Misschien moet hij een fluwelen revolutie starten op afstand zonder dat hij er zelf bij betrokken raakt zodat hij nog steeds op een afstandje kan blijven kankerenquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat waterreus goed gaat lopen kankeren op het nieuwe beleid bij PSV
Voor de nonchalante lookquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met zijn straight out of bed gel.
Props voor Zwole danquote:
Zou het beter doen bij AZ denk ikquote:
Afmaken. Maher. Kansen. Ik proef racismequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Sunri5e het volgende:
Ronald de Boer![]()
Ja 21,5 en 22 is een groot verschil. Zelfs opperjood Jack ging er tegenin dat het verschil niet zo groot is. Reactie Ronald: "ja maar het gaat ook om het afmaken"
Jaja
Netjes.quote:
Wegmisbruikers.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar heeft hij wel een hoofd voor?
dat was een algemene uitleg, niet specifiek voor ajax - twente.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Sunri5e het volgende:
Ronald de Boer![]()
Ja 21,5 en 22 is een groot verschil. Zelfs opperjood Jack ging er tegenin dat het verschil niet zo groot is. Reactie Ronald: "ja maar het gaat ook om het afmaken"
Jaja
Bijna dezelfde stats als Eriksen dit jaar.quote:
Ik vind hem altijd een stuk duidelijker dan zijn broertje. Maar dat zegt ook genoegquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:30 schreef _NZT_ het volgende:
Als Ronald de boer begint met praten heb ik geen flauw idee waar hij heen wilt....en Ronald zelf ook niet volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |