Ik dacht dat jij wel iets met groen zou hebben, gezien je UIquote:Op maandag 14 oktober 2013 04:38 schreef Plasticzakje het volgende:
fack, die kleur
dit heb ik tot nu toe
ruylig mall6 tcfic____!
Ik spreek je op 3 plekken tegelijkertijdquote:Op maandag 14 oktober 2013 04:51 schreef Plasticzakje het volgende:
Verbaast je zeker niet dat die door n ander voor me gemaakt is of wel?
Slapen is voor apen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 05:11 schreef Plasticzakje het volgende:
moet een makkie zijn voor je deze
[ afbeelding ]
Het is bijna wintertijd.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:50 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
kan gewoon niet lelijker schrijven met de muis
Kun je mijn laatste tekening ontcijferen?quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:50 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
kan gewoon niet lelijker schrijven met de muis
Het is stervenskoud hierquote:Op maandag 14 oktober 2013 12:44 schreef Vluuks het volgende:
Jezus die kleuren op de vorige pagina. Groen en blauw allemachtig. Mn ogen haha. :'D
Die andere is het is bijna 2014 ja.
[ afbeelding ]
Moest het wel echt opzettelijk lelijk maken, haha.
Fijn, nou heb je hem niet gereekst, maar heb je wel persé deze opgeëist in plaats van mijne die wel was gereekst, en die ik zelf was begonnen als originele TS. Nou is het op de goede manier geopende topic dicht, en nu is vanuit hier niet terug te linken naar deel 1 van het topic.quote:Op maandag 14 oktober 2013 03:58 schreef Plasticzakje het volgende:
Titel spreekt voor zich.
Schrijf met je muis of touchpad van je laptop een tekst in paint en post die hier.
Het moet een echte tekst zijn, en hoe moeilijker hoe beter.
Teksten uitsluitend Nederlands
deel 2.
huilenquote:Op maandag 14 oktober 2013 13:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Fijn, nou heb je hem niet gereekst, maar heb je wel persé deze opgeëist in plaats van mijne die wel was gereekst, en die ik zelf was begonnen als originele TS. Nou is het op de goede manier geopende topic dicht, en nu is vanuit hier niet terug te linken naar deel 1 van het topic.
Lekker stom en eigenwijs.
No problem.quote:
Bananen zijn niet…quote:
quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bananen zijn niet BLAUW, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |