SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:23 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heb wat vragen over het einde
Spoiler dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:23 schreef Ratsnest89 het volgende:
Heb wat vragen over het einde
Spoiler dusIedereen hier heeft de finale al gezien hoor dus je mag gewoon zonder spoilers praten. De serie is wel echt klaar nu ja. En Walt died on his own terms. Wat er met Jesse gebeurt mag je zelf invullen, of hij verongelukt, wordt opgepakt, een andere identiteit krijgt, zichzelf van kant maakt, pick your pick!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nogal een punt van discussie. Misschien is hij door bloedverlies simpelweg buiten westen geraakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft de finale al gezien hoor dus je mag gewoon zonder spoilers praten. De serie is wel echt klaar nu ja. En Walt died on his own terms. Wat er met Jesse gebeurt mag je zelf invullen, of hij verongelukt, wordt opgepakt, een andere identiteit krijgt, zichzelf van kant maakt, pick your pick!
Oh? Erg bedankt... Was net aan seizoen 5 begonnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:49 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft de finale al gezien hoor dus je mag gewoon zonder spoilers praten. De serie is wel echt klaar nu ja. En Walt died on his own terms. Wat er met Jesse gebeurt mag je zelf invullen, of hij verongelukt, wordt opgepakt, een andere identiteit krijgt, zichzelf van kant maakt, pick your pick!
Het is over het algemeen bekend dat je geen spoilers hoeft te gebruiken betreft de laatste aflevering als die al is uitgezonden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Oh? Erg bedankt... Was net aan seizoen 5 begonnen.
Fijn dat jij even voor "iedereen" praat...Idioot.
Dus gaat men er maar gemakshalve van uit dat "iedereen" het al heeft gezien. Maargoed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is over het algemeen bekend dat je geen spoilers hoeft te gebruiken betreft de laatste aflevering als die al is uitgezonden.
Ja dat is zo. Daarnaast is het al een tijdje sinds de laatste aflevering.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus gaat men er maar gemakshalve van uit dat "iedereen" het al heeft gezien. Maargoed.
Nee oke, maar seizoen 5 is pas klaar dus zo gek is het niet lijkt me. Niet iedereen loopt een op een met Amerika.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Je moet hier idd ook niet komen als je alles nog niet gezien hebtwe kunnen ook geen rekening gaan houden met mensen die net met seizoen een zijn begonnen, waar leg je dan de grens.
Elk seizoen zijn eigen topicquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:06 schreef Isabeau het volgende:
Je moet hier idd ook niet komen als je alles nog niet gezien hebtwe kunnen ook geen rekening gaan houden met mensen die net met seizoen een zijn begonnen, waar leg je dan de grens.
kan het niet zien?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is dit?
http://instagram.com/p/f2pETVy4vU/
Dat wat mensen hier boven zeggen en je hoeft me ook niet meteen voor idioot uit te makenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Oh? Erg bedankt... Was net aan seizoen 5 begonnen.
Fijn dat jij even voor "iedereen" praat...Idioot.
Er staan natuurlijk ook geen [USA] in de TT...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nee oke, maar seizoen 5 is pas klaar dus zo gek is het niet lijkt me. Niet iedereen loopt een op een met Amerika.
Ben je die ijsbeer knutquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 06:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Er staan natuurlijk ook geen [USA] in de TT...
daar zijn de USA topics voor bedoeld, dat zodra iets uitgezonden is in amerika er vrijuit over gepraat kan worden. Als je niet bij bent moet je zo een topic dus niet openen, niet alleen bij BB maar dus bij alle series.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dus gaat men er maar gemakshalve van uit dat "iedereen" het al heeft gezien. Maargoed.
Volgens mij seizoen 5 nog niet hoor. VPRO zendt die volgens hun twitter pas in voorjaar 2014 uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:02 schreef Heeinz het volgende:
Alles is in Nederland ook al uitgezonden trouwens.
Film1 heeft alles al uitgezondenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:41 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Volgens mij seizoen 5 nog niet hoor. VPRO zendt die volgens hun twitter pas in voorjaar 2014 uit.
Wist ik geen eens! DVD's zijn sowieso eerder uit dan voordat het op TV komt, mijn complete boxset komt in ieder geval rond november.quote:
Die "I am the one who knocks" tattooquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wooow.
Ok, dit is mijn nieuwe omslagfoto op fb.
Sowieso alle! Zelfs de 'Fly' zit op zijn schouder! Heb je die van Jesse ook gezien?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:55 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die "I am the one who knocks" tattoo
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:52 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Sowieso alle! Zelfs de 'Fly' zit op zijn schouder! Heb je die van Jesse ook gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |