Nou het heeft dus wel gewerkt, maar sinds gister niet meer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. Waar kan het aan liggen though? ik kan ook gewoon echt niemand vinden om te liken. Het bestaat hier in Lissabon echt wel, ik weet zeker dat er zat te vinden is maar het werkt niet op al mijn android apparaten. (Netbook, twee telefoons)
Ik hoop dat er binnenkort een fix komt, hier werkt het niet terwijl ik in Amsterdam zit.. Bij mij heeft het helemaal niet gewerkt. Heb wel een aantal keer alles verwijdert maar als ik dan weer opstart krijg ik weer exact dezelfde personen en na een stuk of 10 komt er niks meer.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. Waar kan het aan liggen though? ik kan ook gewoon echt niemand vinden om te liken. Het bestaat hier in Lissabon echt wel, ik weet zeker dat er zat te vinden is maar het werkt niet op al mijn android apparaten. (Netbook, twee telefoons)
Ah, bij mij werkt het uberhaupt nooit. Welke telefoon heb jij dan als ik vragen mag? Ook Android?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:35 schreef Greye het volgende:
[..]
Nou het heeft dus wel gewerkt, maar sinds gister niet meer.
Hoop het ook inderdaad. Zou het op iOS beter werken? Ik krijg helemaal niets. Kan mijn locatie laten zoeken en that's it.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:35 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik hoop dat er binnenkort een fix komt, hier werkt het niet terwijl ik in Amsterdam zit.. Bij mij heeft het helemaal niet gewerkt. Heb wel een aantal keer alles verwijdert maar als ik dan weer opstart krijg ik weer exact dezelfde personen en na een stuk of 10 komt er niks meer.
Ik heb iPhone, ik was juist in de veronderstelling dat het op Android beter werktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah, bij mij werkt het uberhaupt nooit. Welke telefoon heb jij dan als ik vragen mag? Ook Android?
[..]
Hoop het ook inderdaad. Zou het op iOS beter werken? Ik krijg helemaal niets. Kan mijn locatie laten zoeken en that's it.
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:40 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik heb iPhone, ik was juist in de veronderstelling dat het op Android beter werkt
Een s4quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Blijkbaar nietheb drie android devices en het werkt op geen van de drie...
Oke, ik heb zelf een s waarop het ook niet werkt. Vaag en bijzonder jammer want ik lees hier wel heel veel positiefs.quote:
Gegevens? Straks in mn pauze maar eens proberen dan. Je bedoelt niet de hele app zelf toch? Dat heb ik namelijk al een paar keer gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:49 schreef OHC205 het volgende:
op Android doe ik soms via applicatiebeheer de gegevens van tinder wissen.
et voila! Doet het weer![]()
Galaxy s4 btw.
Let's hope so!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef OHC205 het volgende:
In hetzelfde venster waar je kunt kiezen om de app te verwijderen kun je ook op "gegevens wissen" drukken. Dan wordt de info van de SD kaart gewist en de buffer leeg gemaakt. M.a.w. als je de app opnieuw opstart dan moet je weer opnieuw inloggen en gaat ie verder. Althans bij mij
En ben je dan niet al je matches kwijt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef OHC205 het volgende:
In hetzelfde venster waar je kunt kiezen om de app te verwijderen kun je ook op "gegevens wissen" drukken. Dan wordt de info van de SD kaart gewist en de buffer leeg gemaakt. M.a.w. als je de app opnieuw opstart dan moet je weer opnieuw inloggen en gaat ie verder. Althans bij mij
Zijn er genoeg lees ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan zijn er gewoon geen Tinder gebruikers in Portugal. Ook een optie toch?
Nee ben mijn matches dan niet kwijtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 11:20 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
En ben je dan niet al je matches kwijt?
En doe je dat ook weleens bij Whatsapp? Ik ben dan altijd bang dat ik al mijn gesprekken kwijtraak.
Ze heeft je geblokkeerd. Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:47 schreef Greye het volgende:
Gegevens wissen heeft voor mij gewerkt.
Alleen, net had ik een match met een leuk meisje, en die vind ik nu dus mooi nergens meer terug. Super!
Haha lekker is dat, nog niet eens wat gezegd xDquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze heeft je geblokkeerd. Welkom bij de club
http://tindermeisjesopreis.tumblr.com/quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Whehe, iedereen die inderdaad lekker maatschappelijk betrokken staat te zijn op Tinder.
http://anthropologystudentsontinder.tumblr.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |