Laten we dan maar hopen op een betere loting dan datquote:
Gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:08 schreef Oognip het volgende:
Oh fuck. Iedereen moet eerst z'n lootje invullenDat was ik even vergeten. Als iedereen dat nou even snel doet dan kunnen we lootjes trekken.
Ik ben net weer wakkerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe
Volgens mij is Adnap naar bed en Puala is vast niet meer hier
Volgens mij ook en daarom ga ik nu ook naar bed en kijk ik morgen wel wie de (on)gelukkigequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe
Volgens mij is Adnap naar bed en Puala is vast niet meer hier
Oeh, dan kun je straks vast moeilijk in slaap komen of heb je daar dan geen last van?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ben net weer wakkerBen zeker 2 uur helemaal knock out geweest
Nee, ik kan eigenlijk altijd wel slapenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oeh, dan kun je straks vast moeilijk in slaap komen of heb je daar dan geen last van?
Oeh heerlijk!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee, ik kan eigenlijk altijd wel slapen![]()
quote:
Jaloerssss! Ik lig tegenwoordig minstens 2 uur wakker voor ik eindelijk de slaap vat en 's nachts nog een keer of 5 wakker.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:24 schreef Bamba het volgende:
[..]Ik lig echt zelden wakker. Ik doe altijd nog rummikubben op m'n telefoon als ik in bed lig, maar vaak ben ik al na 2 minuten in slaap gevallen
Jeetje, dat is rottig! Ik had dat vroeger ook, dat ik heel slecht in slaap viel. Ik word wel redelijk vaak wakker om naar de wc te gaan, maar val altijd weer snel ik slaap gelukkigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jaloerssss! Ik lig tegenwoordig minstens 2 uur wakker voor ik eindelijk de slaap vat en 's nachts nog een keer of 5 wakker.
Maar rummikubDoe je nummi of heb je een andere app?
Hobbyspul? Iets te eten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:26 schreef Candaasje het volgende:
@lootjes: Zeg....help....ik heb alles al...../firstworldproblemsenzo![]()
![]()
Ik ga er even een nachtje over dromen, en dan vul ik het lijstje morgenochtend inquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hobbyspul? Iets te eten?
Vergadering... Moe.... Help
Konijnenspeeltjesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:26 schreef Candaasje het volgende:
@lootjes: Zeg....help....ik heb alles al...../firstworldproblemsenzo![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:17 schreef Adnap het volgende:
INgevuld hoor ! Ik had last (en nog steeds helaas) van jackhammers in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |