abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132108594
Hallo,

Ik ga me sowieso aanmelden voor beude deze universiteiten vanwege de loting. De uva lijkt me maar niks, Leiden vind ik te elitair en sowieso vind ik Leiden een klote stad en Utrecht ga ik niet eens naar se open dag toe. Lijkt me te massaal en ook niet zo multicultureel en ij kan het beter vinden met buitenlandse mensen dan nl'ers. Wrs omdat een van mijn ouders buitenlands is.

Ik vraag me af of iemand hier studeert en plus en minpunten kan noemen? Zowel over de universiteit als de stad.

En kan iemand me wat vertellen over combinatiestudies? Erasmus heefr economie en recht samen. Maar wat zijn de voordelen en hoe zwaar is het? Wat moet je liggen om ook economie erbij te nemen?

En oja weet iemand waarom hee den haag in rotterdam studeert? Leiden is erg dichtbij en de vu is minder lang reizen. :P al mijn schoolgenoten willen geneeskunde of rechten studeren in rotterdam een kleine growp in leiden en hier en daar iemand in amsteddam
pi_132109612
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:28 schreef mapima het volgende:
En kan iemand me wat vertellen over combinatiestudies? Erasmus heefr economie en recht samen. Maar wat zijn de voordelen en hoe zwaar is het? Wat moet je liggen om ook economie erbij te nemen?

Voordeel? Je hebt een bachelor en een master van twee verschillende soorten studies. Je bent dus in beide kundig. Ik vind het programma zelf heel erg goed, want een combinatie van (macro)economie en het kunnen toepassen van recht is toch wel iets wat meer mensen moeten kunnen als ik zo even naar de Nederlandse politiek kijk.

Bovendien kan je zelf kiezen welke kant je opgaat; wil je meer een functie hebben die aansluit bij de studie economie, dan doe je dat. Wil je de juridische kant op, kan dat ook. Dat is toch wel een groot voordeel.
#freefrederike
  Moderator zaterdag 12 oktober 2013 @ 22:18:11 #3
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_132109753
RUG
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_132109929
Ik heb beide gedaan. Vu en UvA zijn een stuk didactischer dan EUR.
pi_132118919
Ik kreeg herpes van deze tekst
pi_132118984
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik heb beide gedaan. Vu en UvA zijn een stuk didactischer dan EUR.
wat bedoel je ermee en is dat positief of negatief?
pi_132123630
EUR, VU is niks.
pi_132124818
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:40 schreef Yreal het volgende:
EUR, VU is niks.
leg eens uit
pi_132125108
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:27 schreef mapima het volgende:

[..]

leg eens uit
VU bungelt in elk lijstje onderaan, en bestaat toch hoofdzakelijk uit mensen die van de uva, ul en uu zijn afgetrapt met een bsa...
pi_132128694
nederlands recht bestaat trouwens niet meer
pi_132143621
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

VU bungelt in elk lijstje onderaan, en bestaat toch hoofdzakelijk uit mensen die van de uva, ul en uu zijn afgetrapt met een bsa...
Volgens de Keuzegids (Elsevier) staan de VU en EUR beide even laag (de VU iets hoger dan EUR).
Verder is het een subjectieve zaak, je hoort mensen lovend zijn over de VU en andere over de EUR. En beide universiteiten krijgen de nodige kritiek. Het voordeel van de VU is dat het een veel bredere universiteit is waar er veel meer opleidingen zijn. Als je dus een minor in een iets andere richting wilt doen is dat heel makkelijk op de VU (ook omdat het een campus is dus alle faculteiten liggen bij elkaar).
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_132143710
Erasmus is toch ook maar een enkele campus?

Ik hoor mensen wel zegen dat rotterdam heel zwaar en intensief is maar in hoeverre is dat waar?

Vu rechten ken ik overigebs niemand die erheen wil of er zir of zat. De vu associeer ik op een manier ook neer met communicatie pedagogiek psyvhologie en medische studies. En erasmus met geneeskunde en economie. :')
pi_132143881
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:31 schreef mapima het volgende:

Ik hoor mensen wel zegen dat rotterdam heel zwaar en intensief is maar in hoeverre is dat waar?

Vu rechten ken ik overigebs niemand die erheen wil of er zir of zat. De vu associeer ik op een manier ook neer met communicatie pedagogiek psyvhologie en medische studies. En erasmus met geneeskunde en economie. :')
Ja maar aan de EUR heb je veel minder opleidingen, het blijft vooral een ecomische/gamma-wetenschappen universiteit. De VU is gewoon een brede universiteit waar je alle exacte vakken, medische vakken, taalwetenschappen, economische wetenschappen etc. kan studeren.

Verder is de bacheloropleiding Rechten bijna overal even zwaar. Het curriculum wordt zelfs op elkaar afgestemd, zodat je later nog over kan stappen naar een andere universiteit voor je Master.

Als ik je een advies mag geven: Kies op basis van reisafstand, welke stad je leuker vindt en welke universiteit je op het eerste gezicht aanspreekt. Bezoek ze beide, ze zijn dusdanig verschillend dat één van de twee je vast wel een beter gevoel geeft. Maar wat betreft een grote studie als Rechten kun je haast geen verkeerde keuze maken, die zijn overal prima.
pi_132151304
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 23:31 schreef mapima het volgende:

Dat valt wel mee, aangezien veel studenten daar rechten (bachelor) combineren met bedrijfskunde of iets dergelijks.
  maandag 14 oktober 2013 @ 12:52:23 #15
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_132152661
Ik ben het inderdaad eens met Shreyas. Qua bachelor rechten zijn er alleen duidelijke merkbare verschillen in onderwijsvorm (vwo7 - Leiden - / Nominaal = normaal - EUR - / 8-8-4 systeem - UvA -, Probleem gestuurd onderwijs - Maastricht -) etc etc, maar verschilt de studiestof niet tot nauwelijks.

Als je het niet erg vindt om tussen de boeren en de allochtonen te zitten is de VU waarschijnlijk de beste keus. Zeker als je een universiteit als Leiden te 'elitair' vindt. De VU heeft altijd al een toegankelijker karakter gehad dan de UvA, de UU en de UL.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_132161687
quote:
Economie en Recht aan de EUR is top. Ik doe het zelf ook. Het is zeker goed te doen (70 punten per jaar, 6 jaar lang). Maar bedenk wel dat je de eerste 4 jaar voltijd economie studeert en slechts af en toe een vak rechten in deeltijd ernaast. Je moet economie dus wel echt interessant vinden. Maar als je economie ook interessant vind dan is het zeker het overwegen waard, omdat het natuurlijk geweldig op je cv staat.
pi_132163476
quote:
14s.gif Op maandag 14 oktober 2013 12:52 schreef Ryon het volgende:
Ik ben het inderdaad eens met Shreyas. Qua bachelor rechten zijn er alleen duidelijke merkbare verschillen in onderwijsvorm (vwo7 - Leiden - / Nominaal = normaal - EUR - / 8-8-4 systeem - UvA -, Probleem gestuurd onderwijs - Maastricht -) etc etc, maar verschilt de studiestof niet tot nauwelijks.

Als je het niet erg vindt om tussen de boeren en de allochtonen te zitten is de VU waarschijnlijk de beste keus. Zeker als je een universiteit als Leiden te 'elitair' vindt. De VU heeft altijd al een toegankelijker karakter gehad dan de UvA, de UU en de UL.
Betreft de studie rechten: Er zitten tegenwoordig meer allochtonen bij de UvA.
  maandag 14 oktober 2013 @ 19:05:38 #18
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_132163626
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:01 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Betreft de studie rechten: Er zitten tegenwoordig meer allochtonen bij de UvA.
Heb je daar cijfers van? Dat weten ze zowel bij de UvA als de VU namelijk nog niet terwijl dit wel een hot topic is.

Rechten (is samen met economie) van oudsher wel een populaire studie onder allochtonen. Alleen de UvA heeft de slag om de 'zwarte student' ruimschoots verloren. De VU heeft zich daar ook volledig op ingezet.

quote:
http://www.parool.nl/paro(...)tone-studenten.dhtml

De UvA wil het aantal allochtone studenten verhogen. Nu ligt het percentage op 12,23. Dat is hoger dan het landelijk gemiddelde, 11,9, maar voor een stad als Amsterdam te weinig vinden een aantal opleidingen.

De UvA geldt als een elitair bolwerk van blanke jongens en meisjes. Dat beeld bestaat al jaren en het doet allochtone jongeren voor de VU kiezen.

Daarom heeft de oudste universiteit van Amsterdam diversiteitsprogramma's in het leven geroepen. Ze worden betaald door de stichting Echo. Die zet zich in voor ontplooiing van allochtone jongeren.

Hoe het programma eruitziet, is nog niet geheel duidelijk. Op dit moment richt de UvA zich vooral op het verlagen van de drempel voor studenten met een taalachterstand.

'Jongeren voor wie Nederlands de tweede taal is, hebben vaak meer moeite met academisch schrijven. Daar ondersteunen wij hen nu beter in ', zegt Marieke Brand. Zij is docent antropologie en projectleider van het diversiteitsprogramma.

Verder zijn werkgroepen opgericht waarin docenten bespreken hoe ze 'subtiele uitsluiting' van allochtone studenten kunnen voorkomen.

De behoefte aan verandering is groot, aldus Brand.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_132164176
quote:
11s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:05 schreef Ryon het volgende:

[..]

Heb je daar cijfers van? Dat weten ze zowel bij de UvA als de VU namelijk nog niet terwijl dit wel een hot topic is.

Rechten (is samen met economie) van oudsher wel een populaire studie onder allochtonen. Alleen de UvA heeft de slag om de 'zwarte student' ruimschoots verloren. De VU heeft zich daar ook volledig op ingezet.

[..]

Als je de 'zwart' alleen als allochtoon ziet dan heb je een punt. Maar iedere student die niet uit Nederland komt is een allochtoon in principe. Dus ook Scandinaviërs, Amerikanen en alle andere Europeanen. De UvA trekt doorgaans meer buitenlandse studenten.
  maandag 14 oktober 2013 @ 19:21:18 #20
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_132164248
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 19:19 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Als je de 'zwart' alleen als allochtoon ziet dan heb je een punt. Maar iedere student die niet uit Nederland komt is een allochtoon in principe. Dus ook Scandinaviërs, Amerikanen en alle andere Europeanen. De UvA trekt doorgaans meer buitenlandse studenten.
Oké: niet-westerse allochtonen dan met een vast verblijf in Nederland. :P Het aantal internationals ligt bij rechten trouwens weer uitzonderlijk laag. Maar dat heeft weer te maken met de aard van de studie.
--
pi_132167634
Rechten: Leiden
Linkse geloofswetenschappen en sletjes met groene kutjes: VU
Chinese Economie: EUR
Witte Economie: UvA
Rijke papa Economie : Nyenrode
  maandag 14 oktober 2013 @ 20:58:41 #22
306949 dude1986
Always bored...
pi_132169944
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 20:35 schreef Faeroer het volgende:
chinezen op de eur?
pi_132170057
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef mapima het volgende:

[..]

chinezen op de eur?
Alleen maar :s)

quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 20:35 schreef Faeroer het volgende:
_O_ _O- _O_
pi_132170119
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:18 schreef mapima het volgende:

[..]

chinezen op de eur?
Ja, zijn wel vriendelijk hoor daar niet van. Werken hard en halen vaak door in de avond.
pi_132171609
Nou dN zijn alle turken mokkies en zurinMers ui dh wel heel onzichtbaar op de eur :')
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:01:36 #27
165633 eriksd
The grand facade...
pi_132172360
Beide matige universiteiten, met name voor provincialen en andersoortig gespuis. Met andere woorden: kiezen tussen twee kwaden. Ik zou dan voor Rotterdam gaan.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_132173727
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:01 schreef eriksd het volgende:
Beide matige universiteiten, met name voor provincialen en andersoortig gespuis. Met andere woorden: kiezen tussen twee kwaden. Ik zou dan voor Rotterdam gaan.
vpor gronibgen mort ik op kamer en dat kan ik niet brtalen
  maandag 14 oktober 2013 @ 22:37:41 #29
165633 eriksd
The grand facade...
pi_132174085
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2013 22:29 schreef mapima het volgende:

[..]

vpor gronibgen mort ik op kamer en dat kan ik niet brtalen
Begin met een toetsenbord.

Verder: ik heb het nergens over Groningen.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_132175403
EUR mr.drs. programma (dus economie en rechten) is erg interessant. Zijn ook veel open dagen en meeloopdagen van, gewoon gaan kijken en dan merk je vanzelf wat je prettig vindt.
pi_132177081
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 21:48 schreef mapima het volgende:
Nou dN zijn alle turken mokkies en zurinMers ui dh wel heel onzichtbaar op de eur :')
Vertaling: Nou dan zijn alle Turken, Marokkanen en Surinamers uit Den Haag wel heel onzichtbaar op de EUR.
pi_132179819
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 23:50 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Vertaling: Nou dan zijn alle Turken, Marokkanen en Surinamers uit Den Haag wel heel onzichtbaar op de EUR.
En jawel volgens mapima komen ze allemaal uit Den Haag!
pi_132179946
Toch even een algemene vraag hè: Wat boeit het eigenlijk op welke universiteit de meeste 'blanken, 'zwarten', Surinamers, Marokkanen, Turken, Chinezen, Polen, Amerikanen, West-Europeanen, linkse of rechtse mensen zitten? Het universiteit hoor, bijna iedereen denkt op academisch niveau.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 08:37:59 #34
165633 eriksd
The grand facade...
pi_132180626
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 06:20 schreef Shreyas het volgende:
Toch even een algemene vraag hè: Wat boeit het eigenlijk op welke universiteit de meeste 'blanken, 'zwarten', Surinamers, Marokkanen, Turken, Chinezen, Polen, Amerikanen, West-Europeanen, linkse of rechtse mensen zitten? Het universiteit hoor, bijna iedereen denkt op academisch niveau.
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Bis bis bis
pi_132182383
quote:
Bij een studie rechten zal je beeld van wat 'academisch niveau' is toch wat bijgesteld worden. Tijdens de paar vakken rechten die ik gevolgd heb, vroeg een meisje plots wat ze nu toch met die Engelse tekst moest. "Ik studeer toch Nederlands recht, meneer?"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 10:27:46 ]
pi_132183542
quote:
Dit maakt wel degelijk uit. Culturen zijn niets meer dan een uitstraling van normen, gedachten, waarden en gewoonten. Een discussie voeren met studenten van bepaalde culturen is niet altijd op elk vlak mogelijk. En laat academisch denken nou net datgene zijn waar objectieve vrijheden een grote rol spelen. Niet te doen op de VU en zeker niet in Leiden. In Leiden worden regelmatig studenten en docenten bedreigd omwille van hun mening. Lekker academisch als je niets mag uiten. Ik als allochtoon respecteer de Nederlandse cultuur, de Nederlanders die hier wonen en de vrijheden die zij hebben verworven. Maar nu door de invloed van multiculturele elementen moet ik tweemaal nadenken eer dat ik een uitspraak doe. Wat is hier academisch aan?
pi_132194094
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:12 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dit maakt wel degelijk uit. Culturen zijn niets meer dan een uitstraling van normen, gedachten, waarden en gewoonten. Een discussie voeren met studenten van bepaalde culturen is niet altijd op elk vlak mogelijk. En laat academisch denken nou net datgene zijn waar objectieve vrijheden een grote rol spelen. Niet te doen op de VU en zeker niet in Leiden. In Leiden worden regelmatig studenten en docenten bedreigd omwille van hun mening. Lekker academisch als je niets mag uiten. Ik als allochtoon respecteer de Nederlandse cultuur, de Nederlanders die hier wonen en de vrijheden die zij hebben verworven. Maar nu door de invloed van multiculturele elementen moet ik tweemaal nadenken eer dat ik een uitspraak doe. Wat is hier academisch aan?
Ok ik heb die ervaringen eerlijk gezegd nooit gehad.
pi_138742256
Tijd niet gereageerd maar ik had me aangemeld met 1ste keus VU 2de keus Erasmus 3de keus Leiden. Maar studielink heeft mijn voorkeuren verwijderd omdat het geen lotingsstudie meer is met voorkeuren en ik zag vandaag op deze link: http://www.duo.nl/Images/(...)-2015_tcm7-43839.pdf dat Erasmus niet eens meer aan loten doet. (VU, Leiden en UVA nog wel)

Nu ik dit topic doorlees ben ik wel blij dat ik me voor de VU heb aangemeld, ik was afgelopen zaterdag ook op de decentrale selectie, die was trouwens echt kapot lastig en de computers liepen vast. :') Maar daar wordt rekening mee gehouden.

Maar wat ik dan niet snap: het schijnt dat Rotterdam als universiteit zeer goed wordt beoordeeld en ook internationaal erg hoog staat aangeschreven en dat buitenlanders vaak bij NL universiteiten aan Erasmus denken. Ik hoor in mijn omgeving dat ook vaak. (Kan ook zijn dat dat bv meer voor economie en geneeskunde is) Maar het is dus helemaal niet zo een goede universiteit?
En VU rechten is dus beter? (ik las wel op Marokko.nl wel dat het beter is om rechten op de VU te studeren dan Erasmus en economische opleidingen aan het Erasmus, maar oke wie zijn zij geen deskundigen denk ik)

Aan de anere kant: Leiden is dan wel de klassieke rechtenstudie maar ik hoor zeer zeer zeer veel slechte verhalen (o.a. overvolle werkgroepen, enorme massaliteit etc) en er vallen bij de UvA zeer veel mensen af wat vooral komt door slechte begeleiding maar meer omdat het niveau hoger ligt dan Utrecht, oals ik las? Dus dan zou UvA helemaal niet zo laag moeten scoren van rechten, op dat hoge afvalpercentage na?
Dus wat zeggen die onderzoeken van beste universiteit ed. nou echt?

VU is dus een betere universiteit dan Erasmus om daar rechten te studeren? Is de VU echt zo slecht als vaak gezegd wordt? En is Erasmus helemaal niet zo een goede universiteit maar eerder een slechte? Of maakt het eigenlijk niks uit op universiteiten in Nederland?
pi_139282055

Jongens VU rechten is toch niet zo goed, EUR is ook onvoldoende maar wel iets beter _O- Dus ik ga nu toch naar Roffa010

Toch wel grappig dat Leiden ook onvoldoende scoort, werd tijd, elitaire kakkers daar. :P;)
pi_139314338
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

haha toevallig krijgt een vriend van mij waarschijnlijk een negatief bsa op de uva, hij gaat ook naar de vu :D
pi_139314646
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:34 schreef bram1241 het volgende:

[..]

haha toevallig krijgt een vriend van mij waarschijnlijk een negatief bsa op de uva, hij gaat ook naar de vu :D
in de keuzegids 2014 bachelor wordt de uva damen met de open universiteit als enige universiteit onvoldoende beoordeeld op kwaliteit van rechten... alle andere universiteitem zijn neutraal volgens experts

en 8k weet dat er o.a. geen begeleiding is op de uva

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2014 19:41:07 ]
  zondag 27 april 2014 @ 19:42:42 #42
165633 eriksd
The grand facade...
pi_139314725
Ach, wat zeggen die testjes nou. Elke uni in Nederland is goed, en bovenal is het wat je er zelf van maakt. Als jij louter de voorgeschreven stof bestudeert, een 6 haalt met stampen en verder niets: tsja, dan krijg je aan het eind van de rit een slecht gevoel.
Bis bis bis
pi_139315186
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef eriksd het volgende:
Ach, wat zeggen die testjes nou. Elke uni in Nederland is goed, en bovenal is het wat je er zelf van maakt. Als jij louter de voorgeschreven stof bestudeert, een 6 haalt met stampen en verder niets: tsja, dan krijg je aan het eind van de rit een slecht gevoel.
toch wel vrr3md dan dat uva als enige een onvoldoende heeft voor rechten en a dere universiteit3n niet als ze allemaal goed zijn
  zondag 27 april 2014 @ 20:24:55 #44
165633 eriksd
The grand facade...
pi_139316502
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 19:55 schreef mapima het volgende:

[..]

toch wel vrr3md dan dat uva als enige een onvoldoende heeft voor rechten en a dere universiteit3n niet als ze allemaal goed zijn
Hmmhmm. Ik heb even mijn enigma aangezet want het was wat moeilijk leesbaar.

Het hangt allemaal af van waar de nadruk op wordt gelegd in een onderzoek. Het is dus allemaal relatief. Maar staar je vooral blind op een onderzoek van Elsevier.
Bis bis bis
pi_139319002
quote:
Aan de anere kant: Leiden is dan wel de klassieke rechtenstudie maar ik hoor zeer zeer zeer veel slechte verhalen (o.a. overvolle werkgroepen, enorme massaliteit etc)
Overvol? Dat valt reuze mee. In elke werkgroep zitten er ongeveer 25-30 studenten, een normale klas dus.
pi_139320152
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:06 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Overvol? Dat valt reuze mee. In elke werkgroep zitten er ongeveer 25-30 studenten, een normale klas dus.
zoveel? op de vu al minder dacht ik in rotterdam maximaal 8
pi_139320541
quote:
zoveel? op de vu al minder dacht ik in Rotterdam maximaal 8
Ik vond het persoonlijk wel meevallen. Aangezien er per studiejaar ongeveer 900+ studenten aan de studie rechten beginnen (incl. Fiscaal, Notarieel etc.), is een klas van 25-30 nog goed te doen.
Bij de EUR weet ik niet hoeveel studenten er in een werkgroep zitten. 8 maar? Dat kan toch bijna niet. Op de UL zijn er ongeveer 30 werkgroepen op dit moment. Aan het begin van het studiejaar waren er maar liefs 48 werkgroepen!
pi_139329921
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 21:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik vond het persoonlijk wel meevallen. Aangezien er per studiejaar ongeveer 900+ studenten aan de studie rechten beginnen (incl. Fiscaal, Notarieel etc.), is een klas van 25-30 nog goed te doen.
Bij de EUR weet ik niet hoeveel studenten er in een werkgroep zitten. 8 maar? Dat kan toch bijna niet. Op de UL zijn er ongeveer 30 werkgroepen op dit moment. Aan het begin van het studiejaar waren er maar liefs 48 werkgroepen!
http://www.intostudies.nl(...)-rotterdam/item17109
psychologir maximaal 10 studentrnm rechten volgens mij 8 maar ik was op de open dag eind 2012 dus miss zijn dat er nu meer of minder.
pi_139337038
quote:
psychologir maximaal 10 studentrnm rechten volgens mij 8 maar ik was op de open dag eind 2012 dus miss zijn dat er nu meer of minder.
Aha oké,
Vraag me dan af hoe zij dan al die studenten indelen als er 200+ studenten binnenkomen,
pi_139337209
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 12:31 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Aha oké,
Vraag me dan af hoe zij dan al die studenten indelen als er 200+ studenten binnenkomen,
veel ruimte en docenten drnk ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')