Nieuwe OP-babe + hunkquote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Maar je bent nu gestoptquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Je wordt als roker op het station al helemaal verbannen naar het achterste gedeelte van het peron en nog staan er mensen klaar om je de les te lezen.
sporten, bier drinken, chocomel drinken, pizza vretenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik wil wel meer gewicht hebben
Dit was in Den Bosch, daar sta je echt gewoon vlakbij de kiosk. Ik was verbaasd!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Je wordt als roker op het station al helemaal verbannen naar het achterste gedeelte van het peron en nog staan er mensen klaar om je de les te lezen.
weet ik veelquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel in het groene deel, of in het rode?
ja maar daar ben ik dus al braaf mee gestoptquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laatst ook over gelezen inderdaad door beroerte van oma. Roken geeft wat dat betreft een flink verhoogde kans daarop.
Ja maja schrok er toch wel van dat dat geloof ik 20-30% meer kans geeft daarop.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
weet ik veel
ik weet toch niet uit mijn hoofd welke cijfers welke kleur hebben en wat mijn bmi precies is
genoeg om voor mijn gezondheid op dieet te gaan in ieder geval
[..]
ja maar daar ben ik dus al braaf mee gestopt
Dat en ik heb een autoquote:
Sporten ga ik dood van, bier drink ik niet en de rest doe ik alquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sporten, bier drinken, chocomel drinken, pizza vreten
Het is een aanrader, ik heb er een jaar met veel plezier gewoond!quote:
Waarom? Jij weer aan het klagen geweest zeker?quote:
Muhahaha met z'n cassis met GHBquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit was in Den Bosch, daar sta je echt gewoon vlakbij de kiosk. Ik was verbaasd!!
Maar inderdaad. Hoe ver gaan de mensen nog doorschieten? Het is toch mijn keuze om te roken?
@LoLa, bij mij werd er toch ook binnen gerookt? Ik had het over toen ik bij jou was met die dolle bende
Dat was echt TE geniaal ja!!quote:
Deze is alweer 2 topics gebruiktquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom? Jij weer aan het klagen geweest zeker?
Echt héquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Willen jullie lachen?
Er is een FOK!ker die dacht dat Joof en ik nu een stelletje zijn
Ja dus?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze is alweer 2 topics gebruikt
En nee ik zei, ik zou beide doen maar dat mocht niet
Was wel koud zeker?quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een aanrader, ik heb er een jaar met veel plezier gewoond!
Geen idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |