Ik ben echt voor een regio 010 meet maar ik heb nog ff geen energie om het tevorganiseren!quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:47 schreef Omentielvo het volgende:
Ik las toch laatst Shandaly. Of vergis ik me![]()
Jeetje. Die verhalen over temperamentvolle baby's
En ik heb ook zin in babymeets
Ik ben voor een regio 013 meet, maar heb geen idee waar iedereen hier vandaan komtquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik ben echt voor een regio 010 meet maar ik heb nog ff geen energie om het tevorganiseren!![]()
quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:43 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik ben echt voor een regio 010 meet maar ik heb nog ff geen energie om het tevorganiseren!![]()
Klopt, maar 010 wist ik niet zeker... 013 kennen de meeste mensen, handig zo'n popcentrumquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:57 schreef As1981 het volgende:
[..]+1
013 is Tilburg toch? 010 is Rotterdam
Ik vrees dat jouw hangende stoel ook niet echt in de buurt isquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef bellelena het volgende:
Iedereen die wil schommelen op mijn hangende stoel, die is welkom, wel met baby uiteraard
Alleen als je dan ook van die mooie foto's maakt van mijn babyquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:06 schreef bellelena het volgende:
Iedereen die wil schommelen op mijn hangende stoel, die is welkom, wel met baby uiteraard
040 hier. Maar 013 is best te rijden vanuit hier.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:47 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik ben voor een regio 013 meet, maar heb geen idee waar iedereen hier vandaan komt(en da's niet in de buurt van 010 toch?)
Hier nu een snotverkouden J. Het loopt er echt uit, arm kereltje. Hij slaap hierdoor natuurlijk slecht, want speen + verstopte neus gaat niet samen, maar slapen zonder speen is toch ook niet je van het... Nachtelijke huilpartijen dus. Hopelijk knapt ie snel op...
Ik zag een zielige Silvijn, arm kereltje. Heb je net tanden, gaan ze ook nog eens door je lip![]()
Eigenlijk hebben we iemand in het midden nodig dan hequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
040 hier. Maar 013 is best te rijden vanuit hier.
Alphen aan den Rijn hangt iequote:Op zondag 13 oktober 2013 13:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik vrees dat jouw hangende stoel ook niet echt in de buurt is. J. zou het wel geweldig vinden, hij vond de hangstoel in de tuin ook erg leuk van de zomer
Yessss daar hou ik van!!quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:25 schreef As1981 het volgende:
[..]
Alleen als je dan ook van die mooie foto's maakt van mijn baby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon wel in het midden, maar dan meer richting Belgische grens (0497) dus dat is verder niet praktischer ofzoquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:36 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we iemand in het midden nodig dan he, dan kan 073 ook meedoen
. Boxtel ofzo
... Anyone
?
Haha, mooi! De kleine kijkt er wel wat gelukkiger bij dan de grote. Moest hij verplicht op de foto?quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:13 schreef -mandy- het volgende:
Afgelopen vrijdag hadden D en manlief matching outfits.
[ afbeelding ]
Mijn halve familie woont in Boxtelquote:Op zondag 13 oktober 2013 13:36 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben we iemand in het midden nodig dan he, dan kan 073 ook meedoen
. Boxtel ofzo
... Anyone
?
euhmmm ... een beetje wel ...quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:42 schreef Mineola het volgende:
[..]
Haha, mooi! De kleine kijkt er wel wat gelukkiger bij dan de grote. Moest hij verplicht op D foto?
Neu, want ik ken niemand in Boxtelquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:43 schreef danic het volgende:
[..]
Mijn halve familie woont in Boxtelken ik jou???
Wat kijkt hij dan nog 'gewoon'. Hier worden de meest debiele bekken getrokken door het grote kind. Dan moet ik stampvoeten en boos worden voor hij normaal op de foto wilquote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:51 schreef Hilzillah het volgende:
Wat kijkt hij dan nog 'gewoon'. Hier worden de meest debiele bekken getrokken door het grote kind. Dan moet ik stampvoeten en boos worden voor hij normaal op de foto wil
Pindakaas wordt tot 9 maanden a een jaar afgeraden ivm mogelijke (heftige) allergieën. Taalt hij er erg naar? Anders zou ik lekker wachten. Maar misschien ben ik een slecht referentiepunt want mijn kindeke moet op veel dingen wachtenquote:Op zondag 13 oktober 2013 15:17 schreef Fieder het volgende:
Haha mandy wat schattig!
[..]Ik heb hier een Chandler, voor de Friendsfans
![]()
Geven jullie al pindakaas? Kun je dat gewoon proberen en kijken of er n allergische reactie is?
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:23 schreef Kyara het volgende:
Eerst deze even posten en dan bijlezen. Het was gezellig!
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was zeker gezellig! Zo leuk al die meiden bij elkaar, en de grote broers er omheen...
Maar wat een pokkeweer om te rijden zeg...![]()
(Heb je voor mij ook de originele foto's? Alsjeblieft?)Mama van Lars & Femke
quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:17 schreef Fieder het volgende:
Haha mandy wat schattig!
[..]Ik heb hier een Chandler, voor de Friendsfans
![]()
Philedelphia en appelstroop waren hier een succes (bij M)quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:57 schreef Fieder het volgende:
Ah ok dan wacht ik nog even met de pindakaas. Zat gewoon eens te verzinnen wat ik nog kon proberen. Hij vindt het zo spannend als er wat op zijn brood zit appelstroop kan ik nog wel proberen. Kaas en smeerkaas waren iig een grote hit
Ja, dat geloof ik graag. Was ook veel overlast overal volgens nu.nl. M vroeg net nog naar "Hars". "Hars thuis?"quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:49 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
Het was zeker gezellig! Zo leuk al die meiden bij elkaar, en de grote broers er omheen...
Maar wat een pokkeweer om te rijden zeg...![]()
(Heb je voor mij ook de originele foto's? Alsjeblieft?)
Met kiwi's en aardbeien ben ik ook voorzichtig. Krijgen ze hier echt niet voordat ze 1 jaar zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 17:31 schreef -mandy- het volgende:
Ik weet af en toe niet wat ik met die "wat wel"en "wat niet-lijsten" aan moet. Zo las ik laatst ergens dat aardbeien voor 6 maanden baby's ook niet goed zijn. De mijne smult ervan! En volgens de site van het voedingscentrum mogen kiwi's ook terwijl andere sites dat afraden ivm allergenen.
Heb me wel voorgenomen om volgende week een tuitbeker op te halen voor D, dat mag al met 6 maanden toch? Maar moet je daar in doen dan? Water evt aangelengd met diksap? Meer drinken dan water en fles mogen ze nog niet toch dan?
En johannesbroodpitmeel, als je dat nu standaard geeft met flesvoeding ivm spugen. Dan bij 6mnd+ - voeding ook geven of valt die voeding zwaarder zodat het niet meer nodig is?
Of gewoon afwachten hoe hij er op reageert als hij het niet meer krijgt (jhbpitmeel)?
- einde vraagbaak-
Sull, awesome! Thxquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:45 schreef Sull het volgende:
Ik kwam dit toevallig tegen. Het is gratis ook voor niet verzekerden van Menzis. Dus voor wie ook een kinder EHBO cursus wil doen... (veilig thuis op de bank):
http://www.changes.sameng(...)e-cursus-kinder-ehbo
Olf, altijd fijn een slapende baby![]()
Hier ook een pyama dag, nou ja tot 12 uur dan. Vrijdag hadden we ons eerste feestje, samen de hele avond weggeweest. Ons meisje was bij opa en oma en heeft zich goed gedragen. Had helaas wel net een flesje op voor we terugkwamen, dus toen kon ik alsnog kolven.
Saartje is inderdaad ook snotterig en hoest veel. Nog geen koorts though.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:57 schreef Piekie81 het volgende:
Becky, 015 meet: count me in!
M had vandaag voor het eerst koorts, zielig! Maar zo te lezen is hij zeker niet de enige verkouden, snotterende, kuchende en niet zo blije baby. Hopelijk wordt het snel weer zomer!
is 058 noordelijk genoeg?quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:59 schreef -mandy- het volgende:
Wie heeft er zin aan een noordelijke meet?
ja!!quote:
Ik ookquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:44 schreef Loj het volgende:
Okeej: 010 meet:
Omen, Cwen en Loj
Wie nog meer
En ik ben weer naar bed![]()
Welterusten
010 meet:quote:Op zondag 13 oktober 2013 20:44 schreef Loj het volgende:
Okeej: 010 meet:
Omen, Cwen en Loj
Wie nog meer
En ik ben weer naar bed![]()
Welterusten
quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:49 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Neu, want ik ken niemand in Boxtel. Noemde het omdat het handig tussen 013 en 040 inligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zit in Den Haag, dus Delft of Rotterdam zou te doen moeten zijn, al wil ik het de komende periode rustig houden want er komen hier roerige tijden aan
Oh, en qua eten, ik probeer écht voorzichtig te zijn, maar het lukt me niet om even streng te zijn als bij StefZo kwam ik er vandeweek achter dat mijn man Isabel al anderhalve maand kiwi geeft, ze heeft al een paar keer aardbeien op, volkoren brood eet ze dus ook al een tijdje en ze heeft ook al een keer ijs gepikt, hetgeen ik uiteindelijk maar oogluikend heb toegestaan
3!
Misschien dat hij de lepel onprettig vindquote:Op zondag 13 oktober 2013 22:26 schreef Mineola het volgende:
Nee verder niks, hij is juist net weer beter. Slaapt prima overdag en 's nachts, speelt leuk etc.
Geen zin in eten alleen. Yoghurt zou met dat tandje geen punt zijn zou ik denken?
En speelgoed werkt normaal prima maar nu dus niet. Alles wat op een lepel zit hoeft niet en brood gaat hij na drie stukjes mee gooien.
Het is vast een faaaaase
Wij zijn toen we begonnen met vastvoedsel ook weer begonnen met de orthiflor want kyan had er dus ook last van. Blijkbaar ook gevoelige darmen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 22:35 schreef danic het volgende:
Hier is het juist andersom. Rosalie eet graag mee en op schoot valt ze je bord aan. Ik moet echt alles buiten bereik zetten.
Van datgene dat ze eet krijgt ze meestal onwijze krampen en gilt 's avonds regelmatig de boel bij elkaarzo zielig.
Mijn kind heeft geen goede darmpjes gekregen iig.
Nu op het cb afgesproken dat we de hapjes geven voor 14.00 's middags. Dan gaat het wel goed. Waar dat nou precies door komt weet ik nog niet. (Voor 14.00 geen probleem, daarna wel).
Ja, badeend zit met het koppie in een stapelbakje. Staart in de mond en gáán!quote:Op maandag 14 oktober 2013 08:58 schreef Fieder het volgende:
Kyara lekker zeg![]()
Hihi Spees klinkt inderdaad alsof het prima gaat. Wel veel plek in dat mondje![]()
![]()
Welkom Juud. Leuk, een minibaby!foto? of wil je dat liever niet
Hoe zou het eigenlijk met andere Juud gaan?
of ik was zo knock out dat ik overal door heen ben geslapenquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:04 schreef Suikertante het volgende:
5,5 uur geen kinderen met honger (*O*) of heeft meneer Kyara het opgepakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet vanmiddag voor het eerst naar het CB met haar. Moest eigenlijk vorige week maar toen was ik zelf ziek, dus braaf gelijk om 08.30h 's morgens afgebeld. Kreeg ik nog half op mijn klote ook omdat ik niet eerder had gebeld. Ja euh, op zondag ofzoNouja, vandaag in de herkansing en gezien mijn ervaring met het callcenter heb ik er nu al niet echt zin in.
quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:11 schreef Juud-- het volgende:
Ja ik zag het al, lekkere verwarrend met andere Juud. De naam van haar zoon stond bij ons ook zeer hoog op de lijst als dochter een jongen was geweest, dus het had nóg verwarrender gekund![]()
En thanks voor jullie welkom![]()
Fotootje van minibaby in spoilerIk vind het callcenter van ons bureau ook niet om over naar huis te schrijven, maar de mensen daar vind ik echt prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet vanmiddag voor het eerst naar het CB met haar. Moest eigenlijk vorige week maar toen was ik zelf ziek, dus braaf gelijk om 08.30h 's morgens afgebeld. Kreeg ik nog half op mijn klote ook omdat ik niet eerder had gebeld. Ja euh, op zondag ofzoNouja, vandaag in de herkansing en gezien mijn ervaring met het callcenter heb ik er nu al niet echt zin in.
Ik zou trouwens echt wel naar zo'n eerste afspraak zijn gegaan, ook al was ik ziek...
quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:28 schreef Juud-- het volgende:
Suiker: het leukste aan deze pose vind ik dat kontje dat dan een beetje in de lucht steektIk vid de naam van jouw zoon trouwens zoooo leuk!
Ik normaalgesproken ook, maar had 40gr koorts en ik wist niet of ik besmettelijk zou zijn voor al die babies daarquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind het callcenter van ons bureau ook niet om over naar huis te schrijven, maar de mensen daar vind ik echt prima.
Ik zou trouwens echt wel naar zo'n eerste afspraak zijn gegaan, ook al was ik ziek...
Fijn van je goede nacht Olfquote:Op maandag 14 oktober 2013 07:31 schreef Olf het volgende:
Loj! Gematigd goede nacht, dat is al heel wat. Kan het alleen niet zijn dat hij 's nachts gewoon nog honger heeft en dat een flesje juist helpt? Zoveel borstkinderen drinken ook nog elke nacht. Ik noem maar wat hoor.
Hier 23, 4, 6.45, supercontent!
Ja! Maar als ik het goed heb begrepen is hij al uitgehuwelijkt aan de dochter van een ander, dus helaas kom ik net telaat. Maar als hij zich nog mocht bedenken..quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:31 schreef Suikertante het volgende:
[..]Dank je! Hij past eigenlijk best goed bij de naam van je dochter, toch?
Ik bedoelde voor jullie eventuele zoonquote:Op maandag 14 oktober 2013 09:33 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Ja! Maar als ik het goed heb begrepen is hij al uitgehuwelijkt aan de dochter van een ander, dus helaas kom ik net telaat. Maar als hij zich nog mocht bedenken..
ik duim voor je Loj!
Misschien hebben ze je telfnr niet, dat was hier ook. Heb je al een brief gehad voor de gehoortest? Dan kun je gelijk even checken of al je gegevens bekend zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moet het cb ook bellen. Zou gebeld worden voor de afspraak met de wijkverpleegkundige maar dat is nog niet gebeurd.
S. is een beetje verkouden. De neuspeer vind ik wat grof dus mijn man gaat zo maar zo'n otrivin setje halen.
Hey ik had je tussendoor helemaal gemist. Gewoon flink zeuren.quote:Op maandag 14 oktober 2013 01:34 schreef Loj het volgende:
Hoi Gulara
Ik wil ook meeten met jou! Kijken of ik vriendje zo ver krijg om een ticket te boeken
Bij de hielprik is een gehoortest gedaan. Bedoel je die? Verder heb ik niks gehoord over een test.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:45 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Misschien hebben ze je telfnr niet, dat was hier ook. Heb je al een brief gehad voor de gehoortest? Dan kun je gelijk even checken of al je gegevens bekend zijn.
Owh, dat gaat niet overal hetzelfde begrijp ik? Hier werd de hielprik door de vk gedaan, thuis, tijdens mijn kraamweek. Voor de gehoortest moest ik naar het CB toen ze 2 weken was.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij de hielprik is een gehoortest gedaan. Bedoel je die? Verder heb ik niks gehoord over een test.
Wat een liefie is E.
En het bedje schuin zetten? Boek o.i.d. onder de poten aan het hoofdeinde? Neusspray werkte hier altijd het beste voor een fles. Meteen gekalmeerd en hij drinkt al dat vieze spul in zijn keel meteen met de melk mee weg.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:04 schreef mousemicky het volgende:
Middelen hier tot nu toe ingezet tegen verkoudheid:
Zoutoplossing spray (drama, want in neus, en neus is verboden terrein)
Ui naast bed (de gordijnen stinken nu enorm)
Luuf
Warm bad
Effect: enorme lopende snotneus, maar het is nog niet over...
Ach ja, komt vanzelf weer goed, en hij is verder nooit ziek, dus klagen doe ik niet...
Z'n timing is iig goed, heb deze week herfstvakantie, dus veel aandacht voor J. Hoop wel dat ie vrijdag zoch beter voelt, want dan gaan we een weekendje naar Duitsland![]()
Jij een lekker hete douche, beeb in een kinderstoel in de stoom ernaast?quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:17 schreef mousemicky het volgende:
Bedje scheef hadden we de eerste maanden ivm reflux, maar nu weer recht, hij schoof steeds naar het voeteind onder de dekens![]()
Maar meneertje wordt wakker, ik ga eens kijken of zn hele gezicht weer vol snot zit...
Wat zit daar in dan?quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Gouden tip: naar de huisarts voor baby neusspray op recept
Een kwart van het spul voor volwassenen (en dus helft van het spul voor kinderen). Mochten we 1 a 2 keer per dag gebruiken, max een week. Zo weinig mogelijk dus, maar hielp super. Wij gaven Isa bij de late avondvoeding zodat we allemaal even een paar uur konden slapen want we waren stuk.quote:
Wat bedoel jij hiermee????quote:Op maandag 14 oktober 2013 11:14 schreef .Sparkling. het volgende:
Juud welkom! Wat een kleintje nog. En een mooie naam hoorHet gaat nog verwarrend worden met die groep E.tjes
![]()
MM, beterschap voor je mini!
E. is een half jaar! Wowwww![]()
LE, wat knap! Wel vervelend dat hij zijn mond er verder over houd, daar kun je ook niets mee![]()
Hopelijk snel plek voor jullie Loj, slopend is dit zo..
Arme Silvijn!![]()
Suiker, wat schattig! Ik hoop stiekem dat E. ook eens tegen mij aan in slaap wil vallen maar mijn aanwezigheid is niet zo slaapverwekkend geloof ik.
Zo, ik hou het even bij 1 pagina terug reageren hoor. Ik heb weer veel te veel gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Gehoortest is hier in de kraamweek gedaan door een wijkvk. Hielprik in het zhs omwille van ks.quote:Op maandag 14 oktober 2013 09:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij de hielprik is een gehoortest gedaan. Bedoel je die? Verder heb ik niks gehoord over een test.
Wat een liefie is E.
Luister naar je lichaam FR! Je hebt een ks gehad ... Doe je wel een beetje rustig aan? Maar toch knap dat je het gedaan hebt. Mij lukte dat ook pas na een fiks aantal weken.quote:Op maandag 14 oktober 2013 13:19 schreef ferrari_rood het volgende:
...
Ik ben vanmorgen naar het centrum gelopen km of 1,5 a 2 gok ik en weer terug gelopen en nu ben ik gesloopt. Mijn lichaam is echt niks meer gewend.
@animalmix huis verkocht?
apotheek verkoopt die hier gewoon zonder recept. maar die helpt idd wel goed.quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
Gouden tip: naar de huisarts voor baby neusspray op recept
Wees er maar trots op!quote:Op maandag 14 oktober 2013 12:30 schreef Gulara het volgende:
[..]
Klopt! Mijn kind valt nooit bij mij in slaap.
Gelukkig maar. Ik vind de wijkverpleegkundige hier een schat, maar die arts...quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:25 schreef Juud-- het volgende:
@hier: naar het CB geweest en baby is goedgekeurd, 53cm en 4kg. CB-arts was trouwens een heel relaxt type en niet zo'n kenau als waar ik wel eens over hoor, dus dat maakte het voor mij ook iets ontspannender.
Ja nou daar zou ik ook niet tegen kunnen hoor.. op het CB zijn ze er toch juist om je ook een beetje om gang te helpen als je iets niet weet!? Juist goed om iets na te vragen, nogal lullig dat Cruella dat 'afstraft' door je het gevoel te geven dat je dom bent. Is zij de enige arts of zijn er meerdere? Er zijn er hier 2, werd me verteld. De arts die ik nu had was er zo één met okselhaar (true story, ze had een mouwloos topje aan) en ongeepileerde wenkbrauwen, dus ik voelde me niet zo opgelaten dat ik daar met aan mijn gezicht plakkend haar en een zweetrug zat. Sodejuuu wat is het daar warm zeg, alsof je een terrarium binnenstapt. Logisch natuurlijk met al die uitgeklede kindjes in de wachtkamer, maar pff!!quote:Op maandag 14 oktober 2013 15:55 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik vind de wijkverpleegkundige hier een schat, maar die arts...Roept bij mij Cruella de Ville associaties op. Behandelt mij alsof ik achterlijk ben, en daar kan ik slecht tegen... Dat ik een vraag heb over baby's (waar ik nu eenmaal niet zo veel verstand van heb nee), betekent niet dat ik dom ben
E ris er hier maar 1quote:Op maandag 14 oktober 2013 16:36 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Ja nou daar zou ik ook niet tegen kunnen hoor.. op het CB zijn ze er toch juist om je ook een beetje om gang te helpen als je iets niet weet!? Juist goed om iets na te vragen, nogal lullig dat Cruella dat 'afstraft' door je het gevoel te geven dat je dom bent. Is zij de enige arts of zijn er meerdere? Er zijn er hier 2, werd me verteld. De arts die ik nu had was er zo één met okselhaar (true story, ze had een mouwloos topje aan) en ongeepileerde wenkbrauwen, dus ik voelde me niet zo opgelaten dat ik daar met aan mijn gezicht plakkend haar en een zweetrug zat. Sodejuuu wat is het daar warm zeg, alsof je een terrarium binnenstapt. Logisch natuurlijk met al die uitgeklede kindjes in de wachtkamer, maar pff!!
Nah, kijk nou wat een lekker joch! En ookquote:Op maandag 14 oktober 2013 19:55 schreef As1981 het volgende:
Wauw Becky
Mag ik dan even mee jompelen voor mijn baby die besloot om zich vandaag op te trekken tot staan.
[ afbeelding ]
nee, die moet maar beter zijn best doenquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:39 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Niet voor mijn langzame baby?
dan mag mijn baby ook wel eens gaan omrollen. heeft ie 1x gedaan van buik naar rug en nadien niet weerquote:Op maandag 14 oktober 2013 20:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee, die moet maar beter zijn best doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Olf, slapen jullie nu wel al?
Zwembad klinkt wel gezellig Shandaly! (Jammer van de drukte en waren die poepongelukjes in t zwembad)
Juud, wat fijn dat het zo goed gaat!
Danic, wel zielig en vervelend! Het klinkt wel bekend, alleen spuugde Ow er niet zo bij. Ik deed de volgende dingen, misschien zit er iets bij. Vooral dat op de knieën leggen, maar dat deed je al. Ik legde hem ook vaak in een soort houdgreep, met een armpje onder m'n oksel door en z'n gezichtje naar me toegedraaid. En z'n lichaam verder tussen m'n knieën en m'n buik. (Nee zat zelf niet heel erg comfortabel) verder zorgde ik dat de kamer helemaal stil en leeg was en legde in achter z'n hoofd een kussen waardoor hij verder niets kon zien. Klinkt misschien zielig maar Ow dronk dan goed en veel rustiger. Tegenwoordig zit ik 's nachts nog steeds vaak zo!
[ Bericht 1% gewijzigd door Loj op 15-10-2013 10:48:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:06 schreef Suikertante het volgende:
Nin, jij ook gefeliciteerd he (en je ouders uiteraard)!!
Le spam du F:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lief! En wat is hij eigenlijk veel veranderd, terwijl je toch altijd ziet dat hij het is!
Belle ook van harte met de halfjaardag!![]()
Gaat ze naar het KDV/ gastouder als je werkt? Hier geven ze gewoon de groentehap op het KDV, rond half 5, met een beetje yoghurt als toetje (ook zuivel dus, fles kan ook). Moet ik zelf meegeven, maakt niet uit wat (vers of potje), ze warmen het gewoon in de magnetron op volgens mijn instructiesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:15 schreef Spirit82 het volgende:
Gefeliciteerd met de 6 en 9 maanden mijlpalen
Ik heb weer een vraag! Ik zou graag wat ritme in de voedingen van Isa gaan inbouwen, want het is nu zo inconsequent als wat. Iedereen doet op alle dagen maar wat met als resultaat dat ze gister over de hele dag 3 grote flessen heeft gehad en vandaag nu ook al 3
Anyways, hoe doen jullie dat? Isa is nu 5,5 maand. Het knelpunt zit hem hier vooral bij de avondvoeding. Ik wil haar graag warm eten en een fles geven, maar hoe? Wij zijn vaak pas om 6 uur thuis, maar om half 7 gaat bij haar het lampje uit
De spam staat er nog hoor L-E!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:24 schreef L-E het volgende:
Spam heb ik gemist
Ik zag wel nog spam van LB
Loj, driekwartjaar is ook een hele prestatie, van harte!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:27 schreef L-E het volgende:
Mijn baby ligt nu op de vloer dit te doen: huh huh huh HUUUUHHHH *giechel*!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:29 schreef L-E het volgende:
Sowieso is het een uitzonderlijk talent van babies om te kletsen tegen zaken die nooit terug zullen praten. Een gordijn, de zak kattenvoer, de schaduw van je eigen arm op de muur, je net uitgekotste restje melk
Dat doet mijne nog steeds nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:29 schreef bellelena het volgende:
Nin zegt trouwens sinds een paar dagen de hele tijd 'MAMA'Maar nog niet echt speciaal tegen mij verder
En dat dus.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:29 schreef L-E het volgende:
Sowieso is het een uitzonderlijk talent van babies om te kletsen tegen zaken die nooit terug zullen praten. Een gordijn, de zak kattenvoer, de schaduw van je eigen arm op de muur, je net uitgekotste restje melk
Oohh dat doet Isa ook en anderen horen het ook. Vooral als ze huiltquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:29 schreef bellelena het volgende:
Nin zegt trouwens sinds een paar dagen de hele tijd 'MAMA'Maar nog niet echt speciaal tegen mij verder
Nee, toen niet niet, deed ie meestal een lang slaapje. Nu af en toe een soepstengel of babykoekje tussen door, of je zou een broodkorst kunnen geven?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oohh dat doet Isa ook en anderen horen het ook. Vooral als ze huilt![]()
![]()
Thanks MM! Dat is ongeveer ook hoe ik het in gedachten had! Tussen 12 en 16:30 niks?
Gewoon in Picasa doen anders?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:34 schreef Mineola het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je meer dan 9 foto's in een fotor-collage propt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik gebruik de verkleiner nu nog! Zit echt stukken steviger. Het voorkomt naar mijn idee ook het eruit klimmen. Ik moet er alleen eigenlijk 2 hebben, qua wassen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Belle dat is herkenbaar! Hoewel hij hier soms ineens overgaat op "Bababababa".
Mineola![]()
Ik ontdekte net deze collagemaker en ik vind hem fijn! Je kunt zelf aangeven hoeveel foto's je wilt gebruiken. Als je op Get started now klikt hoef je verder geen gegevens in te vullen ofzo.
Even een vraag, hebben andere mensen ook de Tripp Trapp en kon je baby er al stevig in zitten met 6 maanden? Heb je die stoelverkleiner gebruikt en zoja tot hoe lang? Wij proppen er telkens handdoeken tussen maar nu hij er twee keer per dag in zit (soms dus nog wat wiebelig) twijfel ik of ik toch die verkleiner moet kopen (op MP ofzo).
Dus jij hebt die stoffen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik gebruik de verkleiner nu nog! Zit echt stukken steviger. Het voorkomt naar mijn idee ook het eruit klimmen. Ik moet er alleen eigenlijk 2 hebben, qua wassen.
Nouja op MP zijn ze apart te krijgen. Hij zit nu gewoon alleen in dat houten ding met allemaal handdoeken ertussen gefrot. Werkt ook wel hoor maar het is niet echt handig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik dacht dat het kussentje gewoon voor over dat plastic ding was? Niet?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 10:38 schreef Suikertante het volgende:
Mineola![]()
Ik ontdekte net deze collagemaker en ik vind hem fijn! Je kunt zelf aangeven hoeveel foto's je wilt gebruiken. Als je op Get started now klikt hoef je verder geen gegevens in te vullen ofzo.
Even een vraag, hebben andere mensen ook de Tripp Trapp en kon je baby er al stevig in zitten met 6 maanden? Heb je die stoelverkleiner gebruikt en zoja tot hoe lang? Wij proppen er telkens handdoeken tussen maar nu hij er twee keer per dag in zit (soms dus nog wat wiebelig) twijfel ik of ik toch die verkleiner moet kopen (op MP ofzo).
Oh ik zie nu ook een plastic inzet, nu weet ik niet meer wat handig isHier een tripp-trapp, met stoelverkleiner. Dat stoffen kussentje zit over het plastic heen, kussentje alleen kan dus niet (iig voor het ruggedeelte). Hier zeker nodig, smal ventje. Hij is nu 9 maanden, maar ik denk dat ie nog wel zeker een half jaar in de stoelverkleiner gaat. Zonder is ook meteen het dingetje tussen de benen weg he, dus dan schuiven ze zo de stoel uit. We hadden in het begin zelfs nog een extra handdoek er tussen gepropt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met 6 maanden zijn wij begonnen met oefenen, elke keer 5 minuutjes zitten, maar hij zit pas sinds een paar weken echt stevig.
Mineola![]()
Oh ik zie nu ook een plastic inzet, nu weet ik niet meer wat handig isIk weet niet precies wat de verkleiner is, maar wij hebben dat plastic ding én een kussentje (dus beide foto's) en allebei in gebruik nog. Ook wij hebben een hele tijd aangeklooid met handdoeken. Tegenwoordig klimt hij er uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ik ben zeer matig tevreden over de Tripp Trapp.
Hij zat sneller goed in de ikeastoel en daar kan hij ook niet uit. En daar hebben we wel een tray bij. Maar die stoel staat niet zo mooi bij de eettafel![]()
![]()
Ik zie zowel kussen als verkleiner voorlopig er echt niet uit gaan. Kan F echt blijven zitten zonder dat plastic ding?!![]()
Mineola![]()
Oh ik zie nu ook een plastic inzet, nu weet ik niet meer wat handig isDie plastic inzet gebruik ik nu nog bij mijn 2,5 jarige. Zo kan ze er niet uitklimmen en hoeft ze geen riempje om. Die verkleiner heb ik (nog) niet. Maar mijn baby ligt dan ook nog in de new bornset.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |