Toch lijkt dat me relaxter, want nu moet je dus gaan nadenken of je wel je was gaat doen of dat je nog meer gaat verzamelen, want je betaald per keer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:24 schreef Mss het volgende:
Ik betaal er nu soberso voor, of ik hem nou gebruik of niet
Is het ook, maar nu deel ik hem met 10 anderen dus dan is het ook wel te doen. Als ik straks zelfstandig woon is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toch lijkt dat me relaxter, want nu moet je dus gaan nadenken of je wel je was gaat doen of dat je nog meer gaat verzamelen, want je betaald per keer.
Nee er zit geen logica in deze redenatie
Maareh, vertel eens meer over de soap
Okay dat is best veel..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:40 schreef megamandy het volgende:
Hier op dde campus gaat het gerucht dat ze rond de 5 euro per wasbeurt willen vragen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:38 schreef Maisnon het volgende:
hallon ik heb nagels hoe is het met jullie
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik heb korte nagels, heb ze kort geknipt loller
Oh kan ik daarom nou niet meer vliegenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]je superkrachten wat doe je!
Mijne zijn ook kort nu, kan ik wel gitaar spelen
Misschien minder ver hardlopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh kan ik daarom nou niet meer vliegen?
Maar dat ruikt zo lekker frisssssss, en het is koud buiten dus ik vind dat het magquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie heel de tijd mn vers opgemaakte bed en dan krijg ik zin om gewoon lekker te gaan slapenword oud
Samequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie heel de tijd mn vers opgemaakte bed en dan krijg ik zin om gewoon lekker te gaan slapenword oud
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Samemaar daarom kijk ik er niet naar als ik mn slaapkamer in loop
tegenwoordig wil je ook helemaal niet meer dat je apparaat 10 jaar meegaatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
wij hebben een wasmasjien van 260 euroMaar goed ik verwacht niet dat die 10 jaar meegaat
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tegenwoordig wil je ook helemaal niet meer dat je apparaat 10 jaar meegaat
je kunt er beter een van 400 kopen die 5/6 jaar meegaat dan een van 800 die 10 jaar meegaat
Ik heb dan ook altijd dat wanneer ik dan naar bed mag ik er heul geen zin meer in hebquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]ik heb mn beeldscherm net gedraaid zodat ik er op zich niet naar kijk
Waarom koop je niet sowieso die van 800quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tegenwoordig wil je ook helemaal niet meer dat je apparaat 10 jaar meegaat
je kunt er beter een van 400 kopen die 5/6 jaar meegaat dan een van 800 die 10 jaar meegaat
Zoals ik het zeg, je kunt wel sparen voor een wasmachine van 800 euro en dan gaat ie meestal wel 10 jaar mee maar een siemens/samsung/lg van rond de 400 euro die dan 5 jaar en misschien wel langer meegaat is veel beterquote:
IK WAS AL UITLEG AAN T TYPEN MEVROUW ONGEDULDJE!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom koop je niet sowieso die van 800
oh zoquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg, je kunt wel sparen voor een wasmachine van 800 euro en dan gaat ie meestal wel 10 jaar mee maar een siemens/samsung/lg van rond de 400 euro die dan 5 jaar en misschien wel langer meegaat is veel beter
over 5 jaar zijn de machines weer zuiniger met water, zuiniger met energie etc etc. Je kunt beter na 5/6 jaar als die machine kapot gaat een nieuwe kopen weer voor 400, dan ben je uiteindelijk over 10 jaar gezien wel ongeveer het zelfde kwijt aan wasmachines maar qua water en energie scheelt het een hoop.
Pahahahquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Intro zn oor zit nu dichtgestopt met een watje met zooi erop. En ik zit dus op de bank aan de kant van zn 'verkeerde' oor. Dus dan zeg ik iets tegen hem, en dan reageert hij er op en kijk ik hem supervaag aan en zeg ik: 'Waar de fuck heb jij het over ik zei dit en dit?' terwijl hij heul wel goed reageerde
gewoon nu heel hard schreeuwen JEZUS JE LUISTERT OOK NOOIT ALS IK TEGEN JE PRAATquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Intro zn oor zit nu dichtgestopt met een watje met zooi erop. En ik zit dus op de bank aan de kant van zn 'verkeerde' oor. Dus dan zeg ik iets tegen hem, en dan reageert hij er op en kijk ik hem supervaag aan en zeg ik: 'Waar de fuck heb jij het over ik zei dit en dit?' terwijl hij heul wel goed reageerde
En eisen dat je een cadeau krijgtquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon nu heel hard schreeuwen JEZUS JE LUISTERT OOK NOOIT ALS IK TEGEN JE PRAAT
en dan stampvoetend de kamer uit gaan
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon nu heel hard schreeuwen JEZUS JE LUISTERT OOK NOOIT ALS IK TEGEN JE PRAAT
en dan stampvoetend de kamer uit gaan
JE HEBT TOCH EEN ROOMBA WAT IS DEZEquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben aan t schoonmaken, wat een teringwerk is dat toch
ROOMBA LAPT TOCH GEEN RAMEN!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE HEBT TOCH EEN ROOMBA WAT IS DEZE
Gewoon roomba met een gieter op zn hoofd waar water uitkomt, en erna met een dweil. KLAAR :vquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ROOMBA LAPT TOCH GEEN RAMEN!
niet dati k ramen aan t lappen ben
maar de stof op kastjes en sopje door t huis etc etc
Heb vandaag ook schoonmaakmiddagje gehadquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben aan t schoonmaken, wat een teringwerk is dat toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |