Had die Field Jacket al gezien, mooi jasje alleen ik wil er eentje met Goggles.quote:Op maandag 11 november 2013 18:33 schreef Eindhovendegekste040 het volgende:
Jassen zien er echt uit.
De staat van de cp jas is volgens mij niet de beste.
Er staat momenteel ook een mooie cp field jacket op mp.
Goeie ervaringen met de verkoper en in uitstekende staat de jas.
Mille is echt, Mussola ook. Maar serieus, voor ¤130?? If it's seem too good to be true, it is too good to be true...quote:Op maandag 11 november 2013 17:51 schreef PRSPCT het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Deze jas ga ik misschien ruilen tegen mijn Stone Island zomerjas, maar kan iemand mij vertellen of 'ie echt is?
Weet niet helemaal of ik het vertrouw (is pas een week lid, als je bij andere advertenties kijkt staat er een splinternieuwe Mussola Gommato voor 130,- te koop)
Heeft geen facebook, toen ik vroeg of ik kon ophalen zei ie dat 'ie dit weekend 2 weken weg was voor zijn werk, maar hij zou wel foto van pakketje en kopie van zijn identiteitskaart sturen.
Wil echt zo graag 'n CP, zit zwaar te twijfelen nu... Iemand hier niet nog iets liggen toevallig in maatje L/XL ?
Ik weet ook niet helemaal of ik het vertrouw... Ik heb echter wel zijn adres en hij stuurt nog een kopie van zijn id.quote:Op maandag 11 november 2013 19:30 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Mille is echt, Mussola ook. Maar serieus, voor ¤130?? If it's seem too good to be true, it is too good to be true...
Die gast wilt alleen versturen, dan weet ik genoeg... Echte pics, neppe verkoper!
Niet doen!quote:Op maandag 11 november 2013 17:51 schreef PRSPCT het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
Deze jas ga ik misschien ruilen tegen mijn Stone Island zomerjas, maar kan iemand mij vertellen of 'ie echt is?
Weet niet helemaal of ik het vertrouw (is pas een week lid, als je bij andere advertenties kijkt staat er een splinternieuwe Mussola Gommato voor 130,- te koop)
Heeft geen facebook, toen ik vroeg of ik kon ophalen zei ie dat 'ie dit weekend 2 weken weg was voor zijn werk, maar hij zou wel foto van pakketje en kopie van zijn identiteitskaart sturen.
Wil echt zo graag 'n CP, zit zwaar te twijfelen nu... Iemand hier niet nog iets liggen toevallig in maatje L/XL ?
ik pb je even!quote:Op maandag 11 november 2013 19:39 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Niet doen!
Ik heb laatst waarschijnlijk bij deze zelfde gozer gekocht, is een oplichter.
Als het wel dezelfde is kunnen we misschien bedenken hoe we hem kunnen pakken op een of andere manier...
1.88 en 100 kilo maar toch een L/XL, weet niet hoe het valt?quote:Op maandag 11 november 2013 20:07 schreef Modjopower het volgende:
Zijn hier ook mensen met maatje XXL in Stone Island trouwens? Ga m'n SI Shadow fieldjacket en mijn Camo Reflective verkopen.. maar als hier niemand met die maat is hoef ik ook geen foto's te droppen.
XXL all-in!!quote:Op maandag 11 november 2013 20:07 schreef Modjopower het volgende:
Zijn hier ook mensen met maatje XXL in Stone Island trouwens? Ga m'n SI Shadow fieldjacket en mijn Camo Reflective verkopen.. maar als hier niemand met die maat is hoef ik ook geen foto's te droppen.
Hier hetzelfde, zal graag foto's en prijzen zien.quote:
ja klopt! gemiddeld 10 ,15 euro dan de Engelse webshopsquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Is L&S niet overpriced bij Zalando?
Ik zou graag helpen!quote:Op maandag 11 november 2013 19:39 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Niet doen!
Ik heb laatst waarschijnlijk bij deze zelfde gozer gekocht, is een oplichter.
Als het wel dezelfde is kunnen we misschien bedenken hoe we hem kunnen pakken op een of andere manier...
Heb wel een adres, maar weet niet of het klopt.quote:
die snapt t niet helemaalquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:35 schreef Euroteller het volgende:
Had m'n CP Zomerjas verkocht aan iemand, vond die gene hem te koud voor de winter. Lijkt me vrij logisch dat die dan niet warm genoeg is voor de winter als het een zomerjas is..
Koop van jou jas kan nu niet doorgaan omdat ik m'n oude jas nu weer terug krijg, of hoef ik de jas niet terug te nemen? Aangezien de koper zijn geld terug wil.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:24 schreef curtazimo het volgende:
[..]
die snapt t niet helemaal![]()
Ps. Niet meer gehoord van je...
Niet verplicht, het is particuliere verkoop.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:34 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Koop van jou jas kan nu niet doorgaan omdat ik m'n oude jas nu weer terug krijg, of hoef ik de jas niet terug te nemen? Aangezien de koper zijn geld terug wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |