Zouden cameo's in een andere rol kunnen zijn?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Better Call Saul wordt een prequel en een hoop personages kenden Saul niet toen die opdook in de serie (of alleen via zijn reclame-spotjes), dus veel cameo's verwacht ik niet.
Oh, krijg tieten, geef het dan niet van die verwarrende namenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn nog geen titels van afleveringen, dat zijn titels van minisodes.
Breaking Bad: Original Minisodes (TV Series 2009– ) - Episodes - IMDb
Geen idee. Ik kan cameo's van Huell en Mike (leek toch een soort tussenpersoon voor Gus die Saul wel kende) nog begrijpen, maar bij de meeste anderen verwacht ik dat het niet meer dan een toevallige ontmoeting van een seconde of 10 kan zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zouden cameo's in een andere rol kunnen zijn?
Hoe kende Jesse Saul ook alweer? Alleen van de reclame of had hij nou eerder contact gehad? Kan me herinneren dat hij vertelde dat Saul een van zijn maten vrij had gekregen, maar kan me die episode niet goed herinneren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan cameo's van Huell en Mike (leek toch een soort tussenpersoon voor Gus die Saul wel kende) nog begrijpen, maar bij de meeste anderen verwacht ik dat het niet meer dan een toevallige ontmoeting van een seconde of 10 kan zijn.
Better Call Saul zal ook wel nieuwe nevenpersonages hebben, je kan er natuurlijk altijd voor zorgen dat een van hen toevallig Jesse, Walt, Hank, Gus, weet ik veel wie .... ontmoet, dan weten ze niet dat ze Saul al onrechtstreeks kenden.
Wordt volgens mij niet duidelijk gemaakt in de serie. Alleen dat Saul d man is om naar toe te gaan aldus Jesse toen hij en Walt aan het overleggen waren om die vriend van Jesse uit de bak te krijgen (Badger of Skinny P)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hoe kende Jesse Saul ook alweer? Alleen van de reclame of had hij nou eerder contact gehad? Kan me herinneren dat hij vertelde dat Saul een van zijn maten vrij had gekregen, maar kan me die episode niet goed herinneren.
In better call saul zegt Jesse dat Saul twee keer Emilo heeft verdedigd bij een rechtzaak. Dus het lijkt me dat Jesse Saul via Emilo kent.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wordt volgens mij niet duidelijk gemaakt in de serie. Alleen dat Saul d man is om naar toe te gaan aldus Jesse toen hij en Walt aan het overleggen waren om die vriend van Jesse uit de bak te krijgen (Badger of Skinny P)
''you dont need a criminal-lawyer, you need a criminal lawyer''quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef superdrufus het volgende:
[..]
In better call saul zegt Jesse dat Saul twee keer Emilo heeft verdedigd bij een rechtzaak. Dus het lijkt me dat Jesse Saul via Emilo kent.
Ik dacht dat Badger de eerste was in de serie die met Saul te maken had.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Hoe kende Jesse Saul ook alweer?
Jesse stelde Saul voor aan Walt, die hem inhuurde voor de verdediging van Badger.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat Badger de eerste was in de serie die met Saul te maken had.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:45 schreef planethugo het volgende:
[..]
''you dont need a criminal-lawyer, you need a criminal lawyer''
Klopt haha.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
^^
Die grote pizza in een keer op het dak was trouwens ook echt een toevalligheid.
Blijft vreemd dat die niet opgegeten was door de vogelsquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
^^
De eerder aangehaalde Deus ex machina's idd. Die grote pizza in een keer op het dak was trouwens ook echt een toevalligheid.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef warp995 het volgende:
hele interessante theorie over het einde, het klopt allemaal als je het zo leest:
http://www.reddit.com/r/b(...)ng_bads_two_endings/
En ze leefden nog lang en gelukkig inderdaadquote:It's a perfect, Hollywood ending.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:03 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Die grote pizza in een keer op het dak was trouwens ook echt een toevalligheid.
Hmm, zit wat in. Thanks for sharingquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef warp995 het volgende:
hele interessante theorie over het einde, het klopt allemaal als je het zo leest:
In The Wire waren ook veel acteurs daadwerkelijk ex crimineel/politie. Mensen als Snoop bv *voor zover ik me herinner*.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een heel andere mening over de acteurs in BB, namelijk dat behalve Cranston niemand echt de norm ontstijgt. In The Wire was dat wel zo, en kwa productie is die serie ook heel anders aangepakt.
Maar je hebt inderdaad wel gelijk dat het succes in het krijgen van rollen niets hoeft te zeggen over de kwaliteit van de acteurs.
Voor mij zijn ep14, 15 en 16 het einde.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef warp995 het volgende:
Grappig hoe je kan kiezen wat nu het 'echte' einde is van Breaking Bad. 14, 15 of 16.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:14 schreef warp995 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |