Zoiets noemen ze "autoradio"quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:58 schreef Sweety_boy het volgende:
Ik heb echter geen MP3 speler die erop gemaakt is om, ipv op batterijen, op 12V sigarettenaansluiting te werken. En die dus ook de trackpositie opslaat etc als de stroom daar vanaf gaat. Zoiets zou ideaal zijn.
Dit. Overigens, wat voor MP3-speler heb je? Ik heb nog nooit meegemaakt dat er geen sigaretten-plug is voor een apparaat. Ik heb voor mijn Cowon ook een sigarettenplug die ik kan combineren met de 3,5 mm jack van verschillende auto's waarin ik geen elegantere oplossing heb. Ik gebruik hem echter nooit, aangezien de batterij van mijn Cowon gewoon nog goed is...quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze "autoradio"
met een externe MP3-speler die je met een aux-kabeltje aansluit ga je datsoort gemak niet krijgen.
Welke MP3-speler heb je?? En wat is eigenlijk het bezwaar tegen het werken via het FM-signaal?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:31 schreef Sweety_boy het volgende:
Het probleem is dat zo'n MP3 speler erop gemaakt is om via een AA(A) batterij te werken. Ik wil dat ie werkt via de 12V (sigarettenaansteker) van mijn auto.
Zo'n MP3 speler heeft idd aux uit ja. Da's prima.
Als zo'n ding stroom kan krijgen van USB en automatisch aan gaat, is dat ook prima.Dan sluit ik hem gewoon aan met USB blokje in de sigarettenaansteker.
Van wat ik zo lees is FM van mindere kwaliteit. Daarnaast kan het signaal verstoord worden door andere frequenties die in de buurt zitten.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Welke MP3-speler heb je?? En wat is eigenlijk het bezwaar tegen het werken via het FM-signaal?
...waarom zoek je dan in hemelsnaam op FM-transmitters ipv gewone MP3-spelers?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:44 schreef Sweety_boy het volgende:
[..]
Van wat ik zo lees is FM van mindere kwaliteit. Daarnaast kan het signaal verstoord worden door andere frequenties die in de buurt zitten.
Wanneer de bron en ontvanger zo dicht bij elkaar in de buurt zitten, maakt dat niet uit. Bedenk je verder dat je met zo'n kabeltje via een goedkoop apparaat echt geen kwaliteit krijgt. Ik heb het vroeger ook wel eens gedaan, en dat werkte gewoon prima.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:44 schreef Sweety_boy het volgende:
[..]
Van wat ik zo lees is FM van mindere kwaliteit. Daarnaast kan het signaal verstoord worden door andere frequenties die in de buurt zitten.
Ik zoek niet op fmtransmitters. Quote maar waar ik zeg dat ik dat zoek.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...waarom zoek je dan in hemelsnaam op FM-transmitters ipv gewone MP3-spelers?
Gezien je blijkbaar geen moer geeft om kwaliteit: http://dx.com/p/portable-(...)-black-silver-228316
Ik heb geen mp3 speler. Ik heb een USB stickje. Ik verwacht inderdaad dat een dergelijk apparaat gaat onthouden waar hij was met afspelen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:54 schreef Kenju het volgende:
[..]
Wanneer de bron en ontvanger zo dicht bij elkaar in de buurt zitten, maakt dat niet uit. Bedenk je verder dat je met zo'n kabeltje via een goedkoop apparaat echt geen kwaliteit krijgt. Ik heb het vroeger ook wel eens gedaan, en dat werkte gewoon prima.
En nogmaals: Welke mp3-speler heb je? Of lees ik verkeerd en heb je helemaal geen mp3-speler en verwacht je dat die goedkope apparaten je nummers gewoon onthoudt?
Nee, wat het dichtst in de buurt komt is (voor de 3e keer nu): een doodnormale MP3-speler. Ik heb werkelijk geen idee hoe je bij die FM-transmitters terecht komt. En dat je niets geeft om kwaliteit maak ik op uit het feit dat je op zoek bent naar de goedkoopst mogelijke crap die je maar kunt vinden. Way to go, mensen die je proberen te helpen voor retard uitmaken. Ik ben gek dat ik nog reageer ook.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef Sweety_boy het volgende:
Echte FOK reacties weer in dit topic
[..]
Ik zoek niet op fmtransmitters. Quote maar waar ik zeg dat ik dat zoek.
Wel is dat hetgene dat, qua werking, het dichtst in de buurt komt.
Ook mag je mij vertellen waar ik zeg niks te geven om kwaliteit. Als je gefrustreerd bent, of gewoon retarded bent, ga dan niet hier zielige posts maken, maar ga er gewoon wat aan doen. Dank je wel jongen.
Je moet zelf natuurlijk ook redelijk zijn. Als je kwaliteit belangrijk vind en vervolgens kijkt naar apparaatjes van een paar euro die je geluid moeten doorgeven, klopt er niets niet....quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:31 schreef Sweety_boy het volgende:
Ook mag je mij vertellen waar ik zeg niks te geven om kwaliteit. Als je gefrustreerd bent, of gewoon retarded bent, ga dan niet hier zielige posts maken, maar ga er gewoon wat aan doen. Dank je wel jongen.
Dat kunnen die FM-transmitters niet. En zo wel, dan heel beperkt. Als je eigen muziek in je auto wil, moet je werken via de AUX-ingang in je auto. Dus gewoon een MP3-speler kopen, of met je telefoon werken. En anders gewoon een FM-transmitter gebruiken op de manier waarop die bedoeld is. Een FM radiosignaal zal niet de bottleneck zijn wanneer je gewoon simpele mp3tjes op een USB-stick zet.quote:Ik heb geen mp3 speler. Ik heb een USB stickje. Ik verwacht inderdaad dat een dergelijk apparaat gaat onthouden waar hij was met afspelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |