ik heb niets getrokkenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:30 schreef Plantagehouder het volgende:
Heb jij zelf die koeler eraf getrokken? En dat rode ding (geheugen) heb je niet nodig, 1 ervan is genoeg en dat heb je.
weet niet was van mijn broer geweestquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:34 schreef trabant het volgende:
Hoe oud is die machine eigenlijk? Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het apparaat dusdanig verouderd is, dat erin investeren niet meer loont.
ik weet niet of hij aangestaan heeft zonder dat blokquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:34 schreef Plantagehouder het volgende:
Ja, dat blok met de propeller is je cpu koeler, die hoort op dat groene vlakje met intel erop. Zonder dat blok gaat hij kapot. Heeft hij zo aangestaan?
Houston we have a problem..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:29 schreef trabant het volgende:
Moet er geen koeler op die celeronchip?
Deze pc is gekannibaliseerd. Dat betekent dat er onderdelen zijn uitgehaald om die onderdelen in andere pc's te gebruiken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:37 schreef Synthofiel het volgende:
weet niet was van mijn broer geweest
denk 12 jaar oud
er zijn geen onderdelen weg! de cdrom en floppy zijn er nog!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:15 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Deze pc is gekannibaliseerd. Dat betekent dat er onderdelen zijn uitgehaald om die onderdelen in andere pc's te gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |