quote:Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego![]()
Zou ik even mee wachtenquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:24 schreef Bombshell het volgende:
Voor dat Tinder zou ik bijna mn relatie opgeven als ik het zo lees.
Precies, vooral hit or missquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:26 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zou ik even mee wachten![]()
Zo geweldig is het nu ook weer niet
Had match met perfecte meisje. Ze heeft me geblokkeerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 23:26 schreef ImYourPimp het volgende:
pfff wordt wel een beetje moe van die wijven die iedereen maar liken omdat 'ze erachter willen komen wie hun leuk vind'
Doorzetten. Het is het waard.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:56 schreef GlenSpey het volgende:
1e match is een feit. Zit te twijfelen wat ik er nu mee moetheb eigenlijk helemaal geen zin in zo'n suf chatgesprekje met een of andere muts. Maarja, aan de andere kant...
Dit krijg ik ook, nooit iets gezien, kan ook niemand liken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:10 schreef Greye het volgende:
"Je hebt alle mogelijke matches bij jou in de buurt bekeken". Ook als ik 'm op 100 km zet. Sinds gister. Grrr.
Zelfde probleem hier.. werkt voor geen 'meter'quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit krijg ik ook, nooit iets gezien, kan ook niemand liken.
Ik ben dus niet de enige. Waar kan het aan liggen though? ik kan ook gewoon echt niemand vinden om te liken. Het bestaat hier in Lissabon echt wel, ik weet zeker dat er zat te vinden is maar het werkt niet op al mijn android apparaten. (Netbook, twee telefoons)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:30 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier.. werkt voor geen 'meter'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |