Brian Coxquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:31 schreef kamerolifantje het volgende:
Ontcijfer de initialenquiz
De inititialen: BC
Ben Cramerquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:31 schreef kamerolifantje het volgende:
De initialen: BC
Billy Crystalquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:31 schreef kamerolifantje het volgende:
De initialen: BC
Bill Cosbyquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:31 schreef kamerolifantje het volgende:
De inititialen: BC
Wil.I.amquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:05 schreef Morendo het volgende:
Jeroen VerhoevenNee, die is het ook niet. Het is geen NederlanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Rita Coritaquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:05 schreef Limburg82 het volgende:
Vanwege de overduidelijke hint, ga ik er vanuit dat ik het goed geraden heb.
Vandaar:
RC
Randy Crawfordquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:05 schreef Limburg82 het volgende:
Vandaar:
RC
Reiner Calmundquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:05 schreef Limburg82 het volgende:
Vandaar:
RC
Is niet in ons land, voornaam is wat ongewoon qua spelling .quote:Op zondag 3 november 2013 14:52 schreef livelink het volgende:
Ik ken wel wat vrouwelijke RB's, maar die zijn niet in het nieuws.
Is gelieerd met een media magnaat met heel enge praktijken .quote:Op zondag 3 november 2013 15:14 schreef Pugg het volgende:
[..]
Is niet in ons land, voornaam is wat ongewoon qua spelling .
quote:Op dinsdag 5 november 2013 06:55 schreef livelink het volgende:
Dan moet het om Rupert Murdoch gaan en dan is het Rebekah Brooks
Nee, zoek het in een ander werelddeel.quote:
Silvio Berlusconiquote:Op zondag 17 november 2013 11:20 schreef Limburg82 het volgende:
Hier weer eens een beetje leven inblazen.
SB
OH...gaan we weer?quote:Op zondag 17 november 2013 11:20 schreef Limburg82 het volgende:
Hier weer eens een beetje leven inblazen.
SB
Shawn Bradleyquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:37 schreef Limburg82 het volgende:
Dacht dat de gezochte persoon een Amerikaan was. Na Wikipedia weet ik nu dat het een Europeaan is.
Ik ben niet tegen Google. Ga je gang.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:43 schreef livelink het volgende:
Ik heb gegoogled en daardoor weet ik het antwoord. Moet ik anderen nog even de kans geven zonder google? Of wil je er wel vanaf?
Nee hoor ik kwam er niet uit, ken de beste man ook niet.quote:Het is hier zo stil dat ik begin te vermoeden dat de vaste gasten met wintersportvakantie zijn.
Katie Meluaquote:Op woensdag 27 november 2013 17:15 schreef livelink het volgende:
Karl Marx is het ook niet, het is een vrouw.
quote:Op donderdag 12 december 2013 09:13 schreef livelink het volgende:
alledrie niet goed, ze is al wat ouder.
Nog ouder ?quote:Jane Austin
Julie Andrews?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:33 schreef livelink het volgende:
En ik wou er nog bij zetten dat ze nog onder ons was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |