Gaat hier om de vermeende kloon die in de quote wordt genoemdquote:
Kende je usernaam niet vandaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:19 schreef Poekie1993 het volgende:
[..]
Gaat hier om de vermeende kloon die in de quote wordt genoemd
Nou...ik heb hem op Schiphol gezien een keer en in Carréquote:
Ladyblack,quote:
Ik zat al klaar achter mn laptop,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:36 schreef SantaSon het volgende:
Zeg Sonnetjelief,
Het is niet zo creatief
Maar je zou me wel verblijden,
Met wat over je wensen uit te weiden
We hebben een clubje opgericht...Ge Bent Erbij ( over 90's gesproken....hihihi)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:15 schreef Fannetje het volgende:
* Fannetje richt een groepje op voor de acht kloonlozen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wist je dat...Had ik jou dat niet ooit verteld of wist je dat toen al? Vanwege de andere kleinzoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HermanOlf, mag ik je aanraken?!
Ja, ik wist het alquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:59 schreef Mineola het volgende:
[..]
Had ik jou dat niet ooit verteld of wist je dat toen al? Vanwege de andere kleinzoon
HermanOlf, mag ik je aanraken?!
Dat ga ik je pm'enquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:08 schreef Olf het volgende:
Dat vraagt bijna om een photoshop Spees! Als mijn baby vandaag voor 1 uur vannacht slaapt, ga ik het overwegen.![]()
En Mineola, welke beroemde bloedverwant heb jij te bieden?
Geen probleem hoor!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:31 schreef SecretSusie het volgende:
[..]
Je zult het dan bij een dhl punt op moeten halen als dit geen probleem is.
Verder heeft deze santa weer zin om een oude hobby op te pakken. Dit is tevens een hint. We doen/deden het allebei.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:21 schreef Elen_Sila_Lumen het volgende:
Ho
Ho
Ho
Dichten moet dus zo?
Wat lees
je graag?
Wat kijk
je graag?
Wat voor
hond is het?
Welke
spelletjes
dan?
Wat is je adres?Ik ben zo blij met deze kloon van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed dichten doe ik maar niet. Ik moet nog heel wat aanvullen in mijn lijstje. Is get. goed dat ik dat in het weekend doe![]()
je kunt wel helemaal blij lopen wezenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:11 schreef Mineola het volgende:
[..]
Woooohooo! Die had ik gewoon gemist!
Word ik er ook blij van denk je?Of ben je gewoon van het altruistische type?
Hoe dan ook ben ik blij dat jij blij bent!
Ja hoor. De wereld is dagenlang te klein omdat je geen kloon hebt, en nou moet ik tot het weekend wachten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:31 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met deze kloon van mij![]()
Goed dichten doe ik maar niet. Ik moet nog heel wat aanvullen in mijn lijstje. Is get. goed dat ik dat in het weekend doe
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:41 schreef Fannetje het volgende:
![]()
![]()
* Fannetje verlaat de club van kloonlozen!![]()
Niet doen om je mijn kloon bent.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:54 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ja hoor. De wereld is dagenlang te klein omdat je geen kloon hebt, en nou moet ik tot het weekend wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |