quote:
Nee, hij zat aan de lader naast de bank en ik lag. Toen wou ik m'n tel pakken en ik vergat dat ie aan de lader lag, dus toen ging dat fout met die kabel en flikkerde die uit m'n handen boven m'n hoofd dus. Maar het deed echt verrekte pijn manquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
HEUUU MOOIE WOLKEN DIE SET IK OP INSTAGRAM *houd phone boven het hoofd
*BAF!
AUWWWWWW HUEHUEHEUHEEHUE ;E
OHHHHHUAHUAHAUHWUHUHAHAHAHAH!!!!!1 xD XDX XDquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Veer is niet Pools, maar polio![]()
:D
:D D!!111
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, hij zat aan de lader naast de bank en ik lag. Toen wou ik m'n tel pakken en ik vergat dat ie aan de lader lag, dus toen ging dat fout met die kabel en flikkerde die uit m'n handen boven m'n hoofd dus. Maar het deed echt verrekte pijn man
AHhaaahaha AHAHAHAHAH AAHA HA HAHAHAH AHAHAHA!!11!~~!~@!jalapeno~!!~~~quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
OHHHHHUAHUAHAUHWUHUHAHAHAHAH!!!!!1 xD XDX XD
Ja, zoietsquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n helm? En pak? Ik ben links trouwens
Omg... Waarom laten ze niet wat aan die tanden doen man?quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die wou ik net plakken
Deze heeft echt een eng hoofd
[ afbeelding ]
whiteshark
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:41 schreef Gridlok het volgende:
Heb altijd het idee dat intelligentie hyperbool staat aan looks.
Dan nog afzichtelijkquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg... Waarom laten ze niet wat aan die tanden doen man?
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die wou ik net plakken
Deze heeft echt een eng hoofd
[ afbeelding ]
whiteshark
Ja, dat was echt super leukquote:
Lul niet, je zou zijn nek neuken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gatver, nooit zo'n duidelijke foto van gezien.
Lekker zo'n zweetpak aan waar al honderden mensen je voor zijn geweest.quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat was echt super leuk![]()
Wel heel vermoeiend, je hebt 3 rondes, je moet de ander op de grond zien te krijgen en 10 sec daar zien te houden. Ik ging tegen m'n vriend en had wel gedacht dat ik iig 1 ronde kon winnen, maar ik maakte geen schijn van kans
![]()
quote:
Lijkt mij ook wel leuk iddquote:Op maandag 14 oktober 2013 16:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat was echt super leuk![]()
Wel heel vermoeiend, je hebt 3 rondes, je moet de ander op de grond zien te krijgen en 10 sec daar zien te houden. Ik ging tegen m'n vriend en had wel gedacht dat ik iig 1 ronde kon winnen, maar ik maakte geen schijn van kans
![]()
*halsquote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had je ook een weddenschap ofso met hem? moest je iets doen als je verloor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |