SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:
Het ziet er inderdaad niet uit, maar het is wel de officiële transliteratie...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die namen van de Russen op teletekst zijn altijd zo grappigGisteren hebben Samedov, Faizoelin, Kerzjakov en Gloesjakov gescoord.
http://www.sofifa.com/nl/14w/p/147406-matias-fernandez en Wellington Silva hebben nu 5* in H2H
Matigolquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die namen van de Russen op teletekst zijn altijd zo grappigGisteren hebben Samedov, Faizoelin, Kerzjakov en Gloesjakov gescoord.
http://www.sofifa.com/nl/14w/p/147406-matias-fernandez en Wellington Silva hebben nu 5* in H2H
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://wefut.com/en/forum/subcategory/2quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:17 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg dit altijd als ik naar de volgende pagina wil gaan van mijn gemaakte teams
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:19 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]gaar teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
coins kopen?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon bijelkaar geschraapt die BPL, van wat ik in mn club had + wat gerichte aankopen.
Nee man, heb geen habbo credits meer. Mijn ouders willen me geen beltegoed meer geven en mn buurjongen is op vakantie.quote:
je zus kreeg nog geld van me dus komt wel goedquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee man, heb geen habbo credits meer. Mijn ouders willen me geen beltegoed meer geven en mn buurjongen is op vakantie.
k, cheersquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:29 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je zus kreeg nog geld van me dus komt wel goed
Zeker met je 2e account gekocht.quote:
Marchisio of Diamanti zijn beide fijn Pirlo is kutquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
ik zit te denken wie ik op CM ga zetten uit italie, Twijfel het meest tussen Marchisio of Pirlo of Diamanti
sorry manquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:45 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme die kkbal van een roy is een opligter heb al een kwartier niks van hem gehoord ik ga denk ik maar aangifte doen godverredomme alles kwijt wijf bij me weg baan kwijt linkertestikel kwijt huis kwijt alles door die kkbal
Heb je Rooney al gehaald? Heb nu een fijn team om hem heen 8 potjes gespeeld alles gewonnenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
ik zit te denken wie ik op CM ga zetten uit italie, Twijfel het meest tussen Marchisio of Pirlo of Diamanti
nee rooney nog niet gehaald. ik ben een 433(4) team aan het maken met Rooney erin als Spits en Young op de LW, even een leuke hybrid makenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:45 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Heb je Rooney al gehaald? Heb nu een fijn team om hem heen 8 potjes gespeeld alles gewonnen
Ik heb hem als CAM in 4-1-2-1-2quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nee rooney nog niet gehaald. ik ben een 433(4) team aan het maken met Rooney erin als Spits en Young op de LW, even een leuke hybrid maken
Beter dan Gomezquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:52 schreef Maoist het volgende:
Zijn hier nog meer mensen die met Higuain spelen? Vind hem echt veel beter dan Gomez
Al die dure BPL spelers zijn zeker de coins niet waard zoals Ozil, Silva , Tourequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:02 schreef Roypsv het volgende:
Ik vind echt Ozil maar slecht hoor voor dat geld wat die kost
Gefixt, bedankt voor het melden ouwe reusquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:17 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg dit altijd als ik naar de volgende pagina wil gaan van mijn gemaakte teams
Das ook wel het minste wat ze kunnen doen na 2 uur wachten jaquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:04 schreef Blistering het volgende:
Pizza besteld via JustEat, order niet aangekomen, pizzeria opgebeld, pizza alsnog krijgen maar nu gratis.
Daar wil ik wel 2 uur voor wachten![]()
Vanavond nog ff met m'n franse teampje spelen ook denk ik.
ja want nasri bijvoorbeeld is 10x fijner dan ozilquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Al die dure BPL spelers zijn zeker de coins niet waard zoals Ozil, Silva , Toure
True.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das ook wel het minste wat ze kunnen doen na 2 uur wachten ja
van 700 coins naar 5k gisterquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Torres Nilo deed ook mee bij Mexico.. Jimenez is nu ook duur door die goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |