Ze is nog nooit boven op mij geweest.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:49 schreef DeHogeHeer het volgende:
]]]]Geef me je wachtwoord en inlognaam maar dan zet ik wel wat op je account[[[[
dat zei mijn moeder ook al tegen mij maar die heb ik van de trap af gesodemieterd!
Dood verwensing. Ban incomingquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:49 schreef DeHogeHeer het volgende:
]]]]Geef me je wachtwoord en inlognaam maar dan zet ik wel wat op je account[[[[
dat zei mijn moeder ook al tegen mij maar die heb ik van de trap af gesodemieterd!
TR gedaan en politie gebeld.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:49 schreef DeHogeHeer het volgende:
Ja en je console of PC ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:51 schreef DeHogeHeer het volgende:
ik denk dat ik fifa maar gewoon het raam uit moet flikkeren of niet?
Probeer het eens op tweakers zou ik zeggenquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:52 schreef DeHogeHeer het volgende:
nou ja, dacht al dat zo'n forum helemaal nergens op zou eindigen...
Film het en zet het op youtube.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:51 schreef DeHogeHeer het volgende:
ik denk dat ik fifa maar gewoon het raam uit moet flikkeren of niet?
1x van Persie pullen in een packquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoe krijg je een trade profit van 100k om het vervolgens compleet te verleren?
Ah die worden meegerekend in je trade profit?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1x van Persie pullen in een pack
Als je hem verkoopt wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah die worden meegerekend in je trade profit?Onlogisch.
Ja ja dat snap ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |