quote:Chris Carpenter’s agent, Bob LaMonte, said the righthander will retire and “may have an opportunity to work for the Cardinals organization. Chris basically came back from five career-ending surgeries. I don’t think you’ll ever see anyone do that again. He had a sixth one and it was too many. He had a great career, a great human being.”
BoSox moet gewoon de ws pakkenquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:44 schreef maerk het volgende:
Ongekend die Ortiz, die is in Boston voor altijd een legende, op hoeveel belangrijke momenten stond hij er wel niet? Ik hoop nog steeds vurig op BoSox - Dodgers in de WS.
Hoe knap ik het ook vind van Detroit en St.Louis, het zou wat zou zijn.
Ben je voor de tigers danquote:Op maandag 14 oktober 2013 22:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Die grandslam van ortiz ik vond dat echt zon kut moment
Aah oke. Ik ben al een jaar of 11 a 12 voor BoSox, al volg ik MLB pas een paar jaar actief.quote:
Hopelijk heeft Verlander er meer last vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:47 schreef The_Playmaker het volgende:
Power outage in Detroit. Lekker zo'n delay voor de starting pitchers.
Haha idd. Maar ik kan gelukkig ook erg genieten van goede pitcher duels.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:32 schreef emokid het volgende:
Je 'hoort' gewoon de echo's van mensen die nu thuis voor hun tv roepen:"Bring back steroids!".
Toch hadden ze meer hits dan de BoSox.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:30 schreef emokid het volgende:
En alle Tigers knuppels gaan weer in standby modus. Niemand die meer dan Verlander baalt in dat team nu.
Dat klopt inderdaad.. maar in 4 van de laatste 6 starts van Verlander zijn de Tigers ge-shutout.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch hadden ze meer hits dan de BoSox.
Het erge is nog dat ze 3-1 voorstaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 03:03 schreef emokid het volgende:
Cardinals Complain About Dodgers' "Mickey Mouse" Celebrations Wat godverdomme triest dit. Wat zijn baseball players ook een stelletje wijven.
In deze serie Boston is batting .133, ook niet best. Paar donderse clutch hits natuurlijk maar het zegt veel over de pitching in het algemeen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch hadden ze meer hits dan de BoSox.
Ik vond het juist vermakelijk dat iemand triomfantelijk met zijn handen in de lucht op het thuishonk staat en ook nog eens met stoer batflipje denkt dat hij een een HR geslagen heeft.....en dan na 5 seconden in de gaten heeft dat het dus geen HR is. Het zou voor mij helemaal compleet zijn als die bal gevangen was of als hij uitgegooid werd op het 3de honk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 03:03 schreef emokid het volgende:
Cardinals Complain About Dodgers' "Mickey Mouse" Celebrations Wat godverdomme triest dit. Wat zijn baseball players ook een stelletje wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |