SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
maver is de man met de hamer tegen gekomenquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef WezepAFCA het volgende:
Net terug uit de sportschool. Is Maver al weer rustig? (Zijn de problemen al gefixt)
Er waren geen problemen bij mijquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:37 schreef WezepAFCA het volgende:
Net terug uit de sportschool. Is Maver al weer rustig? (Zijn de problemen al gefixt)
Lukakuquote:
Kunnen vinden? Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
stillig hier mannen![]()
iemand al de TOTW predictions kunnen vinden ?
Ik neuk je de moeder!quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:23 schreef jackson het volgende:
Ik zie nu de ondertitel van NZT.... Ik heb er ook over zitten twijfelen. Is van die idioot die even wat wilde zeggen op lerarendag toch bij PowNews. Ik piste zowat in mijn broek van het lachen (zittend ja)
kan meestal echt geen fuck vinden op de ea forum. dus doe ook de moeite maar niet om te zoeken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kunnen vinden? Zo moeilijk is het niet hoor![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2638176.page
Sanchez gaat maar voor 4k hoorquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan meestal echt geen fuck vinden op de ea forum. dus doe ook de moeite maar niet om te zoeken.
maar het is inmiddels toch al te laat om inkopen te doen. morgen maar even in de gaten houden
In alle 3 die prediction squads zit Glushakov, zou een welkome versterking zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kunnen vinden? Zo moeilijk is het niet hoor![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2638176.page
quote:
Niemand geeft een neukquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In alle 3 die prediction squads zit Glushakov, zou een welkome versterking zijn.
Kut voor niemand dan.quote:
We weten onder hand wel dat je te arm bent om een fatsoenlijk team te maken en dat je daarom maar bezig blijft met die Russen. Dat hoef je geen 20 keer per dag meer te melden.quote:
ok Phteven.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We weten onder hand wel dat je te arm bent om een fatsoenlijk team te maken en dat je daarom maar bezig blijft met die Russen. Dat hoef je geen 20 keer per dag meer te melden.
daar staan er dan ook 675 van op de marktquote:
hahaquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef Maver24 het volgende:
op het eerste ogenblik kan ik weer potjes spelen. geen vastloper meer gehad na de wedstrijd, een foutmelding dus. ik ben ook echt een oen ook online. sta ik 3-0 voor in 80e minuut. echt ineens loopt het voor geen meter meer en hij scoort 3x in 10minuten tijd en 2x in de 90e minuut. ging helemaal nergens over
Speel je normaal offline dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef Maver24 het volgende:
op het eerste ogenblik kan ik weer potjes spelen. geen vastloper meer gehad na de wedstrijd, een foutmelding dus. ik ben ook echt een oen ook online. sta ik 3-0 voor in 80e minuut. echt ineens loopt het voor geen meter meer en hij scoort 3x in 10minuten tijd en 2x in de 90e minuut. ging helemaal nergens over
jbgeoquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:13 schreef Maver24 het volgende:
Zeker fijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fijn dat we elkaar begrijpen
Gr gr
Was maar weer matig anders. Die nieuwe alcoholistquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zeker fijn.
Maar niet zo fijn als deze episode van TWD, was een leuke Season-opener.
Ja, die verpestte het wel een beetje...quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was maar weer matig anders. Die nieuwe alcoholist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, die verpestte het wel een beetje...Dat dak ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHA!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/26/alessandro-del-piero/
Die 1e comment en dan die reactie er op.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:18 schreef TBakkert het volgende:
http://www.futhead.com/14/players/26/alessandro-del-piero/
Die 1e comment en dan die reactie er op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Mooiboyquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Alovenac het volgende:
Titel in divisie 7 uiteindelijk vlekkeloos gehaald. Begon met 2 nederlagen met BPL team, toen Serie A in gebruik genomen en 6 overwinningen achter elkaar (pure dominatie). Laatste 3 hield de tegenstander het niet eens een hele wedstrijd vol.
restecpquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:27 schreef Alovenac het volgende:
Titel in divisie 7 uiteindelijk vlekkeloos gehaald. Begon met 2 nederlagen met BPL team, toen Serie A in gebruik genomen en 6 overwinningen achter elkaar (pure dominatie). Laatste 3 hield de tegenstander het niet eens een hele wedstrijd vol.
Handanovicquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:33 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand een aanrader als serie a keeper?
buffonquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:33 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand een aanrader als serie a keeper?
Rik de conducteur komt met de banhammerquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:44 schreef wonton het volgende:
Trein een halfuur vetraging en 2e klas zit vol. Dus ben gewoon eerste klas gaan zitten.
holdonbadass.jpg
Ik zal mijn 640 shadow kaarten ook maar dumpen voor 1200.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:47 schreef Confetti het volgende:
Shadow al 2,800 nu![]()
Geduld wordt beloond.
PS3?quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:47 schreef Confetti het volgende:
Shadow al 2,800 nu![]()
Geduld wordt beloond.
Ik ga hem naar beneden pricefixen voor maar 300 coins.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Op de PS3 zijn ze zeker nog 650 coins
Damnquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem voorlopig worden. Als Eriksen nu ook matig blijft presteren dan komt Nasri erbij.
ik vind nasri de fijnste CAM uit BPL. Daarna komt bij mij Santi Carzorla. Ozil was echt zeeer matigquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem voorlopig worden. Als Eriksen nu ook matig blijft presteren dan komt Nasri erbij.
Oke manquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik vind nasri de fijnste CAM uit BPL. Daarna komt bij mij Santi Carzorla. Ozil was echt zeeer matig
Ik ga die variant van 433 vanavond (hopelijk) ook proberen. 433(4) > 433(2)quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Özil in FIFA heb ik nooit echt fijn gevonden, Linkspoten in de as van het veld doen het bij mij sowieso zelden goed..Duarte is een van de weinigen. Met die 2* weak foot valt hij direct al af voor mij.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:56 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik vind nasri de fijnste CAM uit BPL. Daarna komt bij mij Santi Carzorla. Ozil was echt zeeer matig
fijn voor de freekicks. maar daarin is carzorla nog fijnerquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Özil in FIFA heb ik nooit echt fijn gevonden, Linkspoten in de as van het veld doen het bij mij sowieso zelden goed..Duarte is een van de weinigen. Met die 2* weak foot valt hij direct al af voor mij.
Nasri was vorig jaar wel al heel chill...enige wat me, naast zijn hoofd en IRL karakter, tegenstaat zijn die H/L workrates. Op CM met 3 spitsen ervoor is dat wellicht niet ideaal, maar dat moet ik nog even uitvinden.
Dit is 433(3)quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik ga die variant van 433 vanavond (hopelijk) ook proberen. 433(4) > 433(2)
Oke manquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik zal niet meer reageren op jou, dat werkt toch het beste tegen het soort zoals jij ?
Ja dat weet ik. 433 (4) > 433(2). Als jij gelijk hebt is 433(3)>433(4).quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is 433(3)
In het begin vond ik (4) echt fijn, maar hoe beter en vervelender de tegenstand werd, hoe kutter het speelde. Had eigenlijk alleen de lasten en niet de baten van de aanvallende formatie, want voorin was er toch geen ruimte. Nu heb ik voor mijn gevoel echt veel meer controle over het middenveld..blijkbaar zijn 2 CDM's gewoon onmisbaar tegenwoordig.
Oh zo ja, ik las het verkeerdquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. 433 (4) > 433(2). Als jij gelijk hebt is 433(3)>433(4).
Variant 2 was niet zwak maar het liep echt kut. Misschien kwam dat ook door de combinatie van middenvelders
geconstateerd dat het ziekenhuis aids isquote:
epicdudequote:
dat is niet het enige wat je moet zoekenquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:08 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
gezocht nieuwe CM's en RM
Wat zoek je?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:08 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
gezocht nieuwe CM's en RM
jazeker ik vond het wel tofquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ouwe baas, gaan we vandaag nog wat mensen rapen 2v2?
wantquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is niet het enige wat je moet zoeken
Allicht, kijken dan wel ffquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jazeker ik vond het wel tofNa het eten, tegen een uur of negen denk ik?
snelle passersquote:
wantquote:Op maandag 14 oktober 2013 18:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is niet het enige wat je moet zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |