Toch lijkt dat me relaxter, want nu moet je dus gaan nadenken of je wel je was gaat doen of dat je nog meer gaat verzamelen, want je betaald per keer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:24 schreef Mss het volgende:
Ik betaal er nu soberso voor, of ik hem nou gebruik of niet
Is het ook, maar nu deel ik hem met 10 anderen dus dan is het ook wel te doen. Als ik straks zelfstandig woon is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toch lijkt dat me relaxter, want nu moet je dus gaan nadenken of je wel je was gaat doen of dat je nog meer gaat verzamelen, want je betaald per keer.
Nee er zit geen logica in deze redenatie
Maareh, vertel eens meer over de soap
Okay dat is best veel..quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:40 schreef megamandy het volgende:
Hier op dde campus gaat het gerucht dat ze rond de 5 euro per wasbeurt willen vragen
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:38 schreef Maisnon het volgende:
hallon ik heb nagels hoe is het met jullie
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]ik heb korte nagels, heb ze kort geknipt loller
Oh kan ik daarom nou niet meer vliegenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]je superkrachten wat doe je!
Mijne zijn ook kort nu, kan ik wel gitaar spelen
Misschien minder ver hardlopenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh kan ik daarom nou niet meer vliegen?
Maar dat ruikt zo lekker frisssssss, en het is koud buiten dus ik vind dat het magquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie heel de tijd mn vers opgemaakte bed en dan krijg ik zin om gewoon lekker te gaan slapenword oud
Samequote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:52 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie heel de tijd mn vers opgemaakte bed en dan krijg ik zin om gewoon lekker te gaan slapenword oud
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Samemaar daarom kijk ik er niet naar als ik mn slaapkamer in loop
tegenwoordig wil je ook helemaal niet meer dat je apparaat 10 jaar meegaatquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
wij hebben een wasmasjien van 260 euroMaar goed ik verwacht niet dat die 10 jaar meegaat
Ik snap het nietquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tegenwoordig wil je ook helemaal niet meer dat je apparaat 10 jaar meegaat
je kunt er beter een van 400 kopen die 5/6 jaar meegaat dan een van 800 die 10 jaar meegaat
Ik heb dan ook altijd dat wanneer ik dan naar bed mag ik er heul geen zin meer in hebquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 16:59 schreef Maisnon het volgende:
[..]ik heb mn beeldscherm net gedraaid zodat ik er op zich niet naar kijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |