Valt wel mee, laten alleen niet veel geld liggenquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:50 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Gewoon andere spelers killen, alhowel dat moeilijk is omdat de rest teringgoed is
Ik 5quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:57 schreef fotostarter het volgende:
Net zag ik een cargobob met een dikke bak eraan
werd achtervolgt door politie, pleurt die dat ding precies op een politiewagen
Godver, wil ook dat ding, maar ben pas level 17
Ja dat is echt kut. Dat rp gaat niet zo hardquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:58 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik 5, al die anderen hebben al veel betere dingen dan ik waardoor ik ook laag blif
Gister een bounty op mn kop, cruise rustig naar blaine county, wordt ik opeens opgetildquote:Op zondag 13 oktober 2013 10:57 schreef fotostarter het volgende:
Net zag ik een cargobob met een dikke bak eraan
werd achtervolgt door politie, pleurt die dat ding precies op een politiewagen
Godver, wil ook dat ding, maar ben pas level 17
Jij heb wel veel fantasie hequote:Op zondag 13 oktober 2013 11:17 schreef rene90 het volgende:
Vanmiddag ga ik weer even online oprene2870 ps3
Dat is zijn pin nummer.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Eigen naam + nummer overal gebruiken
Sowieso die spawn plekken af en toequote:Op zondag 13 oktober 2013 11:19 schreef fotostarter het volgende:
Wat een missie dit... eerst een stuk lopen voor een auto
klote 2zitters
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:20 schreef sjonnie1990 het volgende:
[..]
Sowieso die spawn plekken af en toe
Gister een missie gejoined, spawnde op chilliad
Doen. Met FOK!kers is coolquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Damn zit in een crew met mensen die amper online zijn. Ga ik deathmatchen gisteren kom ik een paar FOK!kers tegen. Ik ging spontaan twijfelen om mijn werkcrew te verlaten.
dat merkte ik maarja....dit is al weken terug af gesproken haha.quote:
quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Damn zit in een crew met mensen die amper online zijn. Ga ik deathmatchen gisteren kom ik een paar FOK!kers tegen. Ik ging spontaan twijfelen om mijn werkcrew te verlaten.
je kan in meerdere crewsquote:Op zondag 13 oktober 2013 11:23 schreef Toekito het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |