quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:57 schreef Silenus het volgende:
Overigens een mooie toevoeging op de tijger/Afrikaanse kindjes/colourrun-foto's:
de 'haha ik doe gek vanachter de stenen blokken bij het Holocaust-monument in Berlijn'-foto. Misschien wel nog irritanter.
Je ziet niet al die likes he, je ziet het alleen als je terug liked. En ik heb zo het vermoeden dat hele aantrekkelijke vrouwen heel kieskeurig zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef Fides het volgende:
Ik heb 't ook even gedownload, maar hoe moet dit voor een aantrekkelijke vrouw zijn? Zullen wel vele tientallen zo-niet honderden likes per dag krijgen?![]()
Verder lijkt me deze App als je niet in een grote stad woont niet heel erg privacyproof, haha. Helemaal nietbals je redelijk zeldzame naam hebt.
Klopt. Je krijgt als het goed is vrijwel meteen eerst alle mensen die jou geliked hebben, ook buiten je eigen zoek range zelfs.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:03 schreef Fides het volgende:
Ah, maar als je iemand liked dan komt je foto'tje wel eerder bij die andere voorbij? Want ik had al vrij snel nadat ik een accountje had aangemaakt een match, en aangezien hier (Amsterdam) er wel tienduizenden users zullen zijn kan dat bijna geen toeval zijn zeg maar.
U studeert voor raketgeleerde?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:09 schreef Gauner het volgende:
Na een paar dagen nu een stuk of 60 matches maar het overgrote deel is toch echt ontzettend inhoudsloos. De meeste mensen waarmee ik echt een gesprek op gang heb kunnen brengen zijn nota bene bijna allemaal meiden die bij mij op de faculteit zitten.
Mweh. Maar hoe zit het met het instellen? Want hij blijft maar hangen op zoeken op matches in de buurt... Niet dat ik nu in Amsterdam zit ofzo maar ik zit ook weer niet in Oost-Groningen. Volgens mij klopt het niet.quote:
Haha en dan zeiken over diepgangquote:
quote:ik ben eline!
ik ben 12 jaar!
ik ga naar beekdal!
ik heb veel vriendinnen!
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:25 schreef mstx het volgende:
Krijg ik net een suggestie, iemand van 23 jaar, is dit de omschrijving:
[..]__________!
12-jarigen op tinder
You know you want it..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:25 schreef mstx het volgende:
Krijg ik net een suggestie, iemand van 23 jaar, is dit de omschrijving:
[..]__________!
12-jarigen op tinder
Ik ben bang dat het een lokpuber van de AIVD isquote:
Klinkt niet heel veel anders dan in de kroeg, right:P?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:09 schreef Gauner het volgende:
Na een paar dagen nu een stuk of 60 matches maar het overgrote deel is toch echt ontzettend inhoudsloos. De meeste mensen waarmee ik echt een gesprek op gang heb kunnen brengen zijn nota bene bijna allemaal meiden die bij mij op de faculteit zitten.
Zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:27 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het een lokpuber van de AIVD is
Ik zit in het Noorden dus krijg erg veel Wytske, Tjitske enzovoortquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:31 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen inderdaad.
Wat een namen zie je voorbij komen op die app trouwens, Pien () is erg populair in de regio Eindhoven.
Bij mij komt dat standaard voorbij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:38 schreef Fides het volgende:
Soms komt er overigens bij het afkeuren of liken is een soort van logo'tje of tekstje [NOPE} in beeld, net na het swipen. Heeft dat iets te betekenen, of is dat gewoon een random animatie die soms voorbij komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |