quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Met groene harige plekjes... yummm
Ik heb een lekker stuk overjarige kaas.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:29 schreef Disana het volgende:
Ik krijg enorm zin in kaas. Eens even in de koelkast kijken.
Ik drink niet, dus ik doe wel een kopje thee. Heb hier alleen mosterdkaas en jong belegen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een lekker stuk overjarige kaas.
Wijntje erbij?
Ik heb ook nog een mooi stukje gerijpte kopkaas voor je...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een lekker stuk overjarige kaas.
Wijntje erbij?
Het is ze gegund.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:35 schreef Fingon het volgende:
Kaas importeren is volgens mij extreem duur in noorwegen, dus verbaast me niets dat het goed loopt.
Ga je wassenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een mooi stukje gerijpte kopkaas voor je...
Ja in heel Europa is de Goudse kaas ook altijd stik duur, en vaak nog nep ook (ook al mag dat niet van de EU).quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:35 schreef Fingon het volgende:
Kaas importeren is volgens mij extreem duur in noorwegen, dus verbaast me niets dat het goed loopt.
Serieus? Nep?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja in heel Europa is de Goudse kaas ook altijd stik duur, en vaak nog nep ook (ook al mag dat niet van de EU).
Ja, Budapest was het heel erg. Wel eens wat plakjes gekocht maar van belabberde kwaliteit en smaak. En de gaten zowaar nog groter dan hier. Was trouwens in Portugal en Spanje niet anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |