SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBL (Forum nick tussenhaakjes):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poll: welke crew kleur wil je?
• zwart
• blauw
• groen
• roze
• oranje
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
DNS: 8.8.8.8 8.8.4.4.If not now, then when.![]()
Het gaat om het verkopen terwijl er een limiet van 50.000 is.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
ja daaaag. Ik kan er niks aan doen dat er nu 3 Comets staan....
In de socialclub schijn je te kunnen zien welke auto's je voor wat hebt verkocht begreep ik (ik heb nog geen auto's verkocht). Dus dat soort data wordt gewoon bij gehouden.Dat is waar, leven kost geld... nahja, we zullen zien. Tot nu toe pas 2 avondjes met wat vrienden jobs gedaan. En dat was het wel een beetje.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Economie bedoel ik.
[..]
Yeah, of course, maar je wilt ook dikke getunede bakken, wapens en weet ik veel wat nog meer. Ga nog een paar keer dood etc. Het geld vloeit weg als water.
Rockstar heeft het in tweeën gesplitst om jouw argument. De meeste mensen zullen het geld van de eerste storting grotendeels al opgemaakt hebben voordat de tweede er komt.NIEUW: Foto's!![]()
JP doen nog eventjes niets. Als ze wat gaan doen hoop ik dat ze de Matchmaking stabiel krijgen want anders heb je er niet veel aan.![]()
Ik zie deze trouwens in de OP staan bij de features van Online:Wat kun je aan je huis aanpassen dan? Of komt dat nog?quote:- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
Wordt t net als SaintsRow2... dat je voor elk onderdeel van je huis een inrichting kunt kiezen?
NIEUW: Foto's!![]()
Ahja, vandaar. Online is echt ontzettend duur en je moet ook blijven grinden wil je riant spelen. Je ziet het vanzelf wel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het gaat om het verkopen terwijl er een limiet van 50.000 is.
In de socialclub schijn je te kunnen zien welke auto's je voor wat hebt verkocht begreep ik (ik heb nog geen auto's verkocht). Dus dat soort data wordt gewoon bij gehouden.
[..]
Dat is waar, leven kost geld... nahja, we zullen zien. Tot nu toe pas 2 avondjes met wat vrienden jobs gedaan. En dat was het wel een beetje.
If not now, then when.![]()
mijn 250.000 gaat op aan het appartment van 205.000
en de rest aan het verder upgraden van mijn auto's
de 2de 250.000
wordt gespendeerd aan auto + eventuele upgradesmee bekant vangde gin haas.![]()
inderdaad volgens mij kun je NOG niks aanpassen. buiten dat vind ik ook dat er veel te weinig huizen zijn , ik had de eerste dag al het duurste huis ?en nadat iedereen die 500k cadeau krijgt heeft IEDEREEN een luxe appartement wat is dan het nut ervan. hopelijk meer huizen met DLCquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:55 schreef Cryothic het volgende:
Ik zie deze trouwens in de OP staan bij de features van Online:
[..]
Wat kun je aan je huis aanpassen dan? Of komt dat nog?
Wordt t net als SaintsRow2... dat je voor elk onderdeel van je huis een inrichting kunt kiezen?![]()
tja, ik heb geen huis, geen garage en een standaard Rebel... en 110K op de bank.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ahja, vandaar. Online is echt ontzettend duur en je moet ook blijven grinden wil je riant spelen. Je ziet het vanzelf wel.
Afgezien van wat kleertjes heb ik nog weinig uitgegeven. En zelfs dat was overbodig aangezien ik op slippers in enkel een korte broek en een helm rond liep
Ik zou dus echt niet weten waar ik mijn geld aan moet uitgeven. Ja, een appartement en dan? Auto upgrades?![]()
![]()
ik wil een huis buiten de stad...quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:57 schreef tonic1 het volgende:
[..]
inderdaad volgens mij kun je NOG niks aanpassen. buiten dat vind ik ook dat er veel te weinig huizen zijn , ik had de eerste dag al het duurste huis ?en nadat iedereen die 500k cadeau krijgt heeft IEDEREEN een luxe appartement wat is dan het nut ervan. hopelijk meer huizen met DLC
ja, zodat je snel bent met races... waar custom cars altijd uit staat.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:59 schreef hoink581 het volgende:
Ik zou dus echt niet weten waar ik mijn geld aan moet uitgeven. Ja, een appartement en dan? Auto upgrades?
Al las ik zelfs dat 'custom cars' alleen maar visueel je auto toe laat, en niet de performance-mods. Maar dat kan ik niet bevestigen (met m'n standaard Rebel)
Wapens en daarna munitie, maar dat is ook het grote geld nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:59 schreef hoink581 het volgende:
Ik zou dus echt niet weten waar ik mijn geld aan moet uitgeven. Ja, een appartement en dan? Auto upgrades?
Vind het jammer van die 500k...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
precies ik zie in de hills honderden huizen staan die ik zou willen kopen, hoeveel kan ik er daadwerkelijk kopen ? nulquote:Op maandag 14 oktober 2013 11:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik wil een huis buiten de stad...![]()
Dat zou wel kut zijn. Ik heb tot nu toe nog maar 1 keer met mijn mooie rode Albany Sabre Turbo kunnen racen. Net Starsky en Hutch jonge!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, zodat je snel bent met races... waar custom cars altijd uit staat.
Al las ik zelfs dat 'custom cars' alleen maar visueel je auto toe laat, en niet de performance-mods. Maar dat kan ik niet bevestigen (met m'n standaard Rebel)
![]()
Klopt, de 1e 250k wil ik gaan gebruiken om het 4k appartement te gaan kopen.. die 2e storting zal een auto van worden gekocht.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Economie bedoel ik.
[..]
Yeah, of course, maar je wilt ook dikke getunede bakken, wapens en weet ik veel wat nog meer. Ga nog een paar keer dood etc. Het geld vloeit weg als water.
Rockstar heeft het in tweeën gesplitst om jouw argument. De meeste mensen zullen het geld van de eerste storting grotendeels al opgemaakt hebben voordat de tweede er komt.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Misschien was het placebo maar had wel echt het idee dat mn custom Gauntlet wat rapper was geworden na wat mods...quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, zodat je snel bent met races... waar custom cars altijd uit staat.
![]()
dan blijft mijn vraag hoe ze dat doen terwijl er een limiet is.. want ben ik dan de enige die een melding krijgt dat het niet kan!quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Het gaat om het verkopen terwijl er een limiet van 50.000 is.
In de socialclub schijn je te kunnen zien welke auto's je voor wat hebt verkocht begreep ik (ik heb nog geen auto's verkocht). Dus dat soort data wordt gewoon bij gehouden.![]()
tja, ik weet niet of de standaard versie van je custom car er ook tussen staat, anders kun je balkjes vergelijken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien was het placebo maar had wel echt het idee dat mn custom Gauntlet wat rapper was geworden na wat mods...Ik heb nog geen auto verkocht, en al helemaal geen dure, dus ik weet t nietquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
dan blijft mijn vraag hoe ze dat doen terwijl er een limiet is.. want ben ik dan de enige die een melding krijgt dat het niet kan!
Ik vind wapens ook behoorlijk duur. Dat is één keer aanschaffen en voor de rest ammo though, dus dat scheelt. Sticky bombs zijn ook duur, vooral als je ze gebruikt voor fun stuff.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:59 schreef hoink581 het volgende:
If not now, then when.![]()
Upgrades tellen mee bij raceswat zou anders het nut zijn van custom cars?
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Yep inderdaad. Alle Auto/weapon mods zijn behoorlijk duurder, als je sterft kost het geld, elke dag moet je de rekeningen betalen. Het kan soms een beetje grindy aanvoelen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ahja, vandaar. Online is echt ontzettend duur en je moet ook blijven grinden wil je riant spelen. Je ziet het vanzelf wel.
Ik heb er geen problemen mee, want er is genoeg te doen. Mensen die zeggen dat ze zich vervelen zijn meestal de mensen die 1 missie constant blijven doen. Die mensen krijgen snel geld en snel levels. En dan hebben ze alles en dan weten ze niet wat ze er mee moeten doen.
"Geniet van de reis, niet alleen de aankomst."
De missies die je van lester krijgt zijn gaaf. Maar niemand speelt ze omdat ze allemaal te druk zijn met races te farmen.![]()
wanneer komt die 500 duizend dan?
en wanneer gaat die ps store het doen, om die geld kaart te kunnen kopen.
heb namelijk nog 7 euro te goed er opstaan..Haha gay!![]()
Als t goed is wel, zal eens kijken vanavond.quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tja, ik weet niet of de standaard versie van je custom car er ook tussen staat, anders kun je balkjes vergelijken.
[..]
Ik heb nog geen auto verkocht, en al helemaal geen dure, dus ik weet t niet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: