SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
hij lijkt me echt heel matig en hij is duur omdat hij van Chelsea is en gehyped wordtquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:54 schreef DuTank het volgende:
Hoe is Piazon dan? Niemand reageerde op mijn post
Heb nu Duarte.
2 v 2 doen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:55 schreef Kamikazie het volgende:
Litmanen sprak VDm nog wel eens die kan dit bevestigen of ontkrachten.
tijd om de poort te vervangen voor een deurquote:
Komt wel goed.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:54 schreef ThadCastle het volgende:
Kut Pelle wel lapo maar niet openen he poepitaliaan
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik voel me verraden, vervangen.. door nota bene kevin
![]()
Kan wel eens polsen de volgende keer als hij online is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:55 schreef Kamikazie het volgende:
Litmanen sprak VDm nog wel eens die kan dit bevestigen of ontkrachten.
je stond toch al ergens onderaanquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja wat dit verneukt wel mijn reputatie in dit topic
quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:06 schreef Chase_Utley het volgende:
DutchSL, behalve Toni, Jorginho en Sala kan ook nog Jussie, Diabate en Traore van Bordeaux.
Hoi Thorben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
tsja er staan maar 4 mensen onder je he
onder tbakkert, sb, djeetje, gje en roy
thx xxquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
hou je bek man zweinquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gelukkig vergeten jullie mij nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Anders nog Yuri, Saul en Javi Lara van SD Ponferradina, die linken ook goed met je CDM, CB en RB. Maar zijn wel minder.quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan inderdaad en Jussie lijkt me wel goed. De beste optie tot dusver, maar ik puzzel nog even verder
quote:
Punt is juist voor het hybrid idee dat ik niet verder wil met Spanjaarden of Brazilianen (behalve de ene noodzakelijke), anders is het niet zo moeilijk (gewoon drie goede spelers uit de Braziliaanse competitie en klaar).quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Anders nog Yuri, Saul en Javi Lara van SD Ponferradina, die linken ook goed met je CB en RB. Maar zijn wel minder.
Maaaakt niet uitquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
nou dat ging nog niet heel soepel mathijs. FIFA 14 is nog best wennen
March of sadness?!quote:Op zondag 13 oktober 2013 23:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
zie je wel bij de march of sadness als psv weer speelt BOERUH
Komt wel goed. Even wennen iddquote:Op zondag 13 oktober 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
nou dat ging nog niet heel soepel mathijs. FIFA 14 is nog best wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |