jup. Werkt prima hier.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
Heeft er hier iemand al zijn of haar verlofuren kunnen inzien via de site van PostNL? Ik moet die brief die we een aantal weken geleden kregen er nog eens bij pakken om te zien hoe het ook weer moest...
Ach komt wel goed als zij verhuisd s zal t rustiger worden.(toch fascinerend hoe de buurman ren relatie kreeg met de bovenbuurvrouw, en er vervolgens een kind kwam. Ze had er al 2 van 14 en 9. Maar zij nu echt groter mort gaan wonen. Maar hij voorlopig bij zijn moeder blijft, deze is al oud.)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 05:02 schreef dud0r het volgende:
Mogguh.
Ging het gisteren een heel stuk beter met de verkoudheid, hoest ik me vandaag weer kapot.
@gridjuh,dat is zeer vervelend. Misschien helpt het als je om 03.30 herrie gaat maken. Dan krijgen ze door dat je daadwerkelijk eruit moest.
Klantenservice.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 06:36 schreef Adnap het volgende:
Nog maar even mijn vraag : waar kan ik terecht met een klacht over een postbezorger. De persoon in kwestie heeft in de hele straat de post verkeerd bezorgd (en niet voor het eerst) en nu is er dus gewoon verjaardagspost weg. Alle post is minimaal 1 adres te laat bezorgd (dus op 3 ipv 1) maar bij meerdere ook meer adressen. (bijv de post van nr 13 lag bij nr 23, das een compleet ander blok)
Ik krijg nog steeds iedere keer "pagina niet gevonden". Het maakt ook niet uit of ik Internet explorer of Firefox gebruik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup. Werkt prima hier.
Je kunt het op intranet vinden onder personele zaken -> Vakantie en verlof. Daar ergens moet het staan.
even aankaarten bij je TC. Hij zou er werk van moeten makenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 09:02 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik krijg nog steeds iedere keer "pagina niet gevonden". Het maakt ook niet uit of ik Internet explorer of Firefox gebruik.
Bellen naar: 088 86 86 868quote:Nog maar even mijn vraag : waar kan ik terecht met een klacht over een postbezorger. De persoon in kwestie heeft in de hele straat de post verkeerd bezorgd (en niet voor het eerst) en nu is er dus gewoon verjaardagspost weg. Alle post is minimaal 1 adres te laat bezorgd (dus op 3 ipv 1) maar bij meerdere ook meer adressen. (bijv de post van nr 13 lag bij nr 23, das een compleet ander blok)
Hier viel het niet mee met de post, in elk geval niet in kilo's. Oa een dikke Linda met bijlage, en alweer een boekje van H&M voor bijna elk adres.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:32 schreef dud0r het volgende:
Redelijk wat HAH hier maar qua post viel het enorm mee.
Yep hier ook zo. Stomme H&M! Ook behoorlijk wat dingen gewoon kapot (vooral grotere enveloppen) omdat het gewoon niet droog te houden isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier viel het niet mee met de post, in elk geval niet in kilo's. Oa een dikke Linda met bijlage, en alweer een boekje van H&M voor bijna elk adres.
En dan zwijg ik nog maar over het noodweer. Ik zweer je, als er morgen weer een of andere ouwe graftak bij mij komt klagen dat d'r post nat was, dan gaan er hele rare dingen gebeuren.
er blijven altijd mensen die op ons neerkijken, en vinden dat alles volgens het boekje moet(droog)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:06 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier viel het niet mee met de post, in elk geval niet in kilo's. Oa een dikke Linda met bijlage, en alweer een boekje van H&M voor bijna elk adres.
En dan zwijg ik nog maar over het noodweer. Ik zweer je, als er morgen weer een of andere ouwe graftak bij mij komt klagen dat d'r post nat was, dan gaan er hele rare dingen gebeuren. Laat ik het er op houden dat ze vanaf dat moment niet meer zal vergeten wat de uitdrukking "going postal" betekent.
Lijkt me ook zeer vervelend gridjuh! Ik haat het zelf heel erg dat sommige mensen altijd zo veel moeten klussen (iets anders, maar ook lawaaierig).quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 05:02 schreef dud0r het volgende:
Mogguh.
Ging het gisteren een heel stuk beter met de verkoudheid, hoest ik me vandaag weer kapot.
@gridjuh,dat is zeer vervelend. Misschien helpt het als je om 03.30 herrie gaat maken. Dan krijgen ze door dat je daadwerkelijk eruit moest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |