Voor de mensen die Tony en Joey nog willen zien:
Ik vind dit ook wel een lekkere guilty pleasure. Dit soort uitlach-tv is soms gewoon lekker. Net als Oh oh Cherso dat (aan het begin) was, net als Jokertjes Jawoord en net als Jersey en Geordie Shore. Kan ik mezelf lekker verheven voelen boven dit soort tokkies. En jaloers zijn om de chicks van Joeyquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:49 schreef Max23 het volgende:
Toch vind ik dit programma vele malen leuker en vermakelijker dan die programma's van Barbie
helemaal mee eenschquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel een lekkere guilty pleasure. Dit soort uitlach-tv is soms gewoon lekker. Net als Oh oh Cherso dat (aan het begin) was, net als Jokertjes Jawoord. Kan ik mezelf lekker verheven voelen boven dit soort tokkies. En jaloers zijn om de chicks van Joey
Ergernistv ja. Hoe dom die mensen doen, hoe vreselijk die Joey eigenlijk is. Bedoel, geen rotvent ofzo maar wat zíe je erin als volwassen vrouw?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel een lekkere guilty pleasure. Dit soort uitlach-tv is soms gewoon lekker. Net als Oh oh Cherso dat (aan het begin) was, net als Jokertjes Jawoord en net als Jersey en Geordie Shore. Kan ik mezelf lekker verheven voelen boven dit soort tokkies. En jaloers zijn om de chicks van Joey
quote:Op maandag 25 november 2013 21:09 schreef Thezappa het volgende:
Die Marieke is de enige die ik zou doen..
quote:Op maandag 25 november 2013 21:31 schreef Revanches het volgende:
Nee gaat Marieke wegDe enige down to earth in dat huis
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 20:44 schreef Revanches het volgende:
Marieke is mijn favorietLief meisje lijkt me dat.
Post dan eens pics van haar, johquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:36 schreef LoveProfuzion het volgende:
Marieke is echt leuk, mooie vrouw ook. Hoop dat ze niks met Joey krijgt maar met iemand die haar niet zou gebruiken.
Die Laura lijkt heel classy maar geloof me daar zit me toch een tokkie in camouflage in.
Jennifer is een zeur.
Die ene met wie hij in bed heeft liggen tongworstelen vind ik het meeste bij hem passen en kan het beste tegen dat stoerdoenerij en onzin gelul...ben alleen haar naam vergeten, maar ze lijkt op zijn zus alleen dan minder pony-achtig
neequote:Op dinsdag 3 december 2013 11:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Post dan eens pics van haar, joh
Wie bedoel je?quote:Op maandag 9 december 2013 21:09 schreef vencodark het volgende:
Dat wordt met deze meid toch niks? Die zijn binnen een maand uit elkaar.
Lijkt me eerder een lellebel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:48 schreef Kaparaaa het volgende:
Jennifer is een christelijke kut, dus niet lekker.
Ik gok zelf Lauraquote:Op donderdag 12 december 2013 16:27 schreef Kaparaaa het volgende:
Niemand hier die weet wie er gewonnen heeft?
Ik hoop Lauraquote:Op donderdag 12 december 2013 16:27 schreef Kaparaaa het volgende:
Niemand hier die weet wie er gewonnen heeft?
Van mij mogen ze inderdaad nog wel zo'n serie maken, en dan met een nú nog onbekende jongen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 01:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Laura
Hoe raar het ook klinkt. Ik vind het best jammer dat dit programma nu afgelopen is. Het was nog best een vermakelijk programma wat gewoon lekker wegkijkt.
In ieder geval veel leuker dan die programma's van Barbie en Jokertje.
![]()
Ik heb ook gekeken, en ze zijn geen vrienden van elkaar op fb, en daarnaast ook geen enkele foto van hen samen. Behalve de promo foto's en video's dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:43 schreef Starlie het volgende:
Hmm na een beetje speuren op FB denk ik dat ze al uit elkaar zijn.
Nou zal het ook wel een rol spelen dat de uitslag t/m gisterenavond geheim moest worden gehouden. Tot dat moment mocht er dus sowieso geen openlijk Facebook-contact plaatsvinden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:02 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken, en ze zijn geen vrienden van elkaar op fb, en daarnaast ook geen enkele foto van hen samen. Behalve de promo foto's en video's dan.
Maar nadat de uitkomst bekend was , werden er ook helemaal geen foto's geplaatst of wat dan ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:02 schreef female81 het volgende:
[..]
Nou zal het ook wel een rol spelen dat de uitslag t/m gisterenavond geheim moest worden gehouden. Tot dat moment mocht er dus sowieso geen openlijk Facebook-contact plaatsvinden.
Item stelde weinig voor. Joey heeft haar nog amper gezien na de laatste uitzending omdat ze op vakantie is in Azië..daarna gaan ze daten en dan zien ze wel. Lekker vrijblijvend dus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:34 schreef Max23 het volgende:
In Boulevard laten ze dadelijk zien hoe het nu gaat met Joey en Laura
Je zult ze de kost moeten geven, er zijn er nog 100.000 meer van die op een gemiddelde zaterdagavond in een random kroeg of discotheek sjagchrijnig voor zich uit staan te kijken of op hun telefoon staan te staren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:38 schreef Starlie het volgende:
Esmee is misschien leuk als ze lacht maar verder heeft ze zo'n enorm ontevreden uitstraling en dat op die leeftijd al!
Hopelijk komen ze nog met een "Hoe gaat het nu" aflevering!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |