quote:
Ik heb geen tinder en fb en heb niet het gevoel dat ik iets mis.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben zo jelly op jullie, allemaal. Iedereen lijkt matches te krijgen.
Bij mij lijkt de magie te zijn uitgewerktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:22 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb na 4 dagen nog niks
Alleen 10000000000 suggesties waar maar geen eind aan komt![]()
Na het zaaien moet je natuurlijk gaan oogsten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:26 schreef TheNewToast het volgende:
[..]
Bij mij lijkt de magie te zijn uitgewerktDe eerste 5 dagen zo'n 10 matches per dag, nu ineens al 3 dagen niets...
Al is de lol er sowieso al een beetje vanaf inmiddels.
Vrouwen hebben honderden matches. Ze gaat echt niet iedereen een berichtje sturen. Initiatief Dimaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben toevallig een halfuurtje geleden geliked maar is op 27 km afstand en ze heeft geen berichtje gestuurd, dus wss net leuk genoeg om te liken maar meer ook niet.
Samequote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:26 schreef TheNewToast het volgende:
[..]
Bij mij lijkt de magie te zijn uitgewerktDe eerste 5 dagen zo'n 10 matches per dag, nu ineens al 3 dagen niets...
Al is de lol er sowieso al een beetje vanaf inmiddels.
Lullig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:58 schreef Hungry_Joe het volgende:
De uglies hebben hun weg erheen ook gevonden. Jammer, zo gaat de lol er wel een beetje vanaf.
Wat is Hot or Not dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:19 schreef Kerftminister het volgende:
Haha vind dit ook wel geinig. Tinder doet het hier echt voor geen meter, dus maar met dat Hot or Not bezig, na een aantal dagen geen matches, maar dat komt denk ik vooral omdat er zo gigantisch veel mensen eropzitten. Komt geen einde aan joh.
Ja dat is ongeveer hetzelfde, alleen andere layout en andere pool van mensen die erinzitten. Zitten wat meer tokkies op volgens mij. Denk dat Tinder ook wat beter uitgewerkt is.quote:
Nouja 'beter uitgewerkt', als het werkt dan, want ik kreeg maar 5 foto's te zien en daarna 'geen matches meer in de buurt'quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat is ongeveer hetzelfde, alleen andere layout en andere pool van mensen die erinzitten. Zitten wat meer tokkies op volgens mij. Denk dat Tinder ook wat beter uitgewerkt is.
Nja wat dat betreft niet, want heb daar ook constant last van. Ken overigens niemand die dezelfde problemen heeft.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nouja 'beter uitgewerkt', als het werkt dan, want ik kreeg maar 5 foto's te zien en daarna 'geen matches meer in de buurt'
In dit topic wel een paar maar geen idee of en hoe ze het hebben opgelost. Mweh.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja wat dat betreft niet, want heb daar ook constant last van. Ken overigens niemand die dezelfde problemen heeft.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:33 schreef CaptainCookie het volgende:
Van die chicks die beginnen met 'Hallo ik heet Roos, hoe heet ben jij?'.
quote:
Ik heb het nog steeds niet opgelostquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
In dit topic wel een paar maar geen idee of en hoe ze het hebben opgelost. Mweh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |