Bronquote:De Palestijnse leider Yasser Arafat is hoogstwaarschijnlijk vergiftigd met de stof polonium-210, een zeldzame giftige en radioactieve stof. Bij onderzoek van Arafats lichaam en persoonlijke bezittingen zijn volgens onderzoekers uit Lausanne onverklaarbare en hoge niveaus van de stof aangetroffen. De onderzoeksresultaten zijn in het wetenschapstijdschrift The Lancet gepubliceerd.
Zwitserse onderzoekers hebben de in 2004 in Frankrijk overleden Arafat onderzocht op aandringen van zijn weduwe, Suha. Zij verdenkt Israël ervan haar man te hebben vermoord. Eind vorig jaar werden de stoffelijke resten van Arafat opgegraven.
Zwitserse onderzoekers hebben de in 2004 in Frankrijk overleden Arafat onderzocht op aandringen van zijn weduwe, Suha. Zij verdenkt Israël ervan haar man te hebben vermoord. Eind vorig jaar werden de stoffelijke resten van Arafat opgegraven.
Wantquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bron
Kan niet zeggen dat ik verbaasd ben.
Ja.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:11 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
WantJe was op de hoogte van het feit dat er Polonium-210 is gebruikt
Ga jij nou huillie lopen doen over een MASSAMOORDENAAR die hulpgelden in eigen zak stak?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bron
Kan niet zeggen dat ik verbaasd ben.
Massamoordenaar?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ga jij nou huillie lopen doen over een MASSAMOORDENAAR die hulpgelden in eigen zak stak?
Er waren vanaf dag 1 hardnekkige geruchten over een mogelijke vergiftiging. Maar het onderzoek is niet door de Palestijnen uitgevoerd maar door Zwitsers.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef karton2 het volgende:
Er waren toch ook geruchten dat hij sensueel was en aan aids leed?
Dan klinkt in bepaalden kringen vergiftiging met polonium-210 een beetje beter.
Aids of vergiftiging wat maakt het uit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er waren vanaf dag 1 hardnekkige geruchten over een mogelijke vergiftiging. Maar het onderzoek is niet door de Palestijnen uitgevoerd maar door Zwitsers.
Want in Arabische kringen was die man helemaal niet omstreden of zo.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:29 schreef Disana het volgende:
Goh, welk land zou daar nu achter zitten.
Groenland?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:29 schreef Disana het volgende:
Goh, welk land zou daar nu achter zitten.
Welk land bedoel ik dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Want in Arabische kringen was die man helemaal niet omstreden of zo.
Natuurlijk, maar de kans dat de Yemeni Secret Server hier achter zit is niet zo heel groot hé. Ik zou mijn geld op de Mossad zetten, maar je weet maar nooit.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Want in Arabische kringen was die man helemaal niet omstreden of zo.
Geen idee, maar neemt niet weg dat zijn met diplomatieke werk niet door iedereen gewaardeerd werd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Welk land bedoel ik dan?
Serieus, hij was maar voor één land een bedreiging.
Dat klopt, en kennelijk was het dermate storend dat hij is vergiftigd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Geen idee, maar neemt niet weg dat zijn met diplomatieke werk niet door iedereen gewaardeerd werd.
Massamoordenaar én Nobelprijswinnaar!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ga jij nou huillie lopen doen over een MASSAMOORDENAAR die hulpgelden in eigen zak stak?
Nou, in Libanon, Jordanië of Irak is hij nou ook niet bepaald populair, met een goede reden.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Welk land bedoel ik dan?
Serieus, hij was maar voor één land een bedreiging.
Net als Obama.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Massamoordenaar én Nobelprijswinnaar!
De EU is een massamoordenaar?quote:
Ja, maar hij is niet zó onpopulair dat iemand hem gaat vergiftigen. De enige reden dat hij in Irak niet populair is is omdat hij en Saddam vrienden waren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nou, in Libanon, Jordanië of Irak is hij nou ook niet bepaald populair, met een goede reden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |