SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Ik heb een catalyst kaartje op Lee gegooid. Zijn pace is 80 maar voelt nu echt aan als 86quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:06 schreef Fuszy het volgende:
Een halve liter warme chocolademelk in een M&M's mok #hetleven
Bij Altidore voel ik ook de pace boost welquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:06 schreef wonton het volgende:
[..]
Ik heb een catalyst kaartje op Lee gegooid. Zijn pace is 80 maar voelt nu echt aan als 86
Het is gewoon een kut spel. Ik heb het idee dat ze het hebben afgeraffeld, en de focus vooral is gelegd op Fifa 14 next gen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:15 schreef Maver24 het volgende:
net een zooi potjes gespeeld tegen een maat van me, nou het sloeg echt werkelijk nergens op. Alle aannames waren kut, rare kolderieke klutsballen. Potjes in de regen is gewoon frustrerend tergend kut. Oneindig veel keren buitenspel staan doordat je spelers gewoon niet opletten of veels te laat reageren, veel erger dan in fifa13 het geval was. Maat van me is er maar mee gestopt met spelen want die kon het niet meer aanzien. Ik moet er maar gewoon om lachen maar het is wel echt slecht gesteld
Ik blijf het echt beter vinden dan de vorige fifa hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut spel. Ik heb het idee dat ze het hebben afgeraffeld, en de focus vooral is gelegd op Fifa 14 next gen.
Wanneer komt die nieuwe meuk uit?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is gewoon een kut spel. Ik heb het idee dat ze het hebben afgeraffeld, en de focus vooral is gelegd op Fifa 14 next gen.
ik zal het wel zien eind november, kan niet wachten om de next gen versie te spelen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik zal het wel zien eind november, kan niet wachten om de next gen versie te spelen.
Probeer H2H eens.quote:
Zal het zo wel proberen.quote:
EA levert jou een kutspel. En je kan niet wachten tot het vervolg van dit spel. Denk dat Kamikazie daar op doeltquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat dan ?
Ik kan eind november gewoon lekker fifa 14 next gen gaan spelen op me xbox one
Hebben ze weer wat extra geld om het product te verbeterenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
EA levert jou een kutspel. En je kan niet wachten tot het vervolg van dit spel. Denk dat Kamikazie daar op doelt
ik heb gewoon hoop dat die versie gewoon beter is dan de current gen fifa want deze current gen versie is wel degelijk niet echt heel top om het zo maar te zeggenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
EA levert jou een kutspel. En je kan niet wachten tot het vervolg van dit spel. Denk dat Kamikazie daar op doelt
Valse hoop geven ze jequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb gewoon hoop dat die versie gewoon beter is dan de current gen fifa want deze current gen versie is wel degelijk niet echt heel top om het zo maar te zeggen
Gelukkig heb ik geen vrienden dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik zal wel sterk in mijn schoenen moeten gaan staan als hier mensen met de next gen console aan de slag gaan, en vrienden ook zo'n ding gaan kopen
Eer dat het allemaal verkrijgbaar is dan zitten we al in 2014 denk ik. Xbox is nog later maar welke mongool koopt er nou een xboxquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik zal wel sterk in mijn schoenen moeten gaan staan als hier mensen met de next gen console aan de slag gaan, en vrienden ook zo'n ding gaan kopen
Waar haal jij je Xbox One dan?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat dan ?
Ik kan eind november gewoon lekker fifa 14 next gen gaan spelen op me xbox one
Zit ik op de Belg te kijken in de veronderstelling dat het live is, is de koers al lang afgelopenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:58 schreef Thorb het volgende:
Leuke finale Parijs-Tours voor de wielerfans
Maar hij gaat het niet halen
haha ohjee nu gaan we een PS4 - XB1 discussie krijgenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eer dat het allemaal verkrijgbaar is dan zitten we al in 2014 denk ik. Xbox is nog later maar welke mongool koopt er nou een xbox![]()
PS4 pre-orders zijn allemaal al weg dus duurt nog wel ff
Is er al een nieuwe TheDjeetjequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen vrienden dus daar hoef ik niet bang voor te zijn.
Hahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zit ik op de Belg te kijken in de veronderstelling dat het live is, is de koers al lang afgelopen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha ohjee nu gaan we een PS4 - XB1 discussie krijgen
De laatste discussie die ik daarover heb gelezen was nog in de zomervakantie dus ben benieuwd naar nieuwe inzichtenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha ohjee nu gaan we een PS4 - XB1 discussie krijgen
Nee had en heb het vandaag nogal druk met school en wil het denk ik in het engels doen dus dat kost wat meer tijdquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Is er al een nieuwe TheDjeetje![]()
en iemand nog een leuk idee voor een team met Iniesta Gotze en Mandzukic ?
Ik heb me er eigenlijk helemaal niet in verdieptquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
De laatste discussie die ik daarover heb gelezen was nog in de zomervakantie dus ben benieuwd naar nieuwe inzichten
quote:
720p downloaden johquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens een keer mee beginnen![]()
Ik leef echt nog in de middeleeuwen hi ha ho
Ah ok. Beter is dat ding dan ook in het Engels of Nederlands voor jequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
op de microsoft.de site heb ik em besteld. de day one editie met fifa 14 erbij
Jaquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:
Wel een top vriendin heeft hij, dat ze dat accepteertquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Samen met het feit dat hij er honderden euro's tegenaan gooit elk jaar weer, en hij het nog steeds een kutspel vindt
Als die het een beetje snel doet, stuur mij dan de link ff in DMquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké. Gelijk seizoen 5 er ook maar bij gepakt
Geen idee of de kwaliteit nu wel goed is, maar we zien het wel
Ik heb toevallig ook gisteren aflevering 1 gedownloadquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:31 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eens een keer mee beginnen![]()
Ik leef echt nog in de middeleeuwen hi ha ho
Nog niet, maar hij moet altijd opwarmenquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als die het een beetje snel doet, stuur mij dan de link ff in DM
Bij voorbaat dank !
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij voorbaat dank !
Wide cam zou wel kunnen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:52 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil graag Neymar weer een kans geven maar in de spits vond ik em echt heel zwak. Misschien op CAM beter ?
Neejoh het is nog geen feestquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk dat NL gaat overstromen..gaat echt nergens over dit. Laatste 3 dagen is het maar een paar uur droog geweest
Iniesta CDM..tja..quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
deze miss maken. op of aanmerkingen?
Dan ga ik echt lachen, woonde eerst aan het water en nu 2 hoogquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk dat NL gaat overstromen..gaat echt nergens over dit. Laatste 3 dagen is het maar een paar uur droog geweest
Ik woon onder aan een dijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ga ik echt lachen, woonde eerst aan het water en nu 2 hoog
Ik zit ook op 2 hoog, maar ik heb hier geen kano liggen om boodschappen te doen. Woon wel aan de gracht dus overstroming is een reële bedreigingquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan ga ik echt lachen, woonde eerst aan het water en nu 2 hoog
Moet?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik woon onder aan een dijk.
En ik moet morgenochtend om 9 uur mountainbiken, maar dat vertik ik gewoon.
Waarom? Dat is toch juist tof nu het nat is. Verder val je ook wat minder hardquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik woon onder aan een dijk.
En ik moet morgenochtend om 9 uur mountainbiken, maar dat vertik ik gewoon.
Dat vind de school leuk i.p.v gym. Het moet eens per jaar in de 4e en 5e klas, maar waarom ze het niet meteen aan het begin van het jaar doen.quote:
vindquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat vind de school leuk i.p.v gym. Het moet eens per jaar in de 4e en 5e klas, maar waarom ze het niet meteen aan het begin van het jaar doen.
Mountainbiken op uitgedroogde wegen is ook niet echt een uitdaging natuurlijk!quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat vind de school leuk i.p.v gym. Het moet eens per jaar in de 4e en 5e klas, maar waarom ze het niet meteen aan het begin van het jaar doen.
Dat dacht ik vorig jaar ook(toen was het ook dit soort weer), maar dat valt zo vies tegen dat ik er nu echt geen zin in heb.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom? Dat is toch juist tof nu het nat is. Verder val je ook wat minder hard
Met haar zoon in het zand gespeeld?quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is duidelijk wat Sylvie net heeft gedaan aan haar knieën te zien
Dom inderdaad.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Het is duidelijk wat Sylvie net heeft gedaan aan haar knieën te zien
Het is in een natuurgebied met flink wat heuvels. Niet fijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mountainbiken op uitgedroogde wegen is ook niet echt een uitdaging natuurlijk!
Ik ben morgen vrij. En dinsdag ook.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is in een natuurgebied met flink wat heuvels. Niet fijn.
Ai, lekker modder happenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het is in een natuurgebied met flink wat heuvels. Niet fijn.
Tunnels in het zand graven inderdaadquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met haar zoon in het zand gespeeld?
Jammer GJEquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:02 schreef Djeetje het volgende:
En de aids gaat vrolijk verder
Diepte pass laat mijn keeper uitkomen en de bal stuitert over hem heen
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tunnels in het zand graven inderdaad
mja half duits ondertussen dus het zullen wel loopgraven geweest zijn
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
(er is geen Shiiiiiiiet te vinden, dus negeer het Major Crimes gedeelte maar)
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:05 schreef Grandesco het volgende:
Jullie gaan lekker verzuipen en ik zit hier in Limboland lekker droog met me kuttaaltje.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:02 schreef Djeetje het volgende:
En de aids gaat vrolijk verder
Diepte pass laat mijn keeper uitkomen en de bal stuitert over hem heen
Jawel joh, honderdenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
(er is geen Shiiiiiiiet te vinden, dus negeer het Major Crimes gedeelte maar)
Liever verzuipen dan dat taaltje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:05 schreef Grandesco het volgende:
Jullie gaan lekker verzuipen en ik zit hier in Limboland lekker droog met me kuttaaltje.
Ook een klein foutje gevonden hier.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Je hebt teveel mijn team gekopieertVind je eigen ultieme team
Nice!quote:
Maak je maar geen zorgen hoor dit is mijn super serie a teamquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Je hebt teveel mijn team gekopieertVind je eigen ultieme team
ja en wij maar betalen voor jullie rivierenbeleid omdat anders limboland weer overstroomtquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:05 schreef Grandesco het volgende:
Jij ook niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
Tering spel is het niet eens waard om goed Engels te krijgen
quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
Tering spel is het niet eens waard om goed Engels te krijgen
Flamini Giroudquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:11 schreef Maver24 het volgende:
Wie kunnen er nog meer spelers bedenken die een tripple link met elkaar hebben met ST - CM/CDM . Ik weet zo snel er maar een paar zoals
Sturridge - Gerrard
Balotelli - Montolivo
op Futwiz hebben deze er niet instaan bij de pure chemistry ding ( ST - CM/CDM)
hahah wauwquote:
Jawel hoor. Gewoon position modifier aanzetten.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:11 schreef Maver24 het volgende:
Wie kunnen er nog meer spelers bedenken die een tripple link met elkaar hebben met ST - CM/CDM . Ik weet zo snel er maar een paar zoals
Sturridge - Gerrard
Balotelli - Montolivo
op Futwiz hebben deze er niet instaan bij de pure chemistry ding ( ST - CM/CDM)
konkolekkerquote:
Dat is wel echt badass.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:15 schreef Djeetje het volgende:
He wat jammer nou EA verwijderd mijn topics
oooh, dat wist ik niet. gewoon dat vinkje aanzettenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gewoon position modifier aanzetten.
http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/cm-cf/gold/modifier
Eto'o = echt OP. Alsof hij soms 99 strength heeft.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef Kamikazie het volgende:
Tijd om richting divisie 3 te gaan strijden met Eto'o en Sturridge.
Nou, wel weer wat aandacht gehad. Missie geslaagd dusquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:15 schreef Djeetje het volgende:
He wat jammer nou EA verwijderd mijn topics
Klopt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:16 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Eto'o = echt OP. Alsof hij soms 99 strength heeft.
Jaloersquote:
Ja?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:20 schreef Topiek het volgende:
Die vragen van theorie voor (brommer-)rijbewijs.
hahaha nicequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:18 schreef wieisboos het volgende:
Wowik schoot een bal op doel, keeper zat er nog net aan maar kon niet voorkomen dat de bal richting een leeg doel ging. Omdat de keeper de bal nog aangeraakt had kon mijn tegenstander nog pauzeren en quitten bij een 0-0 stand zodat ik geen win kreeg
wat moet je met een brommerrijbewijsquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:20 schreef Topiek het volgende:
Die vragen van theorie voor (brommer-)rijbewijs.
Mee nemen als je uit ga zodat je niet meer je ID hoeft te laten zienquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha nice
[..]
wat moet je met een brommerrijbewijs
Dat begin ik me dus ook af te vragen nu ')quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahaha nice
[..]
wat moet je met een brommerrijbewijs
quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mee nemen als je uit ga zodat je niet meer je ID hoeft te laten zien
Mee nemen? Wat is dat?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mee nemen als je uit ga zodat je niet meer je ID hoeft te laten zien
oke ik stop alquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
pas nou maar op straks verlies je weer een discussie van deze debater
Ik speelde bijna tegen tegen dit exacte team. Marquinhos en N'Koulouquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog een goede tip voor dit team? Behalve Ibra/Falcao en Cavani natuurlijk
Dat gaat je lukkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Moet nu 2 van de 2 wedstrijden winnen om te promoveren.
[..]
Ik speelde bijna tegen tegen dit exacte team. Marquinhos en N'Koulou![]()
Ja heb ook Alex, die probeer ik er idd vaak in te zettenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Moet nu 2 van de 2 wedstrijden winnen om te promoveren.
[..]
Ik speelde bijna tegen tegen dit exacte team. Marquinhos en N'Koulou![]()
fifa op pcquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:33 schreef cherrycoke het volgende:
graf EA, ik werd uitgelogd uit ORIGIN, nu ben ik gewoon alles kwijt. WAT IS DEZE !!!!!
met xbox360 controllerquote:
Toure en Skrtel deden het prima bij me. Waarom Sakho niet? Die is ook niet zo duur en deed het ook primaquote:
ja die komt er naast te staanquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toure en Skrtel deden het prima bij me. Waarom Sakho niet? Die is ook niet zo duur en deed het ook prima
Overal waar die komt toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:37 schreef Toefjes het volgende:
Djeetje heeft zich echt compleet voor schut gezet in het EA forum![]()
Dan maar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:37 schreef Toefjes het volgende:
Djeetje heeft zich echt compleet voor schut gezet in het EA forum![]()
Is ze lekker?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:44 schreef Fuszy het volgende:
Wat heb ik een kut zusen ja ze heeft ook een kut. Afgesproken dat ik door de regen mocht vanmiddag met de hond en zij het rond deze tijd zou doen. Is ze mooi naar een vriendin toe en komt ze ook niet thuis eten. 3 keer raden wie er nu weer de lul is
Foto van zus en vriendin?quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:44 schreef Fuszy het volgende:
Wat heb ik een kut zusen ja ze heeft ook een kut. Afgesproken dat ik door de regen mocht vanmiddag met de hond en zij het rond deze tijd zou doen. Is ze mooi naar een vriendin toe en komt ze ook niet thuis eten. 3 keer raden wie er nu weer de lul is
hahahahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:44 schreef Fuszy het volgende:
Ouwe snoepertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar jullie zouden het er wel op kunnen doen.quote:
Ik ben Djeetje niet die alles doet voor de fame. Sorry Toefquote:
Ja echt he... Het is weer bevestigd, vrouwenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hahahaha
dat zou die van mij ook zo kunnen flikken
Platte hand als ze thuis komtquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:44 schreef Fuszy het volgende:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bij voorbaat dank !
download van breaking bad is niet echt constant dus geen aanrader. Ben al een uur aan het downloaden. Pas op 4%quote:
Ik stelde die vraag ook alleen maar omdat dat éénmaal zo hoort hierquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar jullie zouden het er wel op kunnen doen.
[..]
Ik ben Djeetje niet die alles doet voor de fame. Sorry Toef
Moet jij niet dat Total War 2 ofzo spelen ?quote:
Rome II is matig, heb het bij een vriend gespeeld. Echt jammer dat het niet aan de verwachtingen kon voldoen bij mij.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet jij niet dat Total War 2 ofzo spelen ?
http://resizepic.com/quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:03 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word denk ik mijn nieuwe UI
Iemand hier die hem op de FOK skere grootte etc kan maken ?
Eto'o/Jovetic + LB+Yquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:15 schreef MeneerLogica het volgende:
Iemand suggestie voor een spits? Dzeko en rooney speelde kut in dit team
[ afbeelding ]
Zat te denken aan lukaku TOTW versie maar hoe speelt hij?
Bentekequote:Op zondag 13 oktober 2013 18:15 schreef MeneerLogica het volgende:
Iemand suggestie voor een spits? Dzeko en rooney speelde kut in dit team
[ afbeelding ]
Zat te denken aan lukaku TOTW versie maar hoe speelt hij?
speel nu ook met iniesta op cdm bijna 1 op 1 qua assistsquote:
Hij is snel en dat is het belangrijkste, verder heeft hij een goed schotquote:
Die is te traag voor LB+Yquote:
Hij speelt de laatste wedstrijden nog beter dan Benteke. Ik kocht hem met een Finisher chemstyle en hij kopt verrassend veel balletjes binnen de netten.quote:
benteke LB+Y en gewoon van 20-25 meter die volley er in rammenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:17 schreef Maoist het volgende:
[..]
Hij is snel en dat is het belangrijkste, verder heeft hij een goed schot
[..]
Die is te traag voor LB+Y
Ik zei het tochquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:13 schreef Ajacied7 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het is gelukt, ik heb de laatste wedstrijd met 4-0 gewonnen en ben in een keer doorgestroomd naar divisie 1.![]()
[ afbeelding ]
Benteke 88 goals uit 82 wedstrijden en Eto'o 45 goals uit 44 wedstrijden.
Sako 55 assists in 49 wedstrijden.
Het is onmogelijk om dat niet te doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Gebruiken jullie bij elke speler een teamgeest aanpassing?
Welke versie had jij dan? 98?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Begin net dit jaar met FUTomdat ik de verkeerde versie van fifa had gekocht haha. Maar nu addict
Je had die voor je mobiel gekocht?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:19 schreef MeneerLogica het volgende:
Begin net dit jaar met FUTomdat ik de verkeerde versie van fifa had gekocht haha. Maar nu addict
Hij zegt toch aanpassing..Wijsneusquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om dat niet te doen.
Je kan met beide versies Ultimate Team doen hoor.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee haha, kreeg de ultimate edition ipv normaal.
Ja maar aangezien je 24 gratis packs kreeg dacht ik naja dan probeer ik het wel uit. Kocht hem eigenlijk altijd voor online + paar seizoenen careerquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan met beide versies Ultimate Team doen hoor.
Nou, nu ben je dus de lul. Welkom bij de clubquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:22 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja maar aangezien je 24 gratis packs kreeg dacht ik naja dan probeer ik het wel uit. Kocht hem eigenlijk altijd voor online + paar seizoenen career
Haha thanksquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, nu ben je dus de lul. Welkom bij de club
met de IF gespeeld. maar vond torres en benteke toch beter.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:23 schreef MeneerLogica het volgende:
Maar speelt iemand met lukaku? Bevindingen?
Hij heeft nu zijn eerste gratis hit gekregen van de dEAler.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, nu ben je dus de lul. Welkom bij de club
Op basis van zijn stats lijkt me dat ook zo ja. Zo'n lage agility is echt niet mee te spelen dit jaar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:25 schreef Maver24 het volgende:
Ik vind Benteke ook beter dan IF Lukaku
Veel hier lezen heeft mij geholpen om handig te worden met traden. Zo nu en dan staat hier hele nuttige infoquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:24 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha thanksis wel verslavend zeg.
Dat kan mij idd wel helpen. Hoe rijk is de gemiddelde fokker op FUT?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel hier lezen heeft mij geholpen om handig te worden met traden. Zo nu en dan staat hier hele nuttige info
die hoofdletters EA in dEAler. creatief MrvanTrapZquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft nu zijn eerste gratis hit gekregen van de dEAler.
Snel ja, wendbaar nee.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:26 schreef MeneerLogica het volgende:
lukaku is toch redelijk snel of heb ik dat verkeerd gezien?
Op Dudeweiser en Fuszy na tikken we toch allemaal vrij snel de miljoen aanquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat kan mij idd wel helpen. Hoe rijk is de gemiddelde fokker op FUT?
Heb je al daadwerkelijk met hem gespeeld? Het is echt nog steeds gewoon een eindbaas.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snel ja, wendbaar nee.
http://wefut.com/en/player/11849
53 agility
Dan is het toch een onduidelijke vraag want misschien kocht ik hem al in shadow en dan gebruik ik geen aanpassing terwijl ie geen basic heeft snappie het nog ikke nie okequote:
Jezus, dan heb ik nog een lange weg te gaan! Zit op 200k denk ik. Maar nog niet zo lang bezig.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op Dudeweiser en Fuszy na tikken we toch allemaal vrij snel de miljoen aan
djeetje is nog steeds miljonair in speequote:Op zondag 13 oktober 2013 18:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op Dudeweiser en Fuszy na tikken we toch allemaal vrij snel de miljoen aan
Dan stel ik hem anders.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan is het toch een onduidelijke vraag want misschien kocht ik hem al in shadow en dan gebruik ik geen aanpassing terwijl ie geen basic heeft snappie het nog ikke nie oke
Bij deze ben ik dan wel bereid je vraag in behandeling te nemen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan stel ik hem anders.
Wat als je hele team basis is. Pas je dan je hele team aan of een paar?
Ik gebruik alleen afmaker bij me spits, bij mijn 4 sterreteam met pelle voorin is het perfectquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij deze ben ik dan wel bereid je vraag in behandeling te nemen.
Ligt een beetje aan het team. Ik heb ze in een team met dure spelers (Iniesta, T Silva, Ramos etc) wel gebruikt, maar in teams waarin ik nogal eens spelers wissel omdat het nog niet helemaal loopt niet. Misschien als het definitief staat.
Hahaha ik bedoelde eigenlijk dat ik nu 18 ben, maar het was ook lekker jaquote:
Welke divisie speel je? Na divisie 4 moet je wel LB+Y abusen wil je een kans maken en dan wordt snelheid echt belangrijk.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Lukaku vs Eto'o? Snelheid is niet echt het probleem, alle spelers om hem heen zijn snel dus het zal meer een aanspeelpunt zijn.
haha gefeliciteerd knulquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha ik bedoelde eigenlijk dat ik nu 18 ben, maar het was ook lekker ja
Divisie 8 ofzo, speel voornamelijk toernooitjes afgelopen dagen. Even wat geld binnenharkenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:34 schreef Maoist het volgende:
[..]
Welke divisie speel je? Na divisie 4 moet je wel LB+Y abusen wil je een kans maken en dan wordt snelheid echt belangrijk.
Dan kan je nog overal mee wegkomen. Gebruikte zelf toen Benteke maar ik zou toch voor Eto'o gaan. En je verdient veel meer coins met promoten dan met toernooienquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Divisie 8 ofzo, speel voornamelijk toernooitjes afgelopen dagen. Even wat geld binnenharken
promoten?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:37 schreef Maoist het volgende:
[..]
Dan kan je nog overal mee wegkomen. Gebruikte zelf toen Benteke maar ik zou toch voor Eto'o gaan. En je verdient veel meer coins met promoten dan met toernooien
Jammer van mijn Jesequote:
Er zijn maar weinig kaarten die gewoon lekker stijgen. Vorig jaar stegen de prijzen van spelers toch alleen maar de eerste 2 weken? Eto'o, Benteke, Fellaini, Kompany... alles hopeloos goedkoperquote:
Silvers bleven vorig jaar wel tot november/december stijgen. Tot nu toe zijn ze vanaf het begin alleen maar gedaald.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig kaarten die gewoon lekker stijgen. Vorig jaar stegen de prijzen van spelers toch alleen maar de eerste 2 weken? Eto'o, Benteke, Fellaini, Kompany... alles hopeloos goedkoper
200K na 2 weken, dat is gewoon netjes hoorquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus, dan heb ik nog een lange weg te gaan! Zit op 200k denk ik. Maar nog niet zo lang bezig.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha ik bedoelde eigenlijk dat ik nu 18 ben, maar het was ook lekker ja
Thanksquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
200K na 2 weken, dat is gewoon netjes hoor
[..]
Gefeliciteerd
ja, en die glitch heb ik op die gekke sha en hun kaarten ingezet. Als ik nu alles verkoop heb ik iets van 500K. Dus ik laat het nog even geparkeerd staan. Aangezien ik de gameplay van Fifa niet super vind, bevind ik me nu in een soort van impasse met FUTquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Silvers bleven vorig jaar wel tot november/december stijgen. Tot nu toe zijn ze vanaf het begin alleen maar gedaald.
Dat golds niet stijgen is ook niet te begrijpen
Thanks ouwe baasquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
200K na 2 weken, dat is gewoon netjes hoor
[..]
Gefeliciteerd
Heel soms. Wordt meestal ruziequote:Op zondag 13 oktober 2013 18:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Thanksmoet de kneepjes nog een beetje leren.
Worden er ook FOK! toernooien gehouden ofzo?
Dan doe ik zeker mee, moet nu weg. Kom zeker weer terug in dit topicquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:42 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan doe ik zeker mee, moet nu weg. Kom zeker weer terug in dit topicThanks voor de tips heren!
De cups die jij organiseert lopen meestal uit de handquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:46 schreef Fuszy het volgende:
De SMLENO-cup was dan wel een van de hoogtepunten vorig jaar
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De cups die jij organiseert lopen meestal uit de handMaar zonder GJE, SB, en dat soort figuren zal dat niet zo snel meer gebeuren denk ik
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:46 schreef Fuszy het volgende:
De SMLENO-cup was dan wel een van de hoogtepunten vorig jaar
hierna tegen mijjj?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:55 schreef Kamikazie het volgende:
Eerste potje met silvers.... benieuwd![]()
![]()
quittenquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:54 schreef d1ce het volgende:
Is er gewoon niks tegen te doen als iemand zo hard lagt dat je gewoon 3 sec achterstand hebt na elke pass?
watquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:56 schreef wonton het volgende:
[..]
hey dildo waar staat die aflevering dan
ja morgenochtend gele simpson wat denk je danquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:57 schreef wonton het volgende:
[..]
TWD. Je zei om 6 uur. nou ik zie niks
Dan zou ik maar vast een zweetband omdoen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:40 schreef Ajacied7 het volgende:
Met 23 punten win je de titel in divisie 1.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja morgenochtend gele simpson wat denk je dan
En je LB+Y knoppen smerenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast een zweetband omdoen.
Gele simpson, mooi pleonasme.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja morgenochtend gele simpson wat denk je dan
quote:
ja denk ff normaal na dan, hoe moeten ze het dan opnemen als het nog niet is uitgezondenquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:00 schreef wonton het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lekker duidelijk ben je ook he. Had me er zo op verheugd
Ja.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja denk ff normaal na dan, hoe moeten ze het dan opnemen als het nog niet is uitgezonden
bronze ?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:03 schreef Toefjes het volgende:
Fitness kaartjes verkopen zowaar in no time voor 200c bin
Zeg nog iets en ik ga je kk klapjes geven. Ik neuk je de moeder. Stinkerdquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja denk ff normaal na dan, hoe moeten ze het dan opnemen als het nog niet is uitgezonden
kom 1 op 1 danquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:04 schreef wonton het volgende:
[..]
Zeg nog iets en ik ga je kk klapjes geven. Ik neuk je de moeder. Stinkerd
wat is er?quote:
zal ik daar eens even een shitload van de markt op gooienquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja. en zilveren ook. Maar dat spreekt dan voor zich natuurlijk.
Goedenavond.quote:
3. maar ik verlies alles, dus ik ga degraderen. Nu vind ik het dus niet leuk meerquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Goedenavond.![]()
Welke divisie zit je nu?
Altidore scoort toch gemiddeld 10x per wedstrijd?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3. maar ik verlies alles, dus ik ga degraderen. Nu vind ik het dus niet leuk meerEn jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |