Volgens mij bij inventory en dan give cash. Mij nooit gelukt, maar ik kreeg van hem 500 stond in beeld.quote:
Me $1500 (2000 doodgaan -500) teruggeven misschien?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:31 schreef TARDIS. het volgende:
Ja hier mijn excuses. Ik zag alleen een rode bounty stip en ik zag niet dat het FOK!kers waren, ik deed daarna hetzelfde bij Nielsnilsen (ofzo).
Het spijt me hoe kan ik het goed maken
Ik had het oprecht niet in de gaten.
Jawel, dan zie je een groene rand om dat oranje/rode puntje.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:32 schreef TARDIS. het volgende:
Normaal gesproken zie je een groene rand om een witte stip, maar niet als er bounty is.
Dus ik keek niet en schoot zonder na te denken.
Yo tambien...quote:
Ik zag het toch nietquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jawel, dan zie je een groene rand om dat oranje/rode puntje.
quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:35 schreef Toekito het volgende:
Iemand van jullie al eens een Cargo Bob gehad?
Alleen of het echt een cargo bob is.. Ik kon er niet mee schieten oid.quote:
Dan ben ik er ook weerquote:
Met cargo bob valt niet te schieten toch?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
[..]
Alleen of het echt een cargo bob is.. Ik kon er niet mee schieten oid.
o dat dacht ik.. nou dan niet, dan is dat indd een cargo bob daar.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Met cargo bob valt niet te schieten toch?
glitchers allesquote:Op zondag 13 oktober 2013 18:38 schreef kamikazebanaan het volgende:
kijk kensei en mij eens shinen dan![]()
[ afbeelding ]
Je kan er een tank uit de basis mee jatten, aangezien de deuren niet openen kunnen, kan het normaliter niet.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:39 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
o dat dacht ik.. nou dan niet, dan is dat indd een cargo bob daar.
Maar wat heb je er aan? Alleen een haak om dingen op te tillen
tof.. Tank waar precies? In de woestijn?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kan er een tank uit de basis mee jatten, aangezien de deuren niet openen kunnen, kan het normaliter niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |