Je kan wel het bovenste deel elke keer als die stijf is een beetje buigen, dat zou op ten duur wel moeten helpen hem een andere kant wat meer te laten op staan.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:32 schreef MrBadass het volgende:
ik kan hem dan ook niet een andere kant opbuigen
Dus ik moet zo nog 20 jaar rond lopen? ._.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:56 schreef Sometimes het volgende:
Komt vanzelf steeds lager wanneer je ouder wordt.
Is vrij normaal, komt vaak voor.
Gaat geleidelijk, hij zakt niet van de ene op de andere dag.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:21 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Dus ik moet zo nog 20 jaar rond lopen? ._.
Nou dat ben ik dus zeker niet, Doggy kan ik bijvoorbeeld al vergeten.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:34 schreef satopex het volgende:
wees er trots op dat je stijve recht opstaande lul hebt,een hoop jongens/mannen zouden jaloers op je zijn.
Omdat hij bij elk verzetje er langs schiet omhoog? In plaats van erin?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:53 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Nou dat ben ik dus zeker niet, Doggy kan ik bijvoorbeeld al vergeten.
Ik krijg hem in die positie er gewoon niet in, dan zal die breken ofzo (naar mijn gevoel dan)quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:57 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat hij bij elk verzetje er langs schiet omhoog? In plaats van erin?
En toch zijn er mensen die hier last van hebben, en er is een mogelijkheid dat zo'n iemand die dat ook heeft een oplossing heeft gevonden en dat misschien wil delen. Dat jij het niet kent wil nog niet zeggen dat het niet bestaat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:01 schreef Samson het volgende:
Wat een onzintopic, als je lul stijf wordt is hij nog flexibel genoeg om hem in elke stand naar binnen te jassen, dr zit geen bot in of zo. Kan me niet voorstellen dat dit serieus is.
Klopt, er zit geen bot in. Echter kun je je penis in erectie wel breken.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:01 schreef Samson het volgende:
Wat een onzintopic, als je lul stijf wordt is hij nog flexibel genoeg om hem in elke stand naar binnen te jassen, dr zit geen bot in of zo. Kan me niet voorstellen dat dit serieus is.
Omdat iemand zegt dat hij er last van heeft is dat per definitie dus ook waar?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:03 schreef MrBadass het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die hier last van hebben, en er is een mogelijkheid dat zo'n iemand die dat ook heeft een oplossing heeft gevonden en dat misschien wil delen. Dat jij het niet kent wil nog niet zeggen dat het niet bestaat.
Ouw, arme bloedvaten...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt, er zit geen bot in. Echter kun je je penis in erectie wel breken.
Vergis je niet, maar geloof ik kan je je penis serieus behoorlijk kneuzen als het flink mis gaat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:01 schreef Samson het volgende:
jij kan mijn penis kneuzen?quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Vergis je niet, maar geloof ik kan je je penis serieus behoorlijk kneuzen als het flink mis gaat.
"Geloof ik" (zelfde als "volgens mij") en "kan je je penis" (zelfde als "jij kan jouw penis"). Lees de zin nu maar eens opnieuw.quote:
haha wist ik wel maar goedquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
"Geloof ik" (zelfde als "volgens mij") en "kan je je penis" (zelfde als "jij kan jouw penis"). Lees de zin nu maar eens opnieuw.
Ik vond het stiekem wel een leuke opmerking van jequote:
hahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 00:54 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem wel een leuke opmerking van je
Ja. Want elke lul is hetzelfdequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:01 schreef Samson het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |