SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
maver is de man met de hamer tegen gekomenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef WezepAFCA het volgende:
Net terug uit de sportschool. Is Maver al weer rustig? (Zijn de problemen al gefixt)
Er waren geen problemen bij mijquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef WezepAFCA het volgende:
Net terug uit de sportschool. Is Maver al weer rustig? (Zijn de problemen al gefixt)
Lukakuquote:
Kunnen vinden? Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
stillig hier mannen![]()
iemand al de TOTW predictions kunnen vinden ?
Ik neuk je de moeder!quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef jackson het volgende:
Ik zie nu de ondertitel van NZT.... Ik heb er ook over zitten twijfelen. Is van die idioot die even wat wilde zeggen op lerarendag toch bij PowNews. Ik piste zowat in mijn broek van het lachen (zittend ja)
kan meestal echt geen fuck vinden op de ea forum. dus doe ook de moeite maar niet om te zoeken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kunnen vinden? Zo moeilijk is het niet hoor![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2638176.page
Sanchez gaat maar voor 4k hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan meestal echt geen fuck vinden op de ea forum. dus doe ook de moeite maar niet om te zoeken.
maar het is inmiddels toch al te laat om inkopen te doen. morgen maar even in de gaten houden
In alle 3 die prediction squads zit Glushakov, zou een welkome versterking zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kunnen vinden? Zo moeilijk is het niet hoor![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2638176.page
quote:
Niemand geeft een neukquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In alle 3 die prediction squads zit Glushakov, zou een welkome versterking zijn.
Kut voor niemand dan.quote:
We weten onder hand wel dat je te arm bent om een fatsoenlijk team te maken en dat je daarom maar bezig blijft met die Russen. Dat hoef je geen 20 keer per dag meer te melden.quote:
ok Phteven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We weten onder hand wel dat je te arm bent om een fatsoenlijk team te maken en dat je daarom maar bezig blijft met die Russen. Dat hoef je geen 20 keer per dag meer te melden.
daar staan er dan ook 675 van op de marktquote:
hahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef Maver24 het volgende:
op het eerste ogenblik kan ik weer potjes spelen. geen vastloper meer gehad na de wedstrijd, een foutmelding dus. ik ben ook echt een oen ook online. sta ik 3-0 voor in 80e minuut. echt ineens loopt het voor geen meter meer en hij scoort 3x in 10minuten tijd en 2x in de 90e minuut. ging helemaal nergens over
Speel je normaal offline dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef Maver24 het volgende:
op het eerste ogenblik kan ik weer potjes spelen. geen vastloper meer gehad na de wedstrijd, een foutmelding dus. ik ben ook echt een oen ook online. sta ik 3-0 voor in 80e minuut. echt ineens loopt het voor geen meter meer en hij scoort 3x in 10minuten tijd en 2x in de 90e minuut. ging helemaal nergens over
jbgeoquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef Maver24 het volgende:
Zeker fijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fijn dat we elkaar begrijpen
Gr gr
Was maar weer matig anders. Die nieuwe alcoholistquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zeker fijn.
Maar niet zo fijn als deze episode van TWD, was een leuke Season-opener.
Ja, die verpestte het wel een beetje...quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was maar weer matig anders. Die nieuwe alcoholist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, die verpestte het wel een beetje...Dat dak ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHA!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/26/alessandro-del-piero/
Die 1e comment en dan die reactie er op.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/26/alessandro-del-piero/
Die 1e comment en dan die reactie er op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Mooiboyquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Alovenac het volgende:
Titel in divisie 7 uiteindelijk vlekkeloos gehaald. Begon met 2 nederlagen met BPL team, toen Serie A in gebruik genomen en 6 overwinningen achter elkaar (pure dominatie). Laatste 3 hield de tegenstander het niet eens een hele wedstrijd vol.
restecpquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Alovenac het volgende:
Titel in divisie 7 uiteindelijk vlekkeloos gehaald. Begon met 2 nederlagen met BPL team, toen Serie A in gebruik genomen en 6 overwinningen achter elkaar (pure dominatie). Laatste 3 hield de tegenstander het niet eens een hele wedstrijd vol.
Handanovicquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:33 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand een aanrader als serie a keeper?
buffonquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:33 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand een aanrader als serie a keeper?
Rik de conducteur komt met de banhammerquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:44 schreef wonton het volgende:
Trein een halfuur vetraging en 2e klas zit vol. Dus ben gewoon eerste klas gaan zitten.
holdonbadass.jpg
Ik zal mijn 640 shadow kaarten ook maar dumpen voor 1200.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:47 schreef Confetti het volgende:
Shadow al 2,800 nu![]()
Geduld wordt beloond.
PS3?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:47 schreef Confetti het volgende:
Shadow al 2,800 nu![]()
Geduld wordt beloond.
Ik ga hem naar beneden pricefixen voor maar 300 coins.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Op de PS3 zijn ze zeker nog 650 coins
Damnquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem voorlopig worden. Als Eriksen nu ook matig blijft presteren dan komt Nasri erbij.
ik vind nasri de fijnste CAM uit BPL. Daarna komt bij mij Santi Carzorla. Ozil was echt zeeer matigquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem voorlopig worden. Als Eriksen nu ook matig blijft presteren dan komt Nasri erbij.
Oke manquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik vind nasri de fijnste CAM uit BPL. Daarna komt bij mij Santi Carzorla. Ozil was echt zeeer matig
Ik ga die variant van 433 vanavond (hopelijk) ook proberen. 433(4) > 433(2)quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Özil in FIFA heb ik nooit echt fijn gevonden, Linkspoten in de as van het veld doen het bij mij sowieso zelden goed..Duarte is een van de weinigen. Met die 2* weak foot valt hij direct al af voor mij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik vind nasri de fijnste CAM uit BPL. Daarna komt bij mij Santi Carzorla. Ozil was echt zeeer matig
fijn voor de freekicks. maar daarin is carzorla nog fijnerquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Özil in FIFA heb ik nooit echt fijn gevonden, Linkspoten in de as van het veld doen het bij mij sowieso zelden goed..Duarte is een van de weinigen. Met die 2* weak foot valt hij direct al af voor mij.
Nasri was vorig jaar wel al heel chill...enige wat me, naast zijn hoofd en IRL karakter, tegenstaat zijn die H/L workrates. Op CM met 3 spitsen ervoor is dat wellicht niet ideaal, maar dat moet ik nog even uitvinden.
Dit is 433(3)quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga die variant van 433 vanavond (hopelijk) ook proberen. 433(4) > 433(2)
Oke manquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik zal niet meer reageren op jou, dat werkt toch het beste tegen het soort zoals jij ?
Ja dat weet ik. 433 (4) > 433(2). Als jij gelijk hebt is 433(3)>433(4).quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is 433(3)
In het begin vond ik (4) echt fijn, maar hoe beter en vervelender de tegenstand werd, hoe kutter het speelde. Had eigenlijk alleen de lasten en niet de baten van de aanvallende formatie, want voorin was er toch geen ruimte. Nu heb ik voor mijn gevoel echt veel meer controle over het middenveld..blijkbaar zijn 2 CDM's gewoon onmisbaar tegenwoordig.
Oh zo ja, ik las het verkeerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. 433 (4) > 433(2). Als jij gelijk hebt is 433(3)>433(4).
Variant 2 was niet zwak maar het liep echt kut. Misschien kwam dat ook door de combinatie van middenvelders
geconstateerd dat het ziekenhuis aids isquote:
epicdudequote:
dat is niet het enige wat je moet zoekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:08 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
gezocht nieuwe CM's en RM
Wat zoek je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:08 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
gezocht nieuwe CM's en RM
jazeker ik vond het wel tofquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ouwe baas, gaan we vandaag nog wat mensen rapen 2v2?
wantquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is niet het enige wat je moet zoeken
Allicht, kijken dan wel ffquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jazeker ik vond het wel tofNa het eten, tegen een uur of negen denk ik?
snelle passersquote:
wantquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is niet het enige wat je moet zoeken
misschien kunnen we een keertje tegen elkaarquote:
snelle dribbelaarsquote:
middenveld is kut jaquote:
Dit vind ik dus een heel goed planquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
misschien kunnen we een keertje tegen elkaar
ik heb alleen geen vrienden
maar ik ga wel met kevin tegen thadje en jou anders, roffa vs eindje
jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit vind ik dus een heel goed plan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga alles engels makenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt een gigantisch baggerteam met slechte chem afgeleverd.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
jaik wist wat er in de spoiler stond voordat ik hem opendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
jaKevin was gisteren beter dan mij bij 2v2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speelde echt dramatisch
Leek wel de eredivisie.
als je die spelers verkoopt die er niet in passen kan je zo het hele team afmaken met engelse spelers hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ga alles engels makenzoveel muntjes heb ik nog niet
dat ligt eraan hoe moeilijk de vraag isquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:11 schreef Kamikazie het volgende:
Wie weet er hier veel van boekhouden etc?
Ik probeer je alleen maar te stimuleren om beter te worden en onder mijn begeleiding gaat dat zeker lukken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wist wat er in de spoiler stond voordat ik hem opende
Teveel met silvers gespeeld zeker?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kevin was gisteren beter dan mij bij 2v2
Ik speelde echt dramatisch
Leek wel de eredivisie.
Dan verkoop je Young haal je Jarvis en met de rest van de coins koop je BPL spelersquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ga alles engels makenzoveel muntjes heb ik nog niet
wat zou je als middenveld kiezen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je die spelers verkoopt die er niet in passen kan je zo het hele team afmaken met engelse spelers hoor
Ja daar wordt je echt slecht van dat zie je ook bij DS2 terug.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik probeer je alleen maar te stimuleren om beter te worden en onder mijn begeleiding gaat dat zeker lukken.
[..]
Teveel met silvers gespeeld zeker?
ik zou gewoon een goedkoop BPL team er van makenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat zou je als middenveld kiezen?
luister nooit naar dudeweiser. goedkoop serie A team. veel beter.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou gewoon een goedkoop BPL team er van maken
FCsuarez vs dudeweiser !!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
luister nooit naar dudeweiser. goedkoop serie A team. veel beter.
anders een leuke hybrid of landen team. wat is het budget?
he sukkeltje zo praat je niet over kevinhoquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Da's niet verkeerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die eet ik vanavond met lekker veel ui en wortelstamppot
Je controller is vettig.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:26 schreef Jongentje. het volgende:
elke keer als ik een nieuw team bouw speelt het hooguit 2 dagen lekker en daarna komen de passes etc niet meer aan, wat is dat toch voor bullshit
spelers hebben maar 90 zuivere LB+Y passes daarna worden ze onzuiver. daarom altijd clean players kopen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:26 schreef Jongentje. het volgende:
elke keer als ik een nieuw team bouw speelt het hooguit 2 dagen lekker en daarna komen de passes etc niet meer aan, wat is dat toch voor bullshit
Sommige mensen zijn zo snel op de tenen getraptquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hou je bek kut vent. Ik neuk je de moeder
nee jij dan dikkequote:Op maandag 14 oktober 2013 18:29 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo snel op de tenen getrapt
Eindelijk gestopt met worstenbroodjes eten en dan gaat hij meteen iedereen dik noemen....tsssquote:
Ik heb er gewoon 3 in de oven liggen nu hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eindelijk gestopt met worstenbroodjes eten en dan gaat hij meteen iedereen dik noemen....tsss
BPL leek me makkelijker omdat hij al een aantal BPL spelers heeftquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Lekker man! haha dat nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon 3 in de oven liggen nu hoor
Was gewoon een tip van Joey.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:29 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo snel op de tenen getrapt
Fuck je moeder hoer grote klootzakquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:32 schreef Grandesco het volgende:
Krijg net een bericht van een fransman die ik 5-1 inmaak... iemand weet wat dit betekent:
Nique ta grosse pute de mere batard
je bent een grote hoerenzoon bastaard ofzoquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:32 schreef Grandesco het volgende:
Krijg net een bericht van een fransman die ik 5-1 inmaak... iemand weet wat dit betekent:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:36 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Fuck je moeder hoer grote klootzak
quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:32 schreef Grandesco het volgende:
quote:
Neuk je dikke hoeren moeder bastaard.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:32 schreef Grandesco het volgende:
Iets met grote negers die jij waarschijnlijk in je team hebt. gr grquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:32 schreef Grandesco het volgende:
J B G Squote:Op maandag 14 oktober 2013 18:52 schreef Jongentje. het volgende:
Ben weer op weg naar het kampioenschap en mag dan natuurlijk niet meer winnen in de resterende wedstrijden. Het is te opvallend
nee economie. maar dat antwoord was goed had een 10quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Is dat een quiz van International Business?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jbgg?quote:
Welk team van spakenburg speel je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Op zo'n moment weet je dat het tijd is om te stoppen,
LEIDUH LEIDUH LEIDUHquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef DePresident. het volgende:
Enkeltje naar huis dik 2,5uur mee bezig geweest. Vanaf Utrecht centraal naar Schiphol en toen met de bus richting Leiden.
Iets in spoiler posten en het dan herhalen buiten spoilertagsquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
niemand die het fucking vet vindt dat Abraham en Eugene in de serie komen?
Dit ja, sukk0l.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets in spoiler posten en het dan herhalen buiten spoilertags
Niet dat het mij iets boeit, maar toch
ja als niemand reageert ga ik ervanuit dat iedereen te lui is om te klikkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iets in spoiler posten en het dan herhalen buiten spoilertags
Niet dat het mij iets boeit, maar toch
ik wist toch al wat er zou staanquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja als niemand reageert ga ik ervanuit dat iedereen te lui is om te klikken
Waarom dat dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef DePresident. het volgende:
Enkeltje naar huis dik 2,5uur mee bezig geweest. Vanaf Utrecht centraal naar Schiphol en toen met de bus richting Leiden.
welke spoilersquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:20 schreef Jorwol het volgende:
Opdonderen met die spoilers bitte, ik ben pas over dik een uur thuis waarna ik pas kan kijken
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:20 schreef Jorwol het volgende:
Opdonderen met die spoilers bitte, ik ben pas over dik een uur thuis waarna ik pas kan kijken
Wat de neuk...ik heb nu iets van 10 packs geopend en het was allemaal zaad...en hier trekken ze ff vidic uit gratis gold packquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
Gratis pakje van de week:
[ afbeelding ]
Vorige week had ik Busquets uit mijn gratis pakjequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:24 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Wat de neuk...ik heb nu iets van 10 packs geopend en het was allemaal zaad...en hier trekken ze ff vidic uit gratis gold pack
Daar zat hij in...quote:
Goed dat je t zegtquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
Gratis pakje van de week:
[ afbeelding ]
Alsof dat wil zeggen dat je tegenstander ook goed is..Kan je beter gewoon normaal spelen ipv dat antivoetbal..als je beter bent win je toch wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:33 schreef Downstar het volgende:
Nog 2 punten nodig hebben om te promoveren, en dan het team van je tegenstander zien met
o.a
Neymar
Benzema
iniesta
David villa
Di maria
pepe
Pique
Sergio Ramos
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
teringlijer, wat een team..
Dus dan maar eerste helft enorm verdedigend spelen, en 2de helft toch maar op de aanval gegaan
en dan in de 80ste minuut even met gomez scoren.. en met 1-0 winnen xD![]()
![]()
![]()
Had van mij echt niet gehoeven eigenlijk. Heb liever gewoon de normale spelers alleen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:36 schreef Kiid het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar die Legend cards. Dat is de enige reden waarom ik nog wel uit kijk naar die Xbox One
Hij en RvN dan als ik een Xbox zou hebbenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had van mij echt niet gehoeven eigenlijk. Heb liever gewoon de normale spelers alleen.
Maar als puntje bij paaltje komt straks wil ik toch wel een Bergkamp
Mwah, mij lijkt het ergens wel erg leuk. Wel jammer dat er geen Zidane/Ronaldo ofzo bij zit. Wat zou je lekkere teams kunnen maken met die tweequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had van mij echt niet gehoeven eigenlijk. Heb liever gewoon de normale spelers alleen.
Maar als puntje bij paaltje komt straks wil ik toch wel een Bergkamp
hoe duur is zijn IF ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef Maver24 het volgende:
IF Totti is baas, heb hem in 4231(2) team op de CAM. wat een speler zeg
Kan je al spelen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef Maver24 het volgende:
Gelukkig want ik vond het niet fijn jou zo te zien.quote:
Gaf tie geen error?quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:47 schreef Maver24 het volgende:
Maiconquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is de beste Italiaanse/seria a rechtsback? Heb nu Maicon, maar dat is niet echt wat.
Konko is konkogoedquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is de beste Italiaanse/seria a rechtsback? Heb nu Maicon, maar dat is niet echt wat.
Serie Aquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
De Sciglio.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:56 schreef nickhguitar het volgende:
Op een of andere manier typ ik ook vaak onbewust Seria, wss door hoe het in je hoofd klinkt. Heb het dan eigenlijk wel altijd door en verbeter hetquote:
Zie het nu, dacht dat ie van Schiphol naar Utrecht was gegaan en dan met de busquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar zat hij in...
maar waarschijnlijk seinstoring tussen utrecht en alphen ofzo, daar is altijd storing. Vanochtend bijna te laat bij tentamen door dat mooie station.
gelukkig speelt willems volgend jaar bij milanquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Roypsv het volgende:
wat een kutzooi waarom is er geen beter LB in de serie a als Constant
Als je hier vaker kwam nam ik de vraag misschien serieus.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:04 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Welk team van spakenburg speel je?
Radu is beter.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:09 schreef Roypsv het volgende:
wat een kutzooi waarom is er geen beter LB in de serie a als Constant
Konkoquote:
www.filmcow.com werkt niet zo goed als wefutplaatjequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee hallon![]()
Ik ben ontzettend aan het maveren, welk team zal ik maken?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het liefst heb ik Diego Costa, Cazorla Ben Arfa en Kaboul maar dat gaat dus niet
Nee maar dat filmcowteam vind ik zo mooiquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
www.filmcow.com werkt niet zo goed als wefutplaatje
2e team vind ik wel toffer eigenlijk. Je kan ze allebei zo omzetten naar het andere team als het niet bevalt, dat is wel handigquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar dat filmcowteam vind ik zo mooi
Hij kan met Koke veel beter 4-1-2-1-2 spelen...quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2e team vind ik wel toffer eigenlijk. Je kan ze allebei zo omzetten naar het andere team als het niet bevalt, dat is wel handig
Ja dat is idd het voordeelquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2e team vind ik wel toffer eigenlijk. Je kan ze allebei zo omzetten naar het andere team als het niet bevalt, dat is wel handig
stream ?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
Jong Twente en vooral Mokhtar spelen Dordt helemaal zoek zeg..geniale goal nu van Mokhtar
Zit op Fox te kijken.quote:
Waren maar tijdelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:20 schreef Principia het volgende:
Waar zijn de Daily Gifts gebleven? :p
al een paar dagen wegquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:20 schreef Principia het volgende:
Waar zijn de Daily Gifts gebleven? :p
WOW!quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:22 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/1249637/
english madness
Mijn emoties toen ik Sterling op cm zag staanquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:22 schreef cherrycoke het volgende:
english madness
Welke net is dat op UPCquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Jong Twente - dordt is ook op het open net van FOX zie ik..voor de liefhebber
wow nicequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:22 schreef cherrycoke het volgende:
english madness
En Ferdinand valt een beetje buiten de boot met zijn 53 pace.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn emoties toen ik Sterling op cm zag staan![]()
![]()
![]()
![]()
Godver wat een kutteamquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:22 schreef cherrycoke het volgende:
english madness
Ik heb geen UPC, maar bij Ziggo is het 11.quote:
Sterling op CM jatoggggquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:22 schreef cherrycoke het volgende:
english madness
Ja misschien kan Bent daar staan? Of toch Richards/Walkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En Ferdinand valt een beetje buiten de boot met zijn 53 pace.
jaja een wingerquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mijn emoties toen ik Sterling op cm zag staan![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de extreme liefhebbers, haha wat een sfeer daar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:23 schreef Tim86 het volgende:
Jong Twente - dordt is ook op het open net van FOX zie ik..voor de liefhebber
Agbonlahor natuurlijk.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja misschien kan Bent daar staan? Of toch Richards/Walker
Echt hopeloos jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:25 schreef Principia het volgende:
[..]
Voor de extreme liefhebbers, haha wat een sfeer daar.
dat is trouwens een goedequote:Op maandag 14 oktober 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
ok okquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Holy fuck die stats van Sterling zijn nog verschrikkelijk slecht ook. Dat wordt wat op CM!
Gewoon op de posities ook spelers zetten die daar horen. Dus gewoon een CDM/CM/CAM daar neet zetten (wel omvormen naar CM of 'm kopen in die positie)quote:
Lekker lang welquote:
Gaat goedquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lekker lang wel![]()
Hoe is het met Timmina?
Tofquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gaat goedLekker rustig de laatste tijd en ze begint nu op dingen te reageren dus dat is ook leuk
en hoe is het met jou?
Oeh is het serieus met jou en je vriendin?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
TofLijkt me echt mooi
Duurt voor mij alleen nog een paar jaartjes (als er niets misgaat
)
ToppieAlleen woensdag tentamen dus nu aan het Soggen
Ik had echt wel wat meer verwacht van die jeugdteamsquote:
Haha ja, maar nog niet aan de kindjes hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oeh is het serieus met jou en je vriendin?
Dus lekker een beetje aan het trekken en futten?
Oh is Kamikazie in de buurt dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha ja, maar nog niet aan de kindjes hoor
Nee nu even futten en handelen en dan me vanavond nog even laten trekken enzo
het is wel een beestquote:
Ja die komt eraanquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh is Kamikazie in de buurt dan?
In de beloftencompetitie zie je ook altijd dat die teams die iedere week een andere samenstelling hebben ondermaats presteren en hier is het niet anders. Leuk en aardig dat er vaak een paar gasten bijkomen die te goed zijn voor de Juup, maar die zijn vaak minder gemotiveerd in dit soort potjes en er is gewoon geen ingespeeld team..werkt voor geen meter. En dan die sfeerloze stadions erbijquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik had echt wel wat meer verwacht van die jeugdteamsWat een armoe toch
Is de bijstand weer gestort ja?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:35 schreef Roypsv het volgende:
Om 22:00 even voor 7300 fifa punten paketten kopen :p
Nooit. De wedstrijd zelf figureert slechts als Sierd commentaar geeftquote:
haha mo'tje toch zou jij alles van moeten weten ouwe uitkeringtrekkerquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is de bijstand weer gestort ja?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die peruviaan, uit lima. die mevrouw, die weldoenster uit lima bla bla blaquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nooit. De wedstrijd zelf figureert slechts als Sierd commentaar geeft
Dat vind ik juist helemaal niet leuk. Het beste was geweest als het juist wel al die jeugdspelers waren en die een vast team hadden voor een seizoen daar. Maar omdat de a selectie belangrijker is worden de beste bij blessures meteen daarbij genomen en bij blessures van a selectie leden worden die gebracht via dat team. Is gewoon geen basis voor fatsoenlijke resultaten, behalve als de jeugd echt een surplus aan kwaliteit heeft maar dat is ook niet zoquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de beloftencompetitie zie je ook altijd dat die teams die iedere week een andere samenstelling hebben ondermaats presteren en hier is het niet anders. Leuk en aardig dat er vaak een paar gasten bijkomen die te goed zijn voor de Juup, maar die zijn vaak minder gemotiveerd in dit soort potjes en er is gewoon geen ingespeeld team..werkt voor geen meter. En dan die sfeerloze stadions erbij
quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
haha mo'tje toch zou jij alles van moeten weten ouwe uitkeringtrekker
walker /richards allebei RBquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben je met iemand in de war of wat is dit?quote:
ja dacht dat dat je stylo was, smalling danquote:
met poker misschienquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je met iemand in de war of wat is dit?
inbe4: jullie mamquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben je met iemand in de war of wat is dit?
Hoezo ?quote:
Verkapte kijkmijveelperfectevoorzettengeven post.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Candreva deze Fifa is nog geweldiger dan vorige Fut. Wat een koning.
40 assists in 36 wedstrijden
Nee gewoon Candreva is een koning postquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Verkapte kijkmijveelperfectevoorzettengeven post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |